וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד מהטוב ביותר: קורס איפור עושים רק אצל מיקי בוגנים

בשיתוף בית הספר לאיפור "מיקי בוגנים", בשיתוף בית הספר לאיפור "מיקי בוגנים"

24.1.2018 / 12:22

לא די לאהוב לאפר ולהתאפר, צריך גם לדעת איך לעשות את זה. בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים, האוטוריטה מס' 1 בתחום בישראל, לא רק תעניק לך תעודה רשמית של משרד התמ"ת ותספק את כל הכלים להצלחה, אלא גם תפתח דלתות רבות בארץ ובחו"ל. הירשמי כעת לקורס וקבלי גם הטבה

מדי כמה שנים פורץ לתודעה התקשורתית תחום אחר. בשנות ה-90 אלה היו תוכניות אירוח, בתחילת שנות ה-2000 חדרו בסערה תוכניות הריאליטי וכעת שולטים חיינו טרנדים מהרשת וצפיות בינג'. העולם התקדם, יותר ויותר אנשים העבירו את מרכז חייהם לרשתות החברתיות ובתוך כל המולת פייסבוק/אינסטגרם/סנאפצ'ט צמח טרנד חדש שרק ממשיך להתעצם: איפור. ברשת מסתובבות אלפי בלוגריות שמפרסמות מדריכים, המילה "ביוטרית" נזרקת תחת כל עץ רענן וטרנדים לוהטים צצים במהירות מסחררת. איפור הוא תחום מעניין ואינסופי, אבל כמו כל דבר אחר, כדי להתמקצע בו צריך ללמוד מהטובים ביותר. בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים נמנה עם הטובים ביותר.

ב-1998 פרץ מיקי בוגנים לתודעה, כשעיצב את שיערה של דנה אינטרנשיונל באירוויזיון בו זכתה. מאז שימש כמעצב השיער וכמאפר של ידועניות ונשות בידור רבות, בהן יעל בר זוהר ומירי בוהדנה. לאחר שב-2010 פתח את "בית הספר לאיפור לאיפור מיקי בוגנים" גדלה התהודה, ועד היום נחשב בוגנים למאפר ומעצב השיער המשפיע ביותר בישראל.

בית הספר לאיפור מיקי בוגנים. נשלח מטעם מיקי בוגנים,
אקדמיה שתפתח דלתות ותתן לך את הכלים להצליח בתעשייה/נשלח מטעם מיקי בוגנים

רוב העוסקות והמתעניינות בתחום האיפור הן נשים, אך לאחרונה יותר ויותר גברים החלו להביע עניין בתחום, הדורש לא מעט השקעה וטאץ'. נשים מוצאות עצמן דקות ארוכות, לעתים שעות, בניסיון למצוא את הלוק האידיאלי. על פי מחקרים, אישה ממוצעת משקיעה שנתיים מחייה בטיפוח. תעשיית האיפור העולמית שווה כ-382 מיליארד דולר, רק כדי להבהיר כמה משמעותי וגבוה הנושא בסדר היום העולמי. מאז ייצוגו של עולם הבידור גם ברשתות החברתיות, האיפור הפך לתחום מקצועי מבוקש ביותר.

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים יפתח עבורך דלתות ותתן לך את הכלים להצליח בתעשייה, אם ברצונך להיות מאפרת מקצועית. שיתופי הפעולה של בית הספר עם גורמים מתעשיית היופי, האופנה והטלוויזיה מהמובילים בארץ מעמידים את בוגרי בית הספר בטופ. לבית הספר בוגרים רבים שהשתלבו במקומות המובילים בשוק התעסוקה, החל מרשתות איפור, מגזינים ועיתונים מובילים בישראל ועד לקריירה מקצועית בארץ ובעולם.

קורס האיפור של מיקי בוגנים, אליו יכולות להירשם נשים מעל גיל 18, מונה 23 מפגשים המתפרשים על 5 חודשים. בית הספר פותח דלת לעולם הטרנדים החדשים בעולם האיפור והיופי, באמצעות תכנית הלימוד שפותחה על ידי מיקי בוגנים. הלימודים כוללים הכרה עם ענף האיפור, מורפולוגיית הפנים (הצללות והארות), הכרת עור הפנים, הדבקת ריסים וגבות, איפור עור, איפור לטלוויזיה ועוד אספקטים רבים שמכסים את התחום. רבים מהתלמידים המצטיינים זוכים לקחת חלק בהפקות שטח באמצעות בית הספר. לאורך הקורס וגם אחריו ניתן להגיע לשיעורי תגבור ללא תוספת תשלום. בסיום הקורס מקבלת כל משתתפת תעודת מאפרת מקצועית מטעם מיקי בוגנים, תיק איפור מקצועי עם ציוד בשווי אלפי שקלים, הנחות על מוצרי איפור בינלאומיים, הפקת פרויקט גמר ותעודה ממשלתית מטעם משרד התעשייה והמסחר.

seperator

ואם אני לא רוצה להיות מאפרת מקצועית? תמיד אפשר ללמוד איפור כתחביב להעשרת הידע, אבל אם אינך רוצה להיות מאפרת, בית הספר מציע גם סדנאות אישיות. אם, כמו רבות אחרות, את עומדת מול המראה בניסיון להגיע ללוק הטוב ביותר, העשרה תמיד יכולה לעזור. נשים אוהבות להתאפר, אבל לא מספיק לאהוב, זה משהו שצריך לדעת לעשות. גם הזמרות ושחקניות הקולנוע הטובות ביותר לא היו מגיעות לפסגה ללא אימון ורכישת ידע. זכרי שהאישה המרכזית בחייך מביטה בך מהצד השני של המראה, ואת רוצה להעניק לפנים שלה את המראה הטוב ביותר. רבות מהנרשמות לקורס איפור מקצועי לא מגיעות מתוך כוונה ברורה לעסוק בתחום האיפור המקצועי, אלא מאהבה או חיבור לתחום היופי והאסתטיקה.

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים פותח דלתות רבות בתעשייה בארץ ובחו"ל. קורס אצל מיקי בוגנים יאפשר לך לא רק להתאפר ולאפר אחרים, אלא גם לצאת לדרך חדשה, עשירה, מרתקת ומספקת. הירשמי עכשיו וקבלי גם הטבה.

בשיתוף בית הספר לאיפור "מיקי בוגנים", בשיתוף בית הספר לאיפור "מיקי בוגנים"
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully