וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה פינת יפו העתיקה: אירועים משפחתיים, חתונות וערבי חברה עושים ב"איטלקיה בתחנה"

בשיתוף "איטלקיה בתחנה"

21.6.2018 / 10:38

בתכנון חתונה, מסיבה או ערב גיבוש לעובדים אתם זקוקים למשהו שישבור את השגרה. במסעדת "איטלקיה בתחנה" תיהנו מתפריט משובח, עשיר וחסר מגבלות, ועם אווירה קסומה תוכלו לקיים אירוע שייצרב בתודעה. המיקום המדהים הוא רק הפתיח, בואו ליהנות מהמנה העיקרית

אם נדמה לכם ש"כל החתונות הן אותו דבר" אתם לא לבד. הנושא זוכה בשנים האחרונות לתשומת לב בכל העולם, וה"דיילי מייל", מכלי התקשורת הגדולים בבריטניה, אף פרסם ב-2016 מאמר שכותרתו "כל ההרגלים הרעים שחייבים להיפטר מהם בחתונות", ובו מנה את הטעויות שחתני השמחה עושים פעם אחר פעם. לא רק חתונות - לעתים קרובות גם בר מצווה, ימי הולדת, חגיגות ברית/ה ואירועי חברה מתנהלים בשבלוניות נוראית ומסוכמים בערב שסופו ידוע מראש. אם לא מפריע לכם נושא הכשרות, תוכל לקבל אירוע מסוג שונה לחלוטין, עוצר נשימה וכזה שייזכר זמן רב.

במקרים כאלה צריך לחשוב מחוץ לקופסה, להעלות קונספט שישבור את השטנץ וייתן לכל האורחים ערך מוסף מכל הבחינות: לוקיישן, סגנון, אווירה - וכמובן אוכל טוב וייחודי. ערך מוסף כזה מספקת מסעדת "איטלקיה בתחנה" במתחם התחנה בתל אביב על גבול יפו.

"איטלקיה בתחנה" מוכרת היטב לחובבי הקולינריה באזור המרכז. במשך 8 שנים מגישה המסעדה הזאת אוכל משובח בסגנון דרום איטלקי, הידוע בתכונות הבריאותיות שלו בשל שימוש נרחב בחומרי גלם כמו שמן זית, עגבניות, הרבה ירקות וכו'. מה שייתכן שלא חשבתם עליו, הוא שמעבר לערב רומנטי עם בת הזוג או מפגש מצומצם עם חברים תוכלו לקיים בו אירוע משמעותי בהרבה. עם אפשרות לארח עד 150 מוזמנים, המסעדה הזאת, הממוקמת באחד המתחמים היפים, האסתטיים והאטרקטיביים בארץ, יכולה להיות אופציה מובילה עבורכם לציון אירוע שייצרב בתודעה.

איטלקיה בתחנה. אתר רשמי
הכול טרי, מקצועי וטעים - ובאווירת המסעדות של דרום איטליה/אתר רשמי

טמפלרים, בריטים ושנסונים: ככה נראה מסע בזמן

לתפריט עוד נגיע, אבל ראשית כדאי להסביר מה כל כך מיוחד בלוקיישן בכלל וב"איטלקיה בתחנה" בפרט. כל מי שביקר במתחם, המנציח את תחנת הרכבת הראשונה של יפו, זכה להתרשם מהמבנים העתיקים שנבנו החל מסוף המאה ה-19 בסגנונות משולבים של האימפריה העותומאנית, השלטון הבריטי והאדריכלות הגרמנית של התנועה הטמפלרית. על רקע הבנייה המודרנית והמגדלים הרבים שנבנים בתל אביב, המתחם נראה היום עוד יותר מתמיד כמו שכונה קלאסית הלקוחה מנוף דרום-אירופאי של תחילת המאה ה-20.

זו הסיבה ש"איטלקיה בתחנה" משתלבת כל כך טוב. היא מעוצבת בסגנון פתוח ומאוורר המזכיר מסעדות באגן הים התיכון ובדרום איטליה - הקירות מחופים באבן ובעץ, הריהוט עשוי מעץ מלא, האווירה שמחה באופן תמידי וברקע מתנגנים שירים בסגנון סן רמו משנות ה-60 וה-70, משולבים בשנסונים צרפתיים ובמוזיקת בוסנובה מרגיעה. הנוסטלגיה שהמקום מעורר היא אחד המפתחות להצלחה של המסעדה, שכבר הצעד הראשון לתוכה יגרום לכם להאמין שעשיתם מסע קטן בזמן.

מניוקי שרימפס ועד טירמיסו: תפריט עשיר ללא מעצורים

אם הזכרנו קודם ייחודיות והצטיינות, החוויה הקולינרית ב"איטלקיה בתחנה" תבהיר לכם שהדמיון לא מסתכם שם - גם האוכל נאמן למקור. התפריט מגוון ועשיר היישר מהמטבח האיטלקי. הוא כולל מבחר פסטות, כולן טריות לחלוטין, פיצות שנעשות במקום בצורות שונות ובעבודת יד מוקפדת, דגים, בשרים ופירות ים טריים ומגוון עצום של משקאות אלכוהוליים איכותיים, כולל רמת פרימיום. בנוסף, תוכלו לקבל קינוחים חלביים משובחים, כולם מבושלים, מטוגנים או אפויים בקפידה מן המצרכים האיכותיים ביותר. בין פוקצ'ת הבית הפריכה, אף היא בעבודת יד, לקדירת פירות הים הנפוליטנית, בין ניוקי עם שרימפס ופיצה מרגריטה למנת טירמיסו מהדהדת, החך יוביל את החושים שלכם היישר לחופיה של ארץ המגף. אם אתם מעוניינים בכל זאת במבחר שונה לקהל אחר, דרך הזמנה מראש ידאגו לכם לתפריט צמחוני, טבעוני או נטול גלוטן.

כפי שאתם יכולים להבין, "איטלקיה בתחנה", הפתוחה שבעה ימים בשבוע, היא מסעדה לא כשרה, שמסירה כל מגבלה מהאוכל המוגש לשולחן ומספקת תפריט שונה מזה שמסופק בדרך כלל באולמות ובמקומות אירוח אחרים. המקום ערוך לאירועים של 10 עד 120 איש בחורף ועד 150 איש בקיץ ומושלם לאירועים משפחתיים, מסיבות חתונה ובר מצווה, ערבי גיבוש ואירועים עסקיים. יחד עם הקרבה לים וחניה בחניון הגדול של המתחם, המרוחק מהמסעדה מטרים ספורים, תתקשו לבצע בחירה טובה יותר לאירוע הבא שלכם.

חושבים על מסיבת אירוסין? חוגגים אירוע מיוחד? מתכננים ערב חברה? מלאו פרטיכם למטה ובתוך קליק אחד תוכלו לתכנן אירוע שחבריכם ואתם לא תשכחו זמן רב

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully