וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הריהוט המנצחת: עוברים דירה או משפצים? זה הזמן לרהיטי דורון

בשיתוף רהיטי דורון, וואלה! NEWS בשיתוף רהיטי דורון

13.9.2018 / 14:48

אם אתם עוברים לדירה גדולה יותר או משפצים את הקיימת, ברהיטי דורון תקבלו פתרונות איכותיים לכל הבית במחירים מעולים, וגם תשלמו רק אחרי שקיבלתם את הרהיטים הביתה. הדובדבן שבקצפת: לא משנה כמה קונים, עלות ההובלה וההרכבה היא 200 שקל בלבד לכל הרהיטים בהזמנה

מעבר דירה או שיפוץ הדירה הקיימת משדרים חגיגיות והתרעננות. מורכב ככל שיהיה, התהליך הוא התחלה חדשה. אחרי הכול, אם רכשתם זה עתה דירה גדולה ומרווחת יותר או שאתם מתכוננים לחדש את המקום שבו אתם גרים, המטרה שלכם היא לשדרג באופן ניכר את איכות חייכם.

לעתים קרובות אנשים משקיעים זמן ומאמץ יתר בשיפוץ או במעבר ולא נותנים דעתם לסוגיה חשובה אחרת: הריהוט. כמאמר הפתגם העתיק, אין להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו, ולכן מה הטעם בכניסה לדירה חדשה/משופצת אם הריהוט בה מרגיש ישן ולא מותאם לאווירה הכללית?

הדאגה הגדולה היא מההוצאות הכספיות ומכאבי ראש נוספים. אחרי הכול, רכישת ריהוט חדש עולה כסף, שלא לדבר על הזמנת ההובלה וההרכבה. עם זאת, צריך לזכור גם שיש דברים, למשל כמו ארונות קיר, שלא ניתן להזיז מבית לבית, וכאן נשאלת השאלה - האם עליכם להתפשר כדי לצמצם בהוצאות? מסתבר שבמציאות של היום לא חייבים. אם תרכשו את הרהיטים מרהיטי דורון תחסכו הרבה כסף, ותיפטרו מדילמות ודאגות.

מדוע דווקא רהיטי דורון?

עם ותק של כמעט 70 שנה (נוסדה ב-1949), לחברת רהיטי דורון 9 סניפים יפהפיים המתפרשים מעפולה וחיפה שבצפון ועד באר שבע בדרום. בכל הסניפים ניתן להתרשם מתצוגת רהיטים וייעוץ אישי, שיעניקו לכם מגוון רחב של פתרונות לפני כניסה לבית החדש. לחברה מבחר גדול של רהיטים - ארונות הזזה, ארונות דלתות, ארונות בהתאמה אישית, חדרי ילדים ונוער, ארונות אמבטיה, חדרי שינה להורים ועוד.

ברהיטי דורון מבינים שריהוט הבית נועד לכל משפחה ובית ולא לעשירים בלבד, ולכן מציעים מגוון רהיטים מעוצבים ומקפידים על מחירים אטרקטיביים במיוחד, בלי להתפשר על האיכות. הרהיטים של רהיטי דורון מותאמים לצרכי הלקוחות ולעיצוב הבית, עם מחשבה עד לפרטים הקטנים ביותר. חומרי הגלם של כל הרהיטים הם מתוצרת EGGER האוסטרית, חברת ענק ותיקה בעלת מוניטין מעולים ועם תו תקן אירופאי מחמיר ISO 201 9000 ותו תקן איכות הסביבה. הרהיטים מיוצרים כך שיהיו עמידים לאורך זמן, ומצופים בציפוי מלמין איכותי בשכבה כפולה עם הגנה מרבית נגד שריטות ועם רגלי כיוונון תחתונות שגם מפרידות מהרצפה וגם מאפשרות לאזן באופן מושלם את הרהיט בבית.

רכישה חברתית: אתם והשכנים קונים רהיטים - הובלה והרכבה 200 שקל לכולם!

כל מי שרכש רהיטים יודע שמעמד הקנייה הוא החלק הקל. החלק הקשה יותר הוא תיאום מועד ההרכבה ואיכות הביצוע. ברהיטי דורון לא תהיה לכם את הבעיה הזאת. תאריך האספקה המדויק מתואם עם הלקוחות כבר בעת ההזמנה, כשאתם קודם כל מקבלים את הריהוט ורק אחרי כן משלמים. מדובר בקנייה בטוחה, בחברה ממותגת וגדולה בפריסה ארצית. בנוסף, ברהיטי דורון לא יהיו אי הבנות בכל הקשור לעלות ההובלה וההרכבה - המחיר עומד על 200 שקל והוא "מחיר פיקס". בין אם רכשתם פריט אחד, ארבעה או עשרה - עדיין תשלמו 200 שקל בלבד על ההובלה וההרכבה.

אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון, מספר על המחשבה שמאחורי המחירים הנגישים ומפיץ בשורה נוספת: "רהיטי דורון ממשיכה את המהפכה בתחום מחירי הרהיטים בישראל, ועכשיו מובילה מהפיכה גם במחירי הובלה והרכבה חסרי תקדים לצרכן הישראלי, קנו כמה שתרצו ותשלמו רק 200 שקל הובלה והרכבה, ובכך ככל שתקנו יותר תחסכו יותר. המהפך לא מסתיים כאן - רהיטי דורון מעוניינת לקדם רכישות חברתיות, מהן כולם יוצאים נשכרים וכולם מרוויחים. התארגנו כל דיירי הבניין ובואו לרכוש ולקבל ביחד את האספקה. כך כולכם תשלמו ביחד רק 200 שקל!"

שדרוג אמיתי של הדירה לא מתבצע על ידי שיפוץ או מעבר בלבד, אלא גם דרך ריהוט חדש. ברהיטי דורון יספקו לכם לא רק מבחר גדול של רהיטים איכותיים, אלא ישמחו לייעץ, להדריך ולהפחית עבורכם את העלויות.

השאירו פרטיכם כאן והצטרפו גם אתם למהפכה של רהיטי דורון.

בשיתוף רהיטי דורון, וואלה! NEWS בשיתוף רהיטי דורון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully