וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיכות המוכרת בצורה אחרת: רכבי הפנאי החדשים של אופל - הבחירה הנכונה

בשיתוף אופל

18.7.2018 / 10:31

הסטנדרטים גבוהים, חוויית הנסיעה מושלמת, מערכת הבטיחות המקורית משוכללת ותנאי הרכישה נוחים ומותאמים לצרכי הלקוח. אם גם אתם מתעניינים ברכב פנאי חדש, אופל Crossland X ואופל Grandland X יתנו לכם את המענה הטוב ביותר ברמה הביצועית והכלכלית

במהלך העשור האחרון צמחה בשוק הרכב מגמה עולמית שחדרה במהרה גם לישראל: רכבי הפנאי. הישיבה הגבוהה מאחורי ההגה מעניקה תחושה של שליטה ברכב ובקרה מלאה על הכביש, יחד עם נראות מרשימה. הקטגוריה מתחלקת לשלושה: רכבי פנאי קטנים, רכבי פנאי קומפקטיים ורכבי פנאי גדולים.

סיכום השנה החולפת חשף נתון מעניין: נתח המכירות של הרכבים הקומפקטיים גדל מ-17.8 אחוז ב-2016 ל-21 אחוז ב-2017, בעוד נתח השוק של הרכבים המשפחתיים יורד ביותר מאחוז, מ-24.7 ל-23.6. מגמה זו מתיישרת עם השוק העולמי, ונראה שבתוך זמן קצר מאוד רכבי הפנאי הקומפקטיים יעשו היסטוריה, יעקפו לראשונה אי פעם את הרכבים המשפחתיים ויהפכו לקבוצה הנמכרת ביותר בישראל.

הבטיחות מעל הכול, אבל לא על חשבון הנוחות

במשך קרוב ל-120 שנות פעילות בתחום הרכב, אופל ((Opel העולמית מיצבה את עצמה כאחת החברות המובילות. רכבי החברה ידועים בהנדסת האנוש המשובחת שלהם, בחלקים האיכותיים ובאחיזת כביש חלקה, בטיחותית ונוחה. האסתטיקה, האמינות, המוניטין והנוחות של אופל באים לידי ביטוי גם ב-Crossland X השייך לקבוצת הרכבים הקומפקטיים וה-Grandland X מקבוצת רכבי הפנאי הגדולים, שאת שניהם השיקה אופל ישראל בארץ בתחילת 2018.

כמו מרבית הרכבים של אופל, גם הדגמים הללו מאובזרים במערכת הבטיחות המקורית OPELEYE. היא כוללת מצלמה אחורית, שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, התראת סטייה מהנתיב, ערנות נהג ועוד עזרים רבים לרווחת הנוסעים ובטיחותם. מערכת המולטימדיה המקורית מגיעה בממשק של Android או של Apple, תא הנוסעים ותא המטען מרווחים ביותר בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריות (נפח התא ב-Grandland X הוא 514 ליטר, בעוד אצל רוב המתחרים הוא מתחת ל-500). באופן כללי מדובר במכוניות אסתטיות ואלגנטיות, שמעניקות חוויית נהיגה שלמה בכל אספקט אפשרי.

ואחרי שנגענו ביתרונות של רכבי ה-Crossland X וה-Grandland X, הגיע הזמן לספר לכם כיצד הם יהיו שלכם.

אופל גרנדלנד: מבחן דרכים. יואב פולס, ניר בן טובים
אסתטי, אלגנטי, איכותי ומאובזר. אופל גרנדלנד/ניר בן טובים, יואב פולס

איך, כמה ומתי משלמים? זה כבר תלוי בכם

נושא המחיר משמש כמעט תמיד כגורם עיקרי בהתלבטות לגבי קניית רכב חדש. על פי Numbeo, האתר המנתח את יוקר המחיה בעולם, ישראל נמצאת במקום ה-7 מתוך 90 מדינות בקטגוריית מחירי הרכב, ולא כולם יכולים להגיע עם הסכום הנדרש לסוכנות. איך תצליחו לצאת בכל זאת עם Grandland X או Crossland X? באמצעות השירות ותוכניות המימון של אופל.

באופל ישראל מבינים את הקשיים ולכן מציעים מסלולים שונים, על פי בחירת הלקוח והתנאים המתאימים לו. לצד האפשרויות של הנחת מזומן או טרייד אין על הרכב הנוכחי שלכם, באופל מציעים גם עד 100 אחוז מימון. מדובר בתהליך פשוט עבור הזכאים, כאשר תקופת המימון וגובה התשלומים מוסדרים בין הלקוח לחברה.

מה מייחד את אופל ביחס לחברות אחרות, שגם הן מעניקות מימון מלא? כמו על הכביש, כך גם מחוצה לו - השירות, המוניטין, האמינות וההליכה לקראת הלקוח. במרכזי המכירה והשירות של אופל תמצאו יחס אישי, אדיב ומבין, התואם את הסטנדרטים המונהגים בחברה ולקבל לא רק את היחס הראוי והמכבד, אלא גם את רכב הפנאי המתאים לכם במחיר ובתנאים הנכונים עבורכם.

את התהליך של רכישת רכב חדש מלוות התלבטויות רבות - איזה סוג רכב לקנות, באיזה תקציב ועוד שלל שיקולים אופרטיביים וכלכליים. באופל תוכלו להגיע לנסיעת התרשמות, לקבל את התנאים המתאימים לכם ולצאת עם ה-Crossland X או ה-Grandland X, שניים מרכבי הפנאי הטובים, הנוחים והבטיחותיים בישראל.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully