וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאבי הגב לא עוברים? השרירים מכבידים עליכם? זה הזמן להנדי קיור לייזר

בשיתוף הנדי קיור לייזר

28.6.2018 / 11:58

הוא קל, נייד ונטען, השימוש בו פשוט ולא דורש מאמץ ותוכלו לנסות אותו עד 4 חודשים ולקבל החזר כספי מלא. הכירו את הנדי קיור לייזר, מכשיר הלייזר הרך היחיד בעולם שמשלב 4 סוגים של אנרגיות ומאושר ע"י משרד הבריאות, הנציבות האירופית וה-FDA

למעלה מ-50 אחוז. זה שיעור האנשים בגילאי 45-65 שסובלים מכאבים בגב או בברכיים. במילים אחרות, ארבעה מתוך חמישה אנשים שהגיעו לעשור החמישי בחייהם צפויים לחוות כאב או, סביר להניח, כבר חוו אותו יותר מפעם אחת. קיים סיכוי גבוה שגם אתם סבלתם מכאבים בגב העליון או התחתון או במפרקים. אם הם היו פתאומיים ונפסקו, ייתכן שלא ייחסתם להם חשיבות, ואם הם כרוניים יכול להיות שפשוט סברתם שאין מה לעשות והחלטתם לחיות עם הנטל. גם אם נדמה לכם שהכאבים נעלמים - בהיעדר טיפול הם לחלוטין שם, והם יפציעו שוב.

יש הרבה גורמים לכאבים כרוניים באזור הגב העליון והתחתון או במפרקים - ישיבה ממושכת על כסא בעבודה, הרמת משאות כבדים, עשיית ספורט בצורה לא נכונה, השמנת יתר שיוצרת עומס על הגב והברכיים ועוד. לא משנה מהי הסיבה - הכאבים הללו הולכים ומתעצמים עם הגיל וללא טיפול הם רק יחמירו. אם בעבר לא הייתה ברירה אלא להשלים עם המצב ולהתמודד אתו, הטכנולוגיה המתקדמת סיפקה לנו בשורה נפלאה: הנדי קיור לייזר (Handy Cure Laser) מכשיר לשימוש ביתי הפועל בטכנולוגיית הלייזר הרך, מאיץ את ריפוי הרקמות והתחדשות התאים, משפר את זרימת הדם ומפחית כאבים ודלקות.

הנדי קיור. אתר רשמי
עם כאב לא חייבים להשלים, אפשר להקל עליו משמעותית בשימוש פשוט/אתר רשמי

4 סוגים של אנרגיות - הטיפול היעיל ביותר

הנדי קיור לייזר, פיתוח של חברת Medical Quant הישראלית, מיוצר בישראל. זהו המכשיר היחיד המשלב 4 סוגים של אנרגיות מוכחות לטיפול בכאבים ובדלקות: לייזר רך (LLLT), שדה אלקטרומגנטי, אינפרא-אדום ואור אדום. מחקרית, הוכח כי איחוד האנרגיות במכשיר אחד משיג תוצאות קליניות יעילות ומהירות, המביאות לירידה דרסטית בשימוש בתרופות משככות כאבים ובנוגדי דלקות.

המכשיר, באישור משרד הבריאות, הנציבות האירופית (CE) ומנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) יעיל מאוד כנגד הכאבים הנפוצים באזור הגב והמפרקים, כמו גם "מרפק טניס" (Tennis Elbow), דורבן, צוואר, כאבי שרירים ועוד שאר תופעות הגורמות לכאב. הוא מומלץ על ידי רופאים בכירים ונמצא בשימוש בתי החולים המובילים בישראל ובעולם. מחקרים רבים הראו כי טיפול בלייזר רך בשילוב טיפול תרופתי השיגו תוצאות מהירות וטובות יותר מטיפול תרופתי בלבד.

איך פועל המכשיר?

ההנדי קיור לייזר פועל על פולסים החודרים לעומק הרקמה, תוך המרצת מחזוריות הדם והחמצן בתאים וזירוז המטבוליזם. על ידי כך מורגשת הקלה בכאבים, כשיעילותו של המכשיר הוכחה בטיפול בדלקות וכאבי שרירים. מטופלים רבים דיווחו על שיפור לאחר תקופה קצרה וחזרה למסלול חיים נורמלי ונטול כאבים.

הטיפול מאוד פשוט, קל וידידותי, אינו פולשני, לא כואב ולא מלווה בתופעות לוואי. כל שיש לעשות הוא להדליק, לבחור את התוכנית המומלצת המצורפת לעלון הרפואי ולהניח את המכשיר על מקום הכאב למשך מספר דקות (יש לבצע סריקה של האזור אם לא מאתרים נקודה ספציפית). זהו מכשיר נייד ונטען, כך ששימוש בו לא דורש מכם יותר מדי. אתם יכולים להפעיל אותו על הספה תוך כדי צפייה בטלוויזיה, במיטה בזמן קריאת ספר ואפילו במהלך ישיבה במקום העבודה. כפי שניתן להבין, השימוש בהנדי קיור לייזר לא דורש הקרבה.

מתי אראה תוצאות?

הטכנולוגיה של הלייזר הרך מוכחת כבר למעלה מ-50 שנה, אבל המשמעות אינה שהנדי קיור לייזר יעשה קסם ויעלים את הכאב כבר בשימוש הראשון. על מנת להשיג תוצאות מרביות, יש להתמיד להשתמש במכשיר פעם ביום, אך מאחר שאין בו תלות ותופעות לוואי, מומלץ לחזור על הפעולה. את ההקלה תוכלו לחוש בתוך ימים ספורים (ברוב המקרים עד 21 יום). ההשפעה שונה, כמובן, מאדם לאדם ותלויה בסוג הפציעה, בחומרתה ובגורמים פיזיולוגיים.

ניסיתם כבר טיפולים אחרים בבעיה שלכם וחוששים מהוצאה כספית? בהנדי קיור לייזר בטוחים ביעילות המוצר, ולכן מאפשרים לכם לרכוש את המכשיר לתקופת התנסות של 120 יום עם החזר כספי מלא בכפוף לתקנון. אחריות היצרן היא לשלוש שנים.

עם שילוב של 4 סוגים של אנרגיות, שימוש קל וחסר מאמץ ותקופת התנסות עד 4 חודשים, הנדי קיור לייזר הוא הפתרון עבורכם. סובלים מכאבי גב, שרירים או מפרקים? הזמינו עכשיו ובמהרה תרגישו בהבדל.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully