וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאתם דיל על טיסה חלומית? עכשיו הזמן לחסוך גם בביטוח נסיעות

בשיתוף wobi, בשיתוף wobi

7.7.2019 / 11:16

הפערים במחירי ביטוח הנסיעות לחו"ל יכולים להגיע למאות אחוזים באותה הפוליסה. למרות זאת, רובנו עדיין עושים ביטוח נסיעות בלי לבדוק, בחברת הביטוח המוכרת לנו, או באמצעות כרטיסי האשראי וקופות החולים

בנסיעה לחו"ל אנחנו יודעים לתכנן היטב גורמים רבים - את הכרטיס קנינו כנראה חודשים רבים מראש. אנחנו יודעים לאיזה מסעדות, הופעות וחנויות נרצה ללכת. כנראה שגם את השכרת הרכב הסדרנו זמן רב מראש על מנת שיחכה לנו רכב מתאים בשדה התעופה. דבר אחד מרכזי אנחנו נוטים להזניח, ביטוח הנסיעות לחו"ל. מדובר בביטוח שיכול להציל או להרוס את החופשה שלנו, ורובנו נזכרים לעשות אותו רק עם אריזת המזוודות, או לחליפין בוחרים אוטומטית בביטוח בחברה המוכרת לנו או בכרטיס האשראי או קופת החולים שלנו.

אז למה כדאי לערוך השוואה בין החברות השונות גם בביטוח נסיעות? אספנו עבורכם את הסיבות המרכזיות לכך, בתקווה כי תבחרו להיות צרכנים חכמים ולהשוות.

השוואה זה עסק קל

ישנן אינספור חברות ביטוח שמציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר הפערים בכיסוי הביטוחי ובמחיר הביטוח עצומים. המחשבה על השוואת מחירים יכולה להיות מייאשת - למי יש כוח להתחיל להיכנס לאתרים השונים ולהשוות פרמטרים רבים כל כך כמו ביטוח על ביטול כרטיס טיסה, כבודה, אירועים רפואיים וכדומה. למרבה המזל קיימים ברשת מנועים להשוואת מחירים שיעשו את כל העבודה עבורכם, ותוך דקות יספקו לכם מספר הצעות לביטוח המותאמות למאפיינים שלכם, ושל אופי הנסיעה שלכם.

נסיעת שופינג זה לא נסיעת ספורט אתגרי

הצעת הביטוח הבסיסית שתקבלו מחברת כרטיסי האשראי שלכם, קופת החולים או מחברת הביטוח שאתם רגילים לעבוד איתה אולי תיקח בחשבון את הפרמטרים שלכם - גיל, מצב משפחתי, אורך הנסיעה וכדומה - אבל היא לא תיקח בחשבון את אופי הנסיעה. עריכת השוואת מחירים לכל נסיעה תאפשר לכם לשקל פרמטרים של אופי הנסיעה. האם היא תכלול נסיעה בכבישים? ספורט אתגרי? רכישת מוצרים שתרצו כי יגיעו בשלום לארץ? כל נסיעה מביאה עמה את האתגרים שלה, ורק כאשר תבצעו הגדרה מדויקת של המאפיינים ותכניסו אותם אל מנוע החיפוש תוכלו לישון בשקט ולדעת כי הביטוח עונה לצרכים שלכם - הן באופי הכיסוי והן במחיר.

טיסה לחו"ל. istock,
כל חריגה מהביטוח הבסיסי היא הזדמנות עבורכם לחסוך כסף רב באמצעות השוואה/istock

פערים של עד 400% במחיר הביטוח

ישנם פערים אדירים שיכולים להגיע למאות אחוזים במחיר פוליסות הביטוח של נסיעות לחו"ל. גם במשרד האוצר שמו לב לכך ויצאו ב-2017 עם רפורמה שאמורה ליצור כיסוי בסיסי חובה בכל ביטוחי הנסיעות, אך האחריות היא עדיין עלינו, הלקוחות, לבצע את השוואת המחיר ולראות כי החברות לא גובות מחירים מופרזים. משום שלקוחות רבים בוחרים שלא להשוות מחירים, נוצרו פערים אדירים במחירי הביטוח, במיוחד בפוליסות בהן נדרש כיסוי קצת יותר רחב מהמינימום. ככל שהנסיעה שלכם תהיה ארוכה יותר, כך הפערים במחיר הביטוח יגדלו. כך גם במקרה של כיסויים והרחבות - כל חריגה מהביטוח הבסיסי היא הזדמנות עבורכם לחסוך כסף רב באמצעות השוואה.

השקעה של כמה דקות עם תשואה גבוהה

ניתן כיום לבצע השוואת מחירים פשוטה בהשקעה של כמה דקות. נסו את זה. אנו בטוחים כי תופתעו מאוד לגלות את הפערים הגדולים בין החברות, ואת האפשרויות הרבות שמזמן לכם ביטוח הנסיעות.

אולי חששתם עד כה לבטח את המחשב הנייד או הטאבלט כי ראיתם שבחברה שלכם מדובר בתוספת יקרה, אבל מה לגבי חברה אחרת? אולי שם מדובר בתוספת זולה משמעותית שתקנה לכם הרבה שקט נפשי בזמן הנסיעה עצמה. כמו שידעתם להשוות את המחירים בחברות התעופה השונות, ובין בתי המלון השונים, אל תפסחו על חברות הביטוח.

בשיתוף wobi, בשיתוף wobi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully