וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליווי כלבים בחתונות: "עם הדר הרגשנו שפולי שלנו בידיים בטוחות"

בשיתוף הדר שוהם פנסיון, דוגווקינג וליווי כלבים בחתונות ובצילומים

5.5.2018 / 18:13

מתחתנים? ייתכן שלא הייתם מודעים לאפשרות ליווי של הכלב לחופה או לפחות לצילומים, בלי להטריח משפחה וחברים. עם הדר שוהם, דוגווקרית ותיקה ובעלת פנסיון, תוכלו לשים את כלבכם בידיים בטוחות מתחילת האירוע עד סופו ואפילו למעלה מזה

"פחות משבועיים נשארו לנו לחתונה. רצנו ממקום למקום, סידורים וכל הבלגן הרגיל - ואז פתאום אני נזכרת שלגמרי שכחנו לדאוג לבל, הכלבה שלנו", מספרת ענבל מהרצליה, "בדרך כלל, כשאנחנו נוסעים לחופשה אנחנו משאירים אותה אצל ההורים, אבל מן הסתם ביום החתונה לא היה סיכוי שזה יקרה. התעניינו בפנסיון ואז גילינו שיש אפשרות שהיא תבוא איתנו לצילומים. לשנינו היה ברור שהיא תהיה חלק מהחגיגה שלנו, פשוט לא ידענו לפני כן שהאופציה הזאת קיימת".

החתונה של ענבל ובן זוגה נערכה בתל אביב. בל הגיעה לצילומים עם הדר שוהם, דוגווקרית מקצועית במשך קרוב לעשור ובעלת פנסיון ביתי. אחד השירותים שהפכו אצל הדר לפופולריים ביותר הוא ליווי כלבים בחתונות, והיא עושה זאת בכל רחבי הארץ. "כלבים תמיד היו החברים הכי טובים שלנו", היא מסבירה, "אבל בשנים האחרונות ההתייחסות אליהם היא, בצדק, כאל בני משפחה לכל דבר, מה שלא היה בעבר. רואים את זה, למשל, באירופה ובארה"ב, שם יותר ויותר בתי מלון מאחסנים כלבים ומספקים להם תנאים מפנקים. אנשים מבינים היום שכשהם עוברים את החוויות הגדולות בחייהם, הכלב צריך להיות לצדם".

הדר שוהם פנסיון. אתר רשמי
בידיים טובות. קארין ושניר עם פולי/אתר רשמי

ליווי זה לא "להחזיק את הכלב"

אז מדוע, בעצם, צריך מלווה מקצועי לחתונה? "יש כל מיני סוגים של כלבים", הדר משיבה, "חלקם רגועים יותר ואחרים אנרגטיים, אבל כל כלב צריך באירוע כזה את מלוא תשומת הלב. נניח שאתם מביאים חבר שיחזיק אותו בזמן הצילומים, הרי האדם הזה צריך גם הוא להיות בחתונה שלכם עוד מעט. יש דשא, חול, המולה ובנוסף צריך לדעת לשלוט בכלב, שרואה את הבעלים שלו כמה מטרים ממנו, אבל לא יכול לגשת. צריך להיות בשליטה מלאה גם כדי שאף אחד לא יתלכלך רגע לפני האירוע. אלה דברים שלא תמיד חושבים עליהם".

קארין ושניר הסתייעו בהדר בליווי הכלבה הפירינאית שלהם. "אין לי כמעט מילים לתאר כמה נחת ורוגע קיבלנו מהרגע שפולי עברה לידיים של הדר", קארן נזכרת, "היא ליוותה אותנו לצילומים וידעה איך לתפעל את פולי בצורה מושלמת כדי שנקבל את התמונות שנרצה. היא גם דאגה להעביר לנו עדכונים שוטפים כדי שנהיה רגועים במהלך האירוע ופולי חזרה מרוצה ועייפה הביתה. זו האינדיקציה הכי טובה עבורנו, כשהיא עייפה אנחנו יודעים שהיא גם מרוצה".

לחוות דעת והמלצות היכנסו לדף הפייסבוק " הדר שוהם - פנסיון, דוגווקינג וליווי כלבים לחתונות וצילומים"

הדר שוהם ליווי כלבים בחתונות. איריס פיקר-סגל, אתר רשמי
ריקוד חתונה. הדר שוהם עם סקובי/אתר רשמי, איריס פיקר-סגל

שירות מותאם לכל כלב

הצילומים הם רק המתאבן. החלק העיקרי בכל חתונה הוא קבלת הפנים והחופה, שירות נפרד או נוסף שהדר מציעה. "כאן מדובר במעמד שונה לחלוטין", היא מבהירה, "כדי להביא כלב לקבלת הפנים צריך להכיר אותו טוב ולדעת אם זה בכלל מתאים לו. בצילומים יש כמה אנשים סביב הסט, רוב הכלבים יכולים להכיל את זה. בקבלת הפנים יש המון תנועה, אורות והבזקים, יש ילדים שמנסים ללטף וזה יכול להיות מאוד מורכב עבור כלבים מסוימים. כבר קרה שלקוחות דיברו אתי על צעידה בחופה, וכבר בשיחת הטלפון הבנתי שזה לא ממש מתאים לכלב והורדתי אותם מזה. מצד שני, יש גם המון כלבים שמחים, כאלה שהאירוע מבחינתם הוא עוד סיבה למסיבה, ופשוט יהיה חבל אם לא ייקחו בו חלק".

השירות של הדר שוהם מתנהל מולה בלבד לכל אורך הדרך. "יש הרבה סוכנויות שמציעות דוגווקינג ופנסיון", היא מסכמת, "זה בסדר, אבל אני מאמינה שכל דבר שקשור בכלב חייב להיות אישי, במיוחד ביום שבו יש גם כך לא מעט אמוציות. בסופו של דבר, המטרה היא לתת לחתן, לכלה ולאורחים ראש שקט".

מתחתנים? אל תשכחו את החברים הכי טובים שלכם. לייעוץ ללא עלות ולתיאום התקשרו ל-050-8899669 או היכנסו לדף הפייסבוק של הדר שוהם - פנסיון, דוגווקינג וליווי כלבים לחתונות וצילומים

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully