וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה אישי: יש לכם מיליון שקל ומעלה? ל-PROFOUND יש את תיק ההשקעות הנכון עבורכם

בשיתוף PROFOUND

17.4.2018 / 13:07

אנשים רבים שצברו מיליון שקל ומעלה לא מודעים לאפשרויות ההשקעה שלהם בארץ ובחו"ל. באמצעות בית ההשקעות PROFOUND התיק שלכם ינוהל בפיזור גיאוגרפי, באמצעות מומחי שוק ההון מהבנקים הזרים המובילים בעולם. יש לכם סכום כזה? הגיע הזמן להפנות אותו לאפיקים הנכונים

אחד הביטויים השגורים בעולם ההשקעות הוא "תן לכסף לעבוד בשבילך". קלישאתי ככל שהוא נשמע, לביטוי הזה עדיין יש קסם שמרתק רבים - שים את ההון שלך בידיהם של מנהלי תיקים, והם כבר יידעו כיצד למקסם עבורך את הרווחים. במציאות, השיטה הזאת לא תמיד עובדת, לא בהכרח בגלל בית ההשקעות או האנליסטים שלא עושים עבודה טובה, אלא בשל מיעוט אפשרויות יחסי. מרבית בתי ההשקעות בישראל פתוחים לשוק הישראלי או למספר מצומצם ומוגבל של שווקים זרים. כדי לפתוח תיק שמורכב ממאגר גדול של שווקים, צריכים להתקיים שני תנאים: סכום כניסה גבוה וחברה המיומנת בטיפול בשווקים הללו.

PROFOUND (פרופאונד) בית השקעות הינו בית השקעות אקסקלוסיבי, המנהל תיקי לקוחות בסכומים של מיליון שקלים ומעלה. אז מה שונה בחברה הזאת מבתי השקעות אחרים, ומדוע הרף אצלה כל כך גבוה?

"הראייה בניהול ההון שלנו היא גלובלית", אומר מנהל מחלקת ההשקעות אביאל אזואלוס, אשר לו ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניהול השקעות ללקוחות פרטיים ומוסדיים בעלי היקף נכסים גדול, "אנליסטים בבתי ההשקעות הגדולים עושים עבודה מצוינת, אבל היכולות שלהם מסתכמות בהשקעות בשוק הישראלי. היכולת שלנו היא לאפשר ללקוח פיזור גיאוגרפי אמיתי, מעבר למערכת הבנקאית הישראלית ולפזר את הנכסים בחו"ל, בבנקים זרים מהמובילים בעולם, תוך השענות על מחלקות המחקר הזרות. זה משהו שלא באמת ניתן לבצע בבתי השקעות אחרים".

PROFOUND בית השקעות. אתר רשמי
המקום הנכון עבורכם לניהול תיקים. בית PROFOUND בתל אביב/אתר רשמי

לכל שוק מנהל משלו

על מנת שהדלתות בשווקים הללו ייפתחו צריך הון ראשוני יחסית גבוה. בתי השקעות בארה"ב ובאירופה לא נוטים לפתוח את שעריהם לתיקים בסכומים נמוכים. "אנחנו עובדים עם מנהלים מקומיים בשווקים השונים", מסביר אזואלוס, "כך שלא רק שהנכסים מפוזרים בשווקים בחו"ל, יש מנהל ספציפי לכל אחד מהשווקים". עם זאת, מי שאמון על ריכוז התיק הוא מנהל ישראלי, כך שהלקוח מקבל שירות אישי צמוד מבעל מקצוע אחד דובר עברית, על אף ש"מאחורי הקלעים" עובדים עבורו מספר מנהלים מומחים זרים. "יש לנו גישה בלתי מוגבלת למחלקות המחקר של הבנקים הזרים הטובים בעולם", מוסיף אזואלוס.

יש לזכור שמרבית בתי ההשקעות השונים מעמידים מחלקות מחקר ואנליזה בישראל, שמנתחות את השווקים האחרים. כמו בכל תחום אחר ובמיוחד בהשקעות פיננסיות, התוצאות של עבודה בשלט רחוק לעולם יהיו פחות טובות. לכן, בפרופאונד היטיבו לפתח ערוצי תקשורת ושיתופי פעולה ייחודיים עם הבנקים הזרים מהמובילים בעולם, על מנת לגשר על הפער הגיאוגרפי שבהשקעה בשווקים זרים. שיתוף הפעולה עם מנהלי ההשקעות המובילים בעולם הופך אתכם למשקיעים "מקומיים" שמתמצאים במגמות השוק.

התחושה היא שלעתים הפן האישי עובר קצת מתחת לרדאר בכל הקשור לניהול תיקים, במיוחד כשבתי ההשקעות מנהלים מאות ולעתים אלפי תיקים. "אנו נותנים לכל לקוח מענה ממוקד", מסכם אביאל, "לקוחות אצלנו נהנים מהעובדה שמנהלי התיקים מלווים אותם בכל צעד". בפרופאונד נמנעים ממצב שבו "כולם עושים הכול". כל מנהל ממוקד בגזרת ההשקעות בתחום התמחותו, כך שהלקוחות מקבלים מעטפת מלאה של ניהול ותכנון פיננסי מא' ועד ת'.

ליגת האלופות של בתי ההשקעות

אם אתם נוהגים במכונית יוקרה, האם תכניסו אותה למוסך רגיל שמטפל בכל סוגי הרכבים? סביר להניח שלא, אלא תלכו למוסך המתמחה ברכב שלכם ויודע לתת לכם את השירות הראוי ולרכביכם את הטיפול הראוי. זהו הדין גם בתיקי השקעות. אצל מרבית בתי ההשקעות תיק מינימלי מתחיל ב-250 אלף שקלים ומדיניות ההשקעה מותאמת לכלל התיקים על פי אותה מדיניות של תיק בסכומים אלה. בשל כך, עשוי להתקיים פה פרדוקס - לקוח של מעל למיליון שקלים משקיע בבית השקעות עם פילוסופיה שנועדה ללקוחות של 250 אלף שקלים, אף על פי שלא מדובר באותם סוגי לקוחות, באותם סוגי השקעות ובאותם צרכי לקוח. בפרופאונד התיקים מותאמים ללקוחות להם היקף הון גדול יותר. זאת, בנוסף לעובדה שאם אתם מיליונרים אתם גם צריכים להרגיש ככאלה - לקבל את היחס הטוב לו אתם ראויים ולהשתייך למועדון של אנשים במעמד כלכלי דומה לזה שלכם.

סכומים של שבע ספרות מעלים אסוציאציה של אנשי עסקים שעולם ההשקעות סובב אותם ומהווה חלק מרכזי בחייהם. זה נכון לעתים, אולם יש בעלי אמצעים רבים שאינם באים מהתחום ומעדיפים שהכסף לא ישכב בבנק. דרך PROFOUND תקבלו לא רק ליווי צמוד, אלא גם התאמה אישית להשקעה המועדפת ולפיזור הנכסים האידיאלי עבורכם.

בזכות העובדה שצוות PROFOUND משלב התמחות רבת שנים של מנהלי השקעות ואנליסטים בישראל יחד עם עבודה שוטפת וגישה לבנקים זרים ושווקים בינלאומיים, אפשרויות ההשקעה שלכם גדולות. סכום של מיליון שקל ומעלה יפתח בפניכם שערים רבים בארץ ובחו"ל - זה הזמן שלכם להרוויח יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • כלכלה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully