וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על הבית: דיור מוגן בתוכנית ייחודית ומשתלמת

בשיתוף בית בכפר

21.2.2018 / 13:25

פיקדון בסכום גבוה ומכירת הבית הפרטי הם תנאי סף לא פשוטים עבור בני הגיל השלישי שרוצים לעבור לדיור מוגן. בבית בכפר, מרשתות הדיור המוגן המובילות בישראל, פיתחו את שיטת הליסינג, במסגרתה תוכלו לגור ללא תקופת התחייבות וגם לשמור על הנכס שברשותכם

שוק הנדל"ן בישראל לוהט, וגם תחום הדיור המוגן נכלל בו. כ-15,000 יחידות קיימות בישראל, רק 2% מאוכלוסיית הגיל השלישי שוהים בהן. הסיבה, כמובן, היא כלכלית. במודל הקיים יכולים רק בני המאיונים העליונים להיכנס לדיור מוגן, מאחר שהמשימה של גיוס ההון הראשוני קשה, דמי האחזקה החודשיים גבוהים, וברוב המקרים יש לשים פיקדון ולעתים אפילו למכור את הבית שרכשתם בעמל רב.

ייתכן שאתם לא יודעים, אבל אפשר גם אחרת. ברשת בית בכפר מספקים לכם פיתרון מהפכני שיאפשר לכם לשדרג את רמת חייכם בסביבת מגורים אידיאלית בלי פיקדון מראש, ללא סיכונים וללא החלטות הרות גורל.

בית בכפר. ShutterStock
אפשר לצאת מהבית בראש שקט ועדיין לשמור על האופציה לחזור אליו/ShutterStock

שיטת הליסינג - איך זה עובד?

רבים מאנשי הגיל השלישי מביעים חשש כבד מהצורך למכור את ביתם, לא רק משום שלא יהיה להם היכן לגור, אלא גם מאחר שלא יוכלו להוריש את הנכס לבני הדור השני. זאת, כמובן, יחד עם הקשיים המנטאליים הרבים הכרוכים בשינוי כזה. עוד לפני הקושי הכלכלי מגיע הקושי הנפשי. אילו חפצים ניקח עמנו ומאילו חפצים ניפטר? כיצד נבחר מה להעביר? בבית בכפר הקימו מערך הכולל סיוע לוגיסטי וארגוני המותאם לצרכיו של כל דייר, יחד עם תכנית רחבה ומקיפה שנועדה להקל על תהליך הקליטה.

גולת הכותרת של תוכנית זו היא שיטה שמסייעת לאלה המעוניינים לא למכור את ביתם - דיור מוגן בליסינג. בשיטה זאת תשלמו דמי שכירות חודשיים עבור דירה בדיור המוגן ועבור כלל השירותים הנלווים שמציעה הרשת. כדי לממן את המגורים תוכלו להשכיר את ביתכם ולהיעזר בדמי השכירות.

השמירה על הבית היא אחת ההתלבטויות העיקריות של דיירי הדיור מוגן. זה לא רק סיכון כלכלי, אלא גם עניין של נוחות. ומה אם המגורים החדשים לא מתאימים לסגנון החיים שלכם? להיכן תלכו אם תרצו לעזוב? מבחינה זאת, שיטת הליסינג מעניקה הרבה שקט נפשי. אם תבחרו להפסיק את חוזה ההתקשרות עם בית בכפר, תמיד תוכלו לחזור לבית שהיה שלכם. שיטת הליסינג מפחיתה בעשרות מונים את תחושת הסיכון והחשש מאיבוד נכס הכרוכים במעבר.

כל ההתחלות קשות. ההמשך - פחות

ההחלטה על מעבר לדיור מוגן אינה פשוטה כלל ודורשת שיתוף והסכמה בין הורים לבניהם. אף על פי שנדמה שמגורים בסביבה הביתית המוכרת נוחים יותר, הם לא תמיד בטוחים יותר. לעתים הבית הוא כבר לא סביבת המגורים האופטימלית לצרכינו. מעבר לדיור המוגן של בית בכפר הוא פיתרון מגורים איכותי, שמעניק רמת חיים גבוהה ונוחה, חיי חברה פוריים ופנאי עשיר ומלא תוכן.

לבית בכפר חמישה מתחמים - בביתן אהרון, בגדרה, בחוף כנרת ושניים בכפר סבא. בית בכפר נחשבת לאחת הרשתות המובילות בתחום הדיור המוגן, בזכות הסטנדרטים הגבוהים שהציבה לאורך השנים. בזכות הפעילויות החברתיות, התרבותיות והגופניות, בני הגיל השלישי וצאצאיהם חשים ביטחון בזכות הטיפול המסור של הצוות, דרכי הגישה הנוחות וגם אפשרות הליסינג שמצמצמת מאוד את הסיכון וחוסר הוודאות הכלכלי.

שיטת הליסינג של בית בכפר פשוטה, הוגנת ומעניקה לכם הזדמנות להכיר מקרוב את שירותי הרשת ולבחון את התאמתה עבורכם. היא מאפשרת לכם לקבל החלטה חשובה להבטחת איכות חייכם בעתיד, תוך ביטול החשש שמא עשיתם צעד שעליו תתחרטו בעתיד. חושבים על דיור מוגן? זה הזמן ליצור קשר ולהעניק לעצמכם המשך חיים מלאים ונטולי דאגה כלכלית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully