וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על מתח נמוך: התארסתם? יש מי שיארגן את החתונה בשבילכם

בשיתוף לי קל מפיקים

23.8.2018 / 10:56

אחרי כריעת הברך וההסכמה מתחילים חיפושי האולם, התכנונים וההתרוצצויות ובעקבותיהם צפים גם המתחים. עם Make my Wed לא תצטרכו לעבור את התהליך לבד, הם יעשו את התיאומים בשבילכם והחלק היפה: זה לא עולה לכם שקל. המלצות? לא חסרות

כל מי שהתחתן מכיר את התהליך. אתה כרעת ברך, את הסכמת - ומכאן מתחיל המרוץ אל החופה. מתי מתחתנים, כמה מוזמנים, באיזה תאריך ואיפה? כל השאלות הללו ועוד רבות עולות, בדרך למרתון ארוך שלא מסתיים גם כשאחרון האורחים מפנה את במת הריקודים.

אם אתם במתח לפני החתונה, אתם לא לבד. על פי סקרים שנערכו בארצות הברית ב-2017, כ-40 אחוז מהזוגות המאורסים סובלים מיחסים מתוחים באופן שמוגדר כקיצוני, והמספרים הללו אינם משקפים את הזוגות הנתונים בלחצים "רגילים". המתח הזה מובן - לא רק שאתם צריכים לקבל החלטות קשות, ברוב המקרים אתם לא מקבלים אותן לבד, ואם כבר החלטתם, לא אחת מתברר שהבחירה שלכם יקרה יותר מהסכום שהקצבתם לעצמכם.

מתברר שאפשר גם אחרת. אם אתם מתכוונים להתחתן ועדיין לא בחרתם אולם, הגיע הזמן שתכירו את Make My Wed (מייק מיי ווד), שתארגן את החתונה בהתאם לצרכים, לתקציב ולקונספט שאתם רוצים - וכל זאת ללא עלות מצדכם.

בנוסף: ביטוח חתונה ללא עלות

עולם החתונות מורכב ויש בו עשרות ולעתים גם מאות פרטים שאליהם צריך לשים לב. על פניו, נשמע טריוויאלי שתעברו, כמו רבים מחבריכם, את התהליך לבד, אבל מדוע בעצם לא להשתמש בחברה שמומחיותה היא באיתור וארגון האירוע המושלם עבורכם? Make My Wed מספקת ייעוץ וליווי למאורסים טריים. במהלך הפגישה הראשונית תוכלו לתאם ציפיות, לספר על גובה התקציב, לבנות את הקונספט ולהתחיל להתכונן לחתונה בראש שקט ככל האפשר.

מה בעצם עושה עבורכם Make My Wed? הכול. החברה משתפת פעולה עם המגוון הרחב ביותר של גני האירועים, מאפשרת בחירת ספקים ללא תנאים, מצמידה לכם מפיק מוסמך שילווה אתכם יד ביד ויהיה זמין 24/7, משלמת ישירות לאולם ולספקים שתבחרו ללא עלות מהצד שלכם ומעניקה הטבות ייחודיות ללקוחות בגני האירועים. Make my Wed משתייכת לקבוצת לי קל אירועים, הקיימת כבר קרוב ל-30 שנה.

כשאתם שומעים על מושגים כמו "ייעוץ" ו"ליווי", נשמע מובן מאליו שתצטרכו להיפרד מסכום כסף נוסף, אבל השירות של Make my Wed חינמי עבורכם. החברה מספקת לכם הצעות מחיר מפורטות ובשקיפות מלאה, נותנת העתק חוזה לקריאה בנחת במקום חתימה מקום ובלחץ ומאפשרת טעימות מקדימות חוזה (בנוסף ליום הטעימות המורחב). בנוסף, כחלק מהשירות יינתן לכם ביטוח לחתונה ללא עלות נוספת ותוכלו גם לקבל החזר מלא על תשלום המקדמה בכפוף לתקנון.

ההמלצות גורפות: Make my Wed היא הבחירה הנכונה

להבטיח קל, אבל בעידן של היום ניתן בקלות לבחון את יעילות השירות דרך הביקורות ברשתות החברתיות. בעמוד הפייסבוק של Make my Wed למעלה מ-100 חוות דעת, רובן ככולן חיוביות, והעמוד זוכה לציון 4.9 מתוך 5.

"אנו מודים על היום שבו נתקלנו בכם", נכתב באחת מחוות הדעת, "חיפשנו את הקץ' והיינו סקפטיים, אבל מהר מאוד למדנו שהניסיון העצום, הקשרים והמקצועיות שלכם הם כלי מדהים למציאת האולם והספקים המתאימים לנו". בביקורת אחרת נכתב: "נותר לנו רק לפרגן ולהודות ל-Make my Wed על המקצועיות, הסבלנות, האכפתיות וכמובן העזרה הענקית שקיבלנו". גם ביוטיוב וברחבי הרשת תוכלו למצוא המלצות וסרטונים כמו זה המוצג למעלה, בהם זוגות ממליצים על שירותי Make my Wed.

התארגנות לחתונה לא חייבת להיות מלווה במריבות ובמתחים מיותרים. כרעתם ברך? אמרתן "כן"? מעכשיו תנו ל-Make my Wed לעשות עבורכם את העבודה. השאירו פרטיכם כאן וצעדו בשלווה לכיוון החופה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully