וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מדורבן בכף הרגל? תשמעו את המלצת המומחים

מוגש מטעם בי קיור לייזר

26.12.2018 / 12:28

בי קיור לייזר, מכשיר נייד לטיפול בכאבים המשמש גם כמכשיר הרשמי לטיפול בספורטאים האולימפיים של ישראל, זוכה להמלצות מבכירי האורתופדים: "כלי שימושי לקשת רחבה של כאבים". כל מה שצריך לדעת על הפיתוח הישראלי שהגיע לתערוכות יוקרה וזוכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם

אחת ההתמודדויות הקשות ביותר של ספורטאים לאורך הקריירה היא ללא ספק נושא הפציעות באופן כללי, וברגליים בפרט.. בעקבות העומס הרב והלחץ, במרוצת השנים לא מעט ספורטאים מפתחים כאבים כרוניים באזורים שונים ברגליים, בישראל ובעולם כולו, כשאחת הבעיות השכיחות מכולן היא דורבן - דלקת הפוגעת בחיבור של הרצועה עם העקב. במהלך השנים נעשו ניסיונות רבים לטפל בתופעה של אותם כאבים כרוניים בכלל וכאבי דורבן בפרט, ונראה שדווקא כאן בישראל, נמצא הפתרון.

לא בכדי, שימש הבי קיור לייזר כמכשיר הרשמי לטיפול בכאבים ופציעות של ספורטאי נבחרת ישראל למשחקים האולימפיים בריו 2016 ולאור ההצלחה, נבחר שוב כמכשיר הרשמי גם למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 - הוכחה נוספת ורשמית ליעילותו. אך לצערנו הרב, לא רק ספורטאים סובלים מכאבים כרוניים. מדובר בבעיה שיכולה לפגוע בכל אחד ואחת מאיתנו, בכל שלב בחיים.

זו גם הסיבה שהבי קיור לייזר - מכשיר נייד הנטען בחשמל וקל לנשיאה ולשימוש בכל מקום, הלך וצבר תאוצה גם בקרב אנשים מכל הגילאים, שחיפשו אחר פתרון אמיתי לבעיה. מכשיר הבי קיור לייזר מתבסס על טכנולוגיית הלייזר הרך, כאשר הלייזר חודר לעומק הרקמה, משחרר אנדרופינים ומאיץ את פעילות ההחלמה הטבעית של הגוף, כל זאת בהליך שאינו פולשני. מדובר למעשה בסדרת מוצרים, אשר מלבד כאבים כרוניים, מיועדת גם לפצעי סוכרת, כאבים באזור הפה, הלסת והשיניים, בצקות, מחלות עוריות וכאבים ברגליים, ביניהם גם טיפול בדורבן, אותה דלקת בכף הרגל הגורמת לכאבים עזים. דורבן היא בעיה שכיחה למדי, ושימוש בבי קיור לייזר יכול להפחית באופן משמעותי את הכאבים עבור המטופל.

ביקיור לייזר לטיפול בכאבי דורבן. בי קיור לייזר, אתר רשמי
ביקיור לייזר לטיפול בכאבי דורבן/אתר רשמי, בי קיור לייזר

מלבד העובדה שמדובר במכשיר קל לתפעול, שאינו מלווה בתופעות לוואי ומתאים לכל בני המשפחה בכל הגילאים, אחת הסיבות לכך שבי קיור לייזר הפך לכה פופולרי היא המלצתם של רופאים מומחים רבים בתחום.

"ישנה קשת רחבה של מצבי כאב שמהם סובלים אנשים, ובי קיור לייזר הוא כלי שימושי עבורם", מציין פרופסור דניאל רייס, מבכירי האורתופדים בארץ. "על מנת לטפל בתסמינים, לעתים עושים שימוש בתרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות והזרקה מקומית. עדיף שהטיפול לא ייעשה בדרך זו אלא באמצעות המכשיר, שאינו מלווה בסיבוכים", הוסיף פרופסור רייס.

גם מעבר לים זוכה המכשיר למחמאות רבות. "חלק מהמטופלים שלי שהתנסו במכשיר בקליניקה ביקשו לרכוש אותו לעצמם", אומר ד"ר לארי לוקרמן, רופא שיניים ממסצ'וסטס בארה"ב, אשר עושה שימוש במכשיר במרפאתו. "הפציינטים שלי הגיבו למכשיר בצורה מדהימה. לאחר השימוש בבי קיור לייזר, השיפור היה עקבי יותר, זאת למרות שידוע שישנם מגוון רחב של כאבים כרוניים הזוכים לטיפולים שונים".

המלצותיהם של הרופאים הבכירים על המכשיר, יחד עם המלצות אחרות של מטופלים, מגובות במחקרים שונים שנערכו אודותיו. בבית החולים "הדסה" נערך מחקר קליני יסודי על טיפול בפצעי סוכרת, במהלכו התקבל נתון מדהים: בקרב מטופלים הסובלים מבעיה זו, אשר עשו שימוש במכשיר הבי קיור לייזר פרו הנחשב למכשיר החזק ביותר מבין כל המכשירים המטפלים בכאבים, נרשמה סגירת פצע של למעלה מ-90 אחוז.

אל מחקר זה מצטרף מחקר נוסף שנערך באוניברסיטת 'Sapienza', ברומא אשר השווה בין טיפול בכאבי מפרקים באמצעות בי קיור לייזר לבין טיפול תרופתי בכאב. במחקר זה הוכח כי שימוש בבי קיור לייזר יעיל באותה המידה כמו טיפול תרופתי (את הבדיקה ערכו על כפות הידיים והאצבעות, הצוואר והלסת).

מחקר נוסף שנערך באוניברסיטת פארמה באיטליה אימת ממצאים אלו, אחרי שמצא כי 50 אחוז מהכאבים פוחתים באמצעות שימוש בבי קיור לייזר זאת לעומת ירידה של שמונה אחוזים בלבד בקבוצת הביקורת.

בעקבות המחקרים, ההמלצות של המומחים וההצלחה המסחררת של המכשיר, בנובמבר 2018 הוצג הבי קיור לייזר באחת התערוכות החשובות בעולם הרפואה - Medica. למעלה מ-5,000 מומחים בתחום נכחו בתערוכה, בה מוצגים מדי שנה סטארט-אפים בתחום הרפואה, מוצרים פורצי דרך ושלל טכנולוגיות חדשות.

כעת, אחרי שאלפי מטופלים וכאלו הסובלים מכאבים כרוניים בארץ ובעולם (בישראל, יותר מ-120 אלף משתמשים במכשיר) כבר מצאו פתרון, נראה כי בעקבות ההמלצות הרבות על בי קיור לייזר וחשיפתו לאלפי מומחים, רבים נוספים צפויים ליהנות מיתרונותיו בעתיד הלא רחוק, ולהפחית בצורה משמעותית את סבלם.

סובלים מכאבים כרוניים? בכירי הרופאים מסכימים כי בי קיור לייזר הוא המכשיר שנועד עבורכם. השאירו פרטיכם כאן

מוגש מטעם בי קיור לייזר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully