וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצח, ולא רק במחיר: דור שלישי לרכב השטח של סאנגיונג - רקסטון החדש

בשיתוף סאנגיונג, בשיתוף סאניונג

23.10.2018 / 17:19

מחירו נמוך בכ-100 אלף ש"ח מהמתחרים, אך רכב הכביש שטח החדש של סאנגיונג מרשים לא פחות. הבטיחות שמגיעה לגבהים חדשים, האבזור המפנק והמנוע האמין: רקסטון דור שלוש - עכשיו חדש בישראל

רכב השטח של סאנגיונג, רקסטון. רונן טופלברג,
רכב שטח אמיתי, בטיחותי ומרווח במחיר אטרקטיבי. רקסטון/רונן טופלברג

עם תום הרבעון השלישי של שנת 2018, הוכח יותר מכל עד כמה הביקוש לרכבי כביש שטח בקרב ישראלים הולך וגדל, בדומה למדינות רבות ברחבי העולם כיום; לא פחות מ-79 אלף רכבי SUV נמכרו בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, המהווים עלייה דרסטית של כ-25 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בכשליש מכמות המכוניות החדשות שעלו על כבישי הארץ בתקופה זו.

הסיבה העיקרית לכך היא שחלק גדול מיצרניות הרכב זיהו את הביקוש עוד לפני מספר שנים, וחלק גדול מהן החליט להיכנס לשוק זה ומלבד רכבי מיני ומכוניות משפחתיות, החלו לייצר גם רכבי שטח לצרכים שונים. 16 שנה לאחר ששיווקה בישראל את הדור הקודם, יצרנית הרכב הקוריאנית, סאנגיונג החלה לשווק בארץ את הדור החדש של רקסטון, רכב שטח אמיתי, בטיחותי ומרווח במחיר אטרקטיבי, של 240 אלף ש"ח - מחיר הנמוך משמעותית מהרוב המוחלט של המתחרים בשוק הרכב.

הבטיחות מעל הכול: השדרוגים המשמעותיים של רקסון

בניגוד לרוב רכבי ה-SUV בארץ, לרקסטון שלדת סולם נפרדת, הנעה כפולה והילוך כוח, התורמים רבות ליכולותיו הגבוהות בשטח. העיצוב סולידי ואלגנטי, והוא יכול להכיל 7 נוסעים, המתפזרים על פני שלוש שורות מושבים. ברכב בקרת אקלים מפוצלת, המאפשרת שליטה מלאה על הטמפרטורה ברכב. רמת האבזור שלו גבוהה מאוד ביחס למתחרים, ובין היתר ניתן למצוא מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, חיישן גשם, בקרת שיוט, מראות צד בקיפול חשמלי ועוד.

נושא חשוב מאוד שגם כן כדאי להתעכב עליו, הוא נושא הבטיחות. בעת תהליך ייצורו של הדור החדש של הרקסטון, חברת סאנגיונג שמה דגש על נושא הבטיחות. רכב השטח החדש של החברה כולל אבזור בטיחות מקורי הכולל תשע כריות אוויר, זיהוי תמרורים, מעבר אוטומטי בין אורות הנסיעה לאורות גבוהים, מערכת בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.

רכב שטח אמיתי במחיר משתלם במיוחד

אחד הדברים המוצלחים ביותר בדור הקודם של רכב השטח של סאנגיונג, רקסטון, היה ללא ספק המנוע האמין שלו. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר של הרקסטון החדש, הוא למעשה פיתוח של אותו מנוע מוכר שתוכנן על ידי מרצדס, אשר עבר שינויים קלים ושיפורים מזעריים במטרה להתאימו לתקני זיהום האוויר החדשים והמחמירים ביותר. גם הפעם, מדובר במנוע אמין וחזק, המשתלב היטב עם תיבת ההילוכים הנהדרת - גם היא של חברת מרצדס.

רכב השטח החדש של סאנגיונג יתאים בהחלט לחובבי שטח, אך לא רק - הוא אף מתאים לנהיגה יומיומית ומספק בטיחות מירבית ותמורה נהדרת ביחס למחיר. הוא מעוצב בצורה אלגנטית, אמין וחזק, מאיץ יפה ונוסע בנוחות מפתיעה גם במהירות גבוהה. מדובר ברכב שטח אמיתי - אך בסכום הנמוך בצורה משמעותית ממתחריו בשוק.

בשיתוף סאנגיונג, בשיתוף סאניונג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully