וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיולי Happy החדשים של ארקיע: להכיר את העולם בדרך אחרת

חברת ארקיע, בשיתוף חברת ארקיע

18.3.2019 / 11:24

מהקסם של המזרח הרחוק ועד לקלאסיקות של אירופה: הכירו את הטיולים החדשים של ארקיע - חוויית מסע חדשה המתאימה בדיוק לכל קבוצת גיל

ארקיע תאילנד. אתר רשמי
אוכל, מקדשים וכיף. איי תאילנד/אתר רשמי

זוכרים את הטיולים של בית הספר? מדריך שנוסע אתכם באוטובוס ומסביר על כל אחת מנקודות היעד? כאשר אנו יוצאים לגלות עולם אנו רוצים לחוש את המדינה, להכיר את האנשים והתרבות הייחודית מקרוב. הטיולים החדשים של ארקיע משנים את עולם התיירות מקצה לקצה. במקום להיות אורח מזדמן אנו יוצאים לחוויית מסע וגילוי מלאים בחוויות חדשות - המתאימות בדיוק לכל קבוצת גיל. הכירו את ארקיע Happy - טיולים שלא תפסיקו לספר עליהם.

אילו טיולים מוצעים תחת ארקיע HAPPY ?

כל אחד מהטיולים כולל מרכיבים ייחודיים הנרקמים במחשבה מוקדמת תוך התייחסות לתחביבים והחוויות אליהם אתם מתחברים בכל שלב בחיים. התוכן במהלך כל טיול עשיר ומגוון וכולל ביקור באתרים המרכזיים של היעד לצד סדנאות ייחודיות שממלאות את היום בחוויות עוצמתיות שלא תשכחו.
היצע הטיולים גדול ומפוזר ברחבי הגלובוס. תוכלו למצוא בו את היעדים הבאים:

תאילנד
הכינו את הצו'פ סטיקס - המזרח הרחוק המופלא חושף בפניכם את הטעמים האותנטיים של המטבח התאילנדי. לצד החוויה הקולינרית תוכלו להכיר את דרך החיים במקום - החל מדרך הייצור הייחודית של המוצרים, פרי הקוקוס ועד לחוויית שופינג ייחודית, עיסוי מפנק וביקור במקדשים המפוארים של התרבות העשירה.

אזור מדינת קרלה (קוצ'ין) וגואה
קליידוסקופ של מראות - התרבות ההודית הרב גונית פותחת בפנינו צוהר לעולם הרוחני המשלב טבע עוצר נשימה עם מופעי אמנויות לחימה. הטיולים של ארקיע Happy מתמקדים כיום בדרום מערב הודו באזור מדינת "קרלה" העשיר בשדות תה ויופי ייחודי לצד סגנונות חיים מגוונים של המתגוררים במקום.

אירופה בניחוח אחר

בין הטיולים תמצאו שלל מדינות ביבשת אירופה. מגוון רחב של שפות ותרבויות הנמצאות במרחק קצר זו מזו. בין המדינות האירופאיות הנפתחות בפניכם תמצאו את:

גיאורגיה
טירוף חושים בגאורגיה - טיול ג'יפים להרפתקנים שביניכם יחד עם ביקור מרתק בשווקים הצבעוניים המלאים כל טוב.

לונדון
פשע, מתח ומסתורין בלונדון - טיול בהדרכת בוקי נאה המתאים לכל חובבי המסתורין ולוקח אתכם לחוויה מיוחדת במינה בה תרגישו שאתם ממש נכנסים לתוך כל סיפורי הפשע הגדולים של לונדון כמו שרלוק הולמס, שוד הכספות הגדול, שוק הרכבות הגדול, תעלומת כספות האוטן-גרדן ועוד. כאן תגלו עולם מרתק של אגדות אורבניות ואייקונים נבחרים מעולם התרבות העשיר של אנגליה ומשפחת המלוכה.

ליברפול ולונדון
בעקבות החיפושיות - טיול נפרד מוצע לחובבי "להקת החיפושיות" ומדגיש את אבני הדרך בחייה של הלהקה המצליחה. בטיול תגלו היכן נמצאים מעבר החצייה המפורסמים מעטיפת האלבום והיכן הוקלטו השירים של פול, ג'ון, ג'ורג' ורינגו.

איטליה
פרמזן, בלסמי ריזוטו - המדינה הרומנטית עם הכפרים הציורים הפסטורליים פותחת בפנינו עולם קולינרי עשיר אותו נוכל לטעום בטיול מיוחד עם השף אייל פינקלשטיין. הטיול יתמקד בשווקים המציעים את המרכיבים האיטלקיים הנפלאים ובסדנאות בישול בכל כפר תגלו כיצד מבשלים גורמה איטלקי אמיתי. את הידע העשיר שתצברו שם תוכלו ליישם לאורך שנים רבות גם במטבח הביתי.

נורבגיה
טיול ששווה פרס נובל - נופים עותקי נשימה המשלבים הרים בצבעים שונים וים תכול הנפרש תחתיהם מחכים בנורבגיה הנראית כאילו יצאה מתוך גלויה מרהיבה. במקום תכירו באמצעות סדנת בישול את הסודות הקטנים של הכנת הסלמון המקומי ונתוודע למקומות הקסומים ביותר במדינה.

ארקיע איטליה. אתר רשמי
איטליה - פרמזן, בלסמי ריזוטו/אתר רשמי

טיולים למשפחות באירופה

הירשמו, תארזו ותצאו לטיול משפחתי מהאגדות
באירופה אפשר לצאת לאחד מהטיולים המשפחתיים עמוסי החוויות המותאמות גם לילדים ברחבי ברצלונה - טיול "אולה! לטרוף את קטלוניה", אמסטרדם - טיול "מפנקייק ועד פארק" ופריז בטיול - "מקרונים ומיקי מאוס". נעבור בטיולים השונים דרך פארקי ילדים מפנקים, חוויות קולינריות לקטנטנים, בפריז נבקר ביורודיסני ועוד.

חוויה חדשה - גם במקומות בהם ביקרתם בעבר

גם אם כבר ראיתם את מגדל אייפל בפריז או את הביג בן בלונדון - מצפות לכם חוויות חדשות לחלוטין באותם יעדים מוכרים. כאשר אתם יוצאים לטיול חווייתי הכולל סדנאות המותאמות ליעד ולקבוצה עמה אתם מסיירים אתם נהנים לגלות את פינות החמד הנסתרות של כל יעד, את הטעמים הקולינריים המאפיינים את המקום ואפילו פוגשים אנשים חדשים בקבוצה שלכם להתנסות מיוחדת יחדיו. ארקיע Happy היא החיבור המושלם בין טיול מפנק בחו"ל לחוויה מיוחדת תחת שמיים חדשים באמצעותה תוכלו לשבור את השגרה ולראות את העולם מזווית אחרת.

הציצו במגוון הטיולים המוצעים וגלו איזה יעד מדבר אליכם - אספו את בן הזוג או חבר קרוב וצאו לטיול יחד לטיול בעולם לחוויות שעוד לא הכרתם.

לקבלת מידע נוסף והזמנת הטיול הנפלא ביותר בו ביקרתם בחייכם השאירו פרטים בטופס מטה:

חברת ארקיע, בשיתוף חברת ארקיע
  • עוד באותו נושא:
  • ארקיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully