וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים קריירה בשוק ההון? ללמוד איך להשקיע? הכירו את המסלול המהיר

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי למשפט ועסקים, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי למשפט ועסקים

27.8.2018 / 10:58

שוק ההון נראה לכם כמקום ראוי לפתח בו את הקריירה שלכם? הבורסה קורצת לכם ואתם מרגישים שרק אם יתנו לכם את הכלים המתאימים תגרפו הצלחה פיננסית? אם התשובה היא כן, בוודאי תשמחו לגלות שמצאנו את התואר המושלם עבורכם, אתם חייבים להציץ

חדר עסקאות. ShutterStock
כדי לפעול בשוק ההון אתם צריכים להבין את הזווית הטכנולוגית, הרגולטורית והמשפטית/ShutterStock

יש תארים שמלמדים אתכם להכיר מקרוב את המנגנונים המשומנים שמניעים את גלגלי הכלכלה, אבל אם זה לא באמת מה שמעניין אתכם, שכן מה שאתם באמת רוצים זה להבין כיצד פועלים שווקי ההון בארץ ובעולם, לנו יש הצעה לתואר חדש שיסייע לכם בכך, בואו להכיר.

כפי שרבים כבר חוו על בשרם לשווקי ההון יש את החוקים והכללים שלהם. אם אתם רוצים לדעת כיצד נכון לפעול ולהתנהל בשווקי ההון המודרניים, לבנות תיק השקעות חדשני ומגוון מותאם לאתגרי התקופה, אתם זקוקים לתכנית לימודים פרקטית וממוקדת שמביאה לכם את המילה האחרונה בתחום ולא רק בצד המימוני אלא מכל הזוויות - הטכנולוגית, הרגולטורית והמשפטית. ללא שילוב של כל אלה לא ניתן להגיע להישגים, לנהל השקעות נכון ולפתח קריירה בשוק ההון.

את כל הידע החשוב הזה ניתן לרכוש במסגרת תכנית לימודים המשלבת בין לימודי שוק ההון והבנקאות. תכנית מסוג זה אפשר למצוא במרכז האקדמי למשפט ועסקים במסגרת תואר השני בלימודי שוק ההון ובנקאות.

התואר שמשלב מרצים מהשורה הראשונה

אם עד כאן זה נשמע טוב, זה הזמן לספר לכם על התכנית לתואר שני (M.A.) בשוק ההון ובנקאות במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן שתיפתח באוקטובר הקרוב באישור המועצה להשכלה גבוהה. התכנית מרכזת את מגוון הנושאים האקדמיים העדכניים בנושאי שוק ההון ובנקאות ומשלבת יישומים מעשיים ותכליתיים כך שבוגרי התכנית יוכלו להשתלב בקלות במוסדות הפיננסיים והבנקאיים בשוק ההון.

מי שמוביל את התכנית הוא ד"ר רון מלכא שמביא איתו רזומה עשיר בתחום, ומי שכיהן בעברו כיו"ר בפועל של הבורסה לניירות ערך. אליו יצטרפו סגל מרצים מהשורה הראשונה, "התכנית משלבת מרצים מהאקדמיה לצד מרצים בכירים ומרצים אורחים מבנק ישראל, הבורסה לניירות ערך, הבנקים והמוסדות הפיננסיים המובילים במשק וכן מרצים מחו"ל המביאים איתם את ההתפתחויות האחרונות בתחומי ההשקעות וניהול הכספים הגלובליים", הוא מספר.

חדר עסקאות בבנק הפועלים, אוגוסט 2015. ראובן קסטרו
חדר עסקאות בבנק הפועלים, אוגוסט 2015/ראובן קסטרו

לתמרן בהצלחה בכלכלת העידן הדיגיטלי

תכנית הלימודים במכללה האקדמית למשפט ועסקים מספקת מענה לבוגרי תואר ראשון אשר מרגישים כי התכניות הקיימות היום בשוק אינן מלמדות איך להתנהל בשווקי ההון המודרניים

המאה ה-20 מגלמת בתוכה שינויים טכנולוגיים מבורכים שמקלים באופן משמעותי על תהליכי העבודה אך יחד עם זאת היא יוצרת אתגרים חדשים. הדיגיטליזציה המתמדת של מרחב העבודה, הגלובליזציה ותהליכים כלכליים שונים, הגבירו את הצורך בכוח אדם מיומן ומקצועי שיוכל להשתלב בתחום.

בדיוק בנקודה הזאת, נכנס המרכז האקדמי למשפט ועסקים עם הבנה עמוקה כי על מנת להתאים למציאות העכשווית יש להסתגל לשינויים הללו. המכללה האקדמית למשפט ולעסקים שמה לעצמה למטרה מומחים בתחומם, לשם כך היא יצרה תכנית לימודים ממוקדת מאוד של 12 חודשים כאשר מסגרת הלימודים תכלול שני חצאי ימים בשבוע בלבד - שלישי אחר הצהריים ושישי בבוקר. "התכנים נבחרו בקפידה כך שנעשה מאמץ מצד אחד לכלול את כל התכנים הרלוונטיים אך מצד שני לא נכללים נושאים מיותרים". מציין ד"ר מלכא.

תכנית הלימודים במכללה האקדמית למשפט ועסקים מספקת מענה לבוגרי תואר ראשון אשר מרגישים כי התכניות הקיימות היום בשוק אינן מלמדות איך להתנהל בשווקי ההון המודרניים. "התכנית משלבת בין התכנים האקדמיים לבין התכנים היישומיים העדכניים הנדרשים כך שבוגריה יגיעו מצוידים בידע ובכלים הנדרשים כדי לבנות תיק השקעות ולנהל אותו בצורה מושכלת", משתף אותנו ד"ר מלכא.

תכנית הלימודים החדשה מאפשרת למתעניינים בשוק ההון להתמקד במסלול המותאם בדיוק אליהם ולהתמקצע בתחום מוביל ומרתק, שכן שווקי ההון המודרניים לא מפסיקים להתפתח ולהשתנות. אין ספק כי מדובר במסלול לימודים מרתק ומושקע, שכן המרצים בתכנית נבחרו בקפידה כאשר הם מציידים את הסטודנטים בכלים הנדרשים בכדי להשתלב על הצד הטוב ביותר בתחום.

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי למשפט ועסקים, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי למשפט ועסקים
  • עוד באותו נושא:
  • שוק ההון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully