וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפכה רמלה להזדמנות הגדולה בשוק הנדל"ן הישראלי

בשיתוף חברת אלדד פרי נדל"ן

22.3.2018 / 15:35

שירותים מוניציפליים איכותיים, מערכת חינוך מוצלחת, סל שירותים מקצועי ומיקום מנצח הפכו את רמלה ליעד מבוקש, ועכשיו נוסף דובדבן שמן לקצפת: שכונת "פרי מלודי", בה תוכלו למצוא דירת 3 חדרים במחיר הנמוך ממיליון שקל וליהנות מאיכות חיים וממוזיקה

הזינוק במחירי הדירות בישראל בעשור האחרון הביא למצב כזה שאוכלוסיות רבות ידן אינה משגת לקנות דירה באזורי הביקוש. מי שמבקש לרכוש היום דירה במרכז הארץ מתקשה למצוא דירה להשקעה או מגורים הכוללת את השילוב הדרוש של מחיר נוח, נגישות גבוהה, מערכת חינוך טובה ואיכות חיים גבוהה.

עם זאת, ההזדמנויות האלה עדיין קיימות בשוק, ואפילו לא רחוק מתל אביב. כאשר בוחנים את כלל הפרמטרים, העיר רמלה מאופיינת במרכיבים רבים אותם מחפשים רוכשי הדירות, מרכיבים שהופכים אותה להזדמנות הגדולה של הנדל"ן הישראלי כיום: מחירי דירות אטרקטיביים, הגירה חיובית, נגישות תחבורתית, תוכניות השבחה גדולות ותוכניות התחדשות עירונית, חיי תרבות תוססים ועוד.

כל אלו הובילו את ציבור רוכשי הדירות לזהות ברמלה את אחת ההזדמנויות הגדולות של הנדל"ן הישראלי, מה שממשיך למשוך אליה אוכלוסיות מגוונות מכל רחבי הארץ. הביקוש לנדל"ן ברמלה נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות, במיוחד בקרב זוגות צעירים. אלו מזהים את הפוטנציאל של העיר המעניקה שירותים מוניציפליים איכותיים, מערכת חינוך מוצלחת שזכתה בעשור האחרון פעמיים בפרס החינוך, סל שירותים מקצועי ומיקום מנצח במרכז המדינה, על צירי כבישים מרכזיים המאפשרים ניידות ונגישות גדולה.

רמלה חתמה לפני מספר שנים על הסכם גג עם המדינה, שתתמוך בהקמת אלפי יח"ד נוספות בעיר, ותשקיע בשדרוג התשתיות בעיר. מדד יד 2 שפורסם באחרונה בוואלה! NEWS מגלה כי מחירי דירות 4 חדרים בעיר זינקו ב?2017 בשיעור הגבוה מ?10%.

שכונת המוזיקה רמלה. שכונת המוזיקה רמלה,
גדול, מרווח - ולא יקר. דירה בשכונת פרי מלודי ברמלה/שכונת המוזיקה רמלה

רוצים לגור בשכונת המוזיקה

אחת השכונות החדשות שמעוררות באחרונה עניין רב היא שכונת המוזיקה החדשה ברמלה. חברת אלדד פרי נדל"ן, הבונה את פרויקט פרי מלודי בשכונה, מדווחת כי מכרה בתוך שבועיים כ?80% מיחידות הדיור המוצעות בשלב הראשון של הפרויקט החדשני, המיועד לחובבי המוזיקה. בימים אלו פתחה אלדד פרי נדל"ן את השלב השני של המכירות בפרויקט.

בעקבות הביקוש לפרויקט ולאזור נערכת אלדד פרי נדל"ן בימים אלה להגשת התוכניות לצורך קבלת היתר הבנייה. כמו כן כדי לתת מענה לביקוש הרב לדיור, נמצאת חברת אלדד פרי נדל"ן במו"מ עם בעלי קרקעות סמוכות באזור רמלה לצורך התרחבות לפרויקטי המשך בעיר בהיקף של למעלה מ?1000 יח"ד, בשילוב של יזמות וקבוצות רכישה.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ"ל אלדד פרי נדל"ן: "לא הופתענו מהביקושים הגדולים לפרויקט. העיר רמלה מהווה את אחת האלטרנטיבות האטרקטיביות כיום בשוק הנדל"ן, עם פוטנציאל ההשבחה הטוב ביותר, נגישות גבוהה ומחירי דיור נוחים. כאשר משלבים את כל זה עם פרויקט איכותי שנותן מענה לדרישת קהל רוכשי הדירות - אז רואים את התוצאות".

שכונת המוזיקה רמלה. שכונת המוזיקה רמלה,
שכונת המוזיקה רמלה/שכונת המוזיקה רמלה

מחירים של החל מ?950 אלף ש"ח בלבד

פרי מלודי ברמלה הינו פרויקט ראשון מסוגו בישראל, כאשר דירות 3 החדרים בפרויקט נמכרות במחירים של החל מ?950 אלף ש"ח בלבד, מחיר שנחשב לנמוך בעשרות אחוזים לעומת מחירי הדירות באזור רמלה. למעשה מדובר באחד הפרויקטים הבודדים באזור המרכז המציע דירות בפחות ממיליון שקלים חדשים.

תהליך הבנייה של פרויקט פרי מלודי ילווה על ידי מהנדס אקוסטי. בכל בניין מתכננת אלדד פרי נדל"ן בנייה של חדר מוזיקה איכותי, המאובזר בכלי נגינה מגוונים ומערכות הגברה. החדרים תוכננו בקפידה כולל קירות אקוסטיים, בדיוק כמו שמתוכננים חדרי הקלטות באולפנים של חברות המוזיקה, זאת כדי לספק חוויית מוזיקה ופנאי מרבית, ובמקביל שמירה על השקט בבניין לטובת הדיירים.

מדובר בשימוש יחודי של החדרים המשותפים בבניין, כזה שלא נעשה עד היום. בבניינים רבים החדרים המשותפים משמשים בעיקר כחדרי "ג'ימבורי" לילדים או כחדרי כושר. בפרי נדל"ן פיתחו את הרעיון המקורי והייחודי של חדרי מוזיקה יעודיים בעקבות הפופולריות ההולכת וגדלה של המוזיקה בקרב אוכלוסיות רבות.

המיזם שוכן במיקום מרכזי ברמלה, קרוב לתחנת רכבת וצירי תנועה מרכזיים וגם בסמוך למוסדות ממשלתיים כגון משרד הפנים.

אלדד פרי נדל"ן, שבבעלות אלדד פרי, היא חברה ותיקה ומנוסה שבונה כיום למעלה מ?2,000 יח"ד ברחבי הארץ. החברה מסרה כבר למעלה מ?500 דירות ללקוחותיה בפרויקטים שונים. אחד היתרונות הגדולים של אלדד פרי נדל"ן הוא שהיא בעצמה הבעלים של חברת ביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן "ג5") הבונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית. החברה נבחרה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות במשק על פי דירוג Dun's 100.

אוהבים לנגן? חיים ונושמים מוזיקה? זה הזמן לעבור לפרויקט פרי מלודי ברמלה. השאירו פרטיכם כאן ועברו למקום שמכבד את העיסוק האהוב עליכם.

  • עוד באותו נושא:
  • אלדד פרי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully