וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפכו האזרחות והדרכון הפורטוגלי לאחד מהחלומות המבוקשים בקרב ישראלים

בשיתוף ״פספורטוגו״

20.1.2019 / 13:40

אפשרות ללימודים אקדמיים בחו"ל, אופציות תעסוקה רבות ומגורים חוקיים, ללא בירוקרטיה מיותרת: כל מה שצריך לדעת על הדרכון שנחשב לחמישי בחוזקו בעולם והאזרחות הנחשקת

לדרכונים אירופאים יתרונות רבים, כמו למשל היכולת להתגורר, לעבוד וללמוד בכל אחת מ-28 מדינות האיחוד; אין צורך בוויזת תייר לארצות הברית וניתן להיכנס ליעדים רבים בעולם שסגורים בפני דרכונים ישראלים. אלו רק חלק מהסיבות שיותר ויותר ישראלים מנסים לבחון אפשרות להוצאת דרכון פורטוגלי.

בעקבות שינויי החקיקה שנערכו בפורטוגל, צאצאים למגורשי ספרד, יוצאי מדינות צפון אפריקה, הים התיכון, הבלקן או דרום אמריקה, לרבות מרוקו, תוניס, אלג'יריה, תימן, לוב, מצרים, ירדן, סוריה, לבנון, עיראק, טורקיה, יוון, בולגריה, הולנד, ברזיל, ארגנטינה ועוד, זכאים לאזרחות ודרכון פורטוגלי וספרדי בכפוף לבדיקת זכאות בקהילה היהודית.

דרכון פורטוגלי, פספורט פורטוגל. אתר רשמי
דרכון פורטוגלי, פספורט פורטוגל/אתר רשמי

לאזרחות ודרכון פורטוגלי-אירופאי יתרונות רבים

לימודים אקדמיים בחו"ל ללא עלות או במחיר מסובסד:
מלבד החוויה המדהימה של לימודים בחו"ל, ישראלים המחזיקים בדרכון אירופאי יכולים להירשם ללימודים אקדמיים בעלות נמוכה מאוד או בחינם (משתנה ממדינה למדינה). מדובר ביתרון עצום, בין אם עבורינו ובין אם לדור ההמשך.

מגורים חוקיים במדינות האיחוד, ללא כל בירוקרטיה מיותרת:
דרכון אירופאי מאפשר מגורים בכל אחת מ-28 מדינות האיחוד האירופאי בלי כל בירוקרטיה או פרוצדורה מסובכת, ממש כמו אזרח מקומי.

מקפצה לקריירה ושער לעולמות תעסוקה חדשים: מעבר לעובדה שדרכון אירופי מאפשר לעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי ללא חשש ובאופן חוקי לחלוטין, הוא אף פותח דלתות רבות לעולמות עסקיים, אפיקי קריירה חדשים ואפשרויות תעסוקה רבות. אנשי העסקים שבניכם יהנו מהטבות רבות שמתלוות לפתיחת חברה באירופה.

הוצאת אזרחות ודרכון פורטוגלי היא לא רק צעד חיוני עבורכם, אלא גם תעודת ביטוח לשמיים פתוחים עבור הדורות הבאים.

אם גם אתם מעוניינים באזרחות ודרכון פורטוגלי חשוב לזכור כי מדובר בהליך בירוקרטי הדורש מקצוענות, שמתבצע מול הקהילה היהודית וממשלת פורטוגל, המציב לאורך הדרך מגוון אתגרים ודרישות, ומצריך ידע מקצועי ו/או משפטי. כל אלו יידרשו לכם על מנת לצלוח את התהליך ולזכות בדרכון ובאזרחות הנחשקים. אם כך ההמלצה שלנו היא להצטייד בשירותיה של חברה אמינה, ותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום דוגמת פספורטוגו, החברה הגדולה בארץ לתחום הייעוץ והנפקת דרכונים אירופאים, המלווה אלפי ישראלים בתהליך לקבלת אזרחות ודרכון פורטוגלי.

בשיתוף ״פספורטוגו״
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully