וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכוון הכי גבוה שאפשר: זה הזמן לעבור לקיסריה

מוגש מטעם "החברה לפיתוח קיסריה"

31.12.2018 / 10:33

פארקים ירוקים, נוף לים, מגרשי ספורט, מסלולי הליכה ואופניים ועוד. אם בעבר קיסריה נחשבה ליעד בלתי מושג עבור אוכלוסייה צעירה, שכונה 12 המתפתחת בישוב מציעה איכות חיים, סביבה ופנאי במחיר של החל מ-2.5 מיליון שקל. כך תצאו מהעיר ותתחילו לחיות את החלום

בקיסריה מעט יותר מ-6,000 תושבים, ולאורך השנים היא מיצבה את עצמה גם כמרכז תיירותי, תרבותי וקולינרי, מייצגת את החלום האולטימטיבי, של חיי קהילה שקטים ושלווים. קיסריה אמנם לא מוגדרת כעיר, אבל קרובה דיה לצירים הראשיים ונמצאת על אמצע הדרך בין הערים הגדולות של מישור החוף, מרוחקת כ-40 דקות מתל אביב וכחצי שעה מחיפה.

עבור רבים קיסריה נחשבה במשך שנים ליעד בלתי מושג. היא מותגה כישוב לאוכלוסייה מבוגרת ובעלת אמצעים כלכליים גבוהים ביותר. בשנים האחרונות שיקמה החברה לפיתוח קיסריה, בשיתוף הקרן לשיקום מחצבות, את מחצבת הכורכר שהייתה לאורך שנים שטח נטוש, בשכונה 12. בעוד מספר משפחות כבר החלו לאכלס את השכונה, עדיין נותרו בה אדמות לרכישה, במחיר של החל מ-2.5 מיליון שקל. מדובר במגרשים בני 600-800 מ"ר, במחירים שמאפשרים גם לרוכשים צעירים ליהנות ממה שקיסריה מציעה, ובקיצור - להגשים חלום שעד לעבר הלא רחוק נחשב לבלתי מושג. כשליש מרוכשי המגרשים הבונים את ביתם בשכונה הינם תושבי קיסריה והשאר הן משפחות צעירות מחוץ ליישוב.

קיסריה.
לראות את הירוק מתחת לבית. קיסריה

כך נוצרה לה הזדמנות עבור זוגות שרוצים להקים משפחה ולהתחיל לחיות את החלום כבר בגיל צעיר. השכונה סמוכה לשכונת הגולף ונגישה לצירי תנועה מרכזיים, לפארק התעשייה והעסקים ולתחנת הרכבת. היא כוללת כ-240 מגרשים לבנייה עצמית, חלקם משקיפים לים וחלקם צמודים לשטחים ירוקים. בשכונה שטחים ציבוריים מטופחים, גני משחק וגן ילדים עתידי. מערכת החינוך בקיסריה היא מהמתקדמות והמשקיעות ביותר בישראל. תלמידי בתי הספר נהנים ממערכת מחשוב חדשה, תכנית ספרים דיגיטלית וכלים מודרניים וגמישים ללימוד. הסביבה התומכת והאווירה שמסביב מבטיחים כי ילדיכם יקבלו את החינוך הטוב ביותר האפשרי.

צפונית לשכונה החדשה עומדים מתחם סקייטפארק, בית כנסת ובסמוך אליהם גם מרכז ספורט משולב, המהווה מוקד לפעילויות ספורט קבוצתי ואישי ובו מגרשי קט-רגל, כדורסל, טניס ומתקני כושר ומשחק וגם אזור בטוח לפעילות ילדים ופעוטות. למתחמי הספורט נגישות גבוהה הן בהליכה, ברכיבה בטוחה באופניים ובסמיכות מגרש חנייה רחב ידיים.

seperator

החברה לפיתוח קיסריה השקיעה משאבים רבים בתכנון כל אחת מהשכונות ביישוב, ושכונה 12 אינה יוצאת מכלל זה. השכונה יושבת על רכס כורכר גבוה עם טופוגרפיה ייחודית, צמחיה ארץ ישראלית ונוף הצופה אל הים. היא משתרעת עד לחוף עם שטחים ירוקים ונופי דיונות, כשמיושמים בה אלמנטים אקולוגיים. כך, למשל, מי הנ?ג?ר בשכונה מושבים לתת-הקרקע, הצמחייה המקומית חסכונית במים ונעשה שימוש באלמנטים חדשניים החוסכים באנרגיה. תושבי שכונה 12 בקיסריה נהנים מהפריבילגיות שיש לישוב להציע - פארקים ירוקים, אפשרויות לפעילויות פנאי, שבילי טיול, רשת של שבילי אופניים וחיבור למרכז המסחרי הסמוך C סנטר.

שכונה 12 מציעה חבילה אטרקטיבית ביותר למשפחות שרוצות לצאת קצת מגבולות המרכז, ולחיות במקום מזמין, נעים ומחבק. צאו מהעיר, קיסריה מחכה לכם.

מוגש מטעם "החברה לפיתוח קיסריה"
  • עוד באותו נושא:
  • קיסריה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully