וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אתם חוסכים בכסף הקטן, מדוע לא לחסוך בכסף הגדול?

בשיתוף CarBay

23.1.2018 / 12:55

רואים מוצרים בחנויות ומזמינים אותם ברשת כדי לחסוך עשרות שקלים? ב-Carbay תוכלו בלחיצת כפתור לחסוך הרבה יותר על רכב חדש, באחריות מלאה של היבואן. אם אתם משלמים פחות על נעליים, אין שום סיבה שתשלמו יותר על המכונית שלכם

העידן הדיגיטלי יצר עושר ושפע אפשרויות בחירה, ובכל מקום שבו יש מבחר יש גם בלבול. הדבר נכון בעיקר לגבי תחום הרכב. רכישת אוטו חדש אינה החלטה קלה, הרי מדובר בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים, והמטרה, יחד עם הבחירה הנכונה עבורכם, היא גם לחסוך. יש לא מעט שלבים שאתם עוברים, הגיע הזמן לערוך היכרות עם שלב חדש.

וזה רק קצה הקרחון. ההנחות המובילות ב-CarBay

טבלת CARBAY. אתר רשמי
טבלת CARBAY/אתר רשמי

שלב 1 - המחשבה. פתאום אתם רוצים משהו אחר. נמאס לכם להכניס את הרכב הישן למוסך, אין לכם כוח לתחבורה ציבורית, השתחרר לכם כסף בקרן ההשתלמות. תהיה הסיבה אשר תהיה, הרעיון כבר הונחל ואתם יוצאים לדרך.

שלב 2 - ההתעניינות. אתם בודקים איזה רכב מתאים לכם, שואלים שאלות, מקבלים המלצות, מרפרפים במודעות. בסופו של דבר, אחרי שצמצמתם אפשרויות, קיבלתם תשובה.

שלב 3 - המבחן. המלצות הן דבר נחמד, אבל רכב חדש חייבים לראות ובעיקר להרגיש. אחרי שעשיתם נהיגת מבחן אתם כבר חושבים ברצינות: זה יהיה האוטו החדש שלי.

שלב 4 - ההחלטה. אתם מוכנים כבר לסגור, אבל אל תמהרו. יש משהו שאולי לא הכרתם אבל יכול לחסוך לכם לא מעט כסף. קוראים לזה Carbay.

שלב 5: CarBay - הנחה גדולה בקליק אחד

חובבי השופינג מכירים את הטריק היעיל: יוצאים למרכזי הקניות, מודדים נעליים ואם הנעל מתאימה ונראית טוב, בודקים באתרי המכירות את מחירה ולאחר ההשוואה מחליטים האם להזמין. בדרך כלל, המחיר ברשת, אפילו עם דמי משלוח, זול יותר.

אם אתם חוסכים עשרות עד מאות שקלים על נעליים, מדוע לא לחסוך אלפים על רכב חדש? Carbay היא תחנת מכירות מקוונת שעובדת על אותו עיקרון בדיוק. אתם סגורים על הרכב ועל הביצועים שלו? כעת נותר לדבר רק על המחיר. ב-Carbay מגוון גדול של דגמים מהיבואן הרשמי ובאחריות, ואפשר אפילו לבצע יבוא אישי לכל רכב שתרצו. זו הפלטפורמה המושלמת לקניית רכב חדש, שמספקת מגוון פתרונות, מנסיעת מבחן דרך טרייד אין ופתרונות מימון ועד הרכישה ואפשרות לאספקה עד הבית (בתוספת תשלום).

carbay. צילום מסך
חיפוש קל, מהיר ואפקטיבי/צילום מסך

אתם בוודאי חושבים לעצמכם שזה Too good to be true ותוהים איפה הקץ'. הסיבה למחירים ב-Carbay פשוטה מאוד: שיתוף פעולה עם יבואנים מאפשר רכישת רכבים בכמויות ובהנחות. כוח הקניה של Carbay מאפשר לה לקבל הנחות גדולות על רכבי 0 ק"מ יד ראשונה, וכן להיות פורטל ליבואנים אישיים. אין סוכן צללים שמתחבא מאחורי העסקה - את הרכב אתם רוכשים מחברת Carbay כשמיד לאחר התשלום מוזמן הרכב מהיבואן ותקבלו רכב ללא קילומטראז' עם אחריות מלאה של היבואן, כמו ברכישת רכב בכל מקום אחר. רוב המכוניות מסופקות עד 72 שעות, רכבים שנרכשו בהזמנה אישית מסופקים עד 14 ימי עסקים.

בעידן שבו אנו מורגלים לרכישות במחירים נמוכים יותר ברשת, אין שום סיבה שלא תחסכו גם על רכב חדש. Carbay מאפשרת לכם להתרווח בנוחות בכורסה ובקליק אחד להזמין את הרכב הבא שלכם בעלות נמוכה במיוחד. הבנתם את העיקרון? זה הזמן להעביר הילוך.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully