וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים לכללית - ומקבלים את הכיסוי הרפואי הנרחב ביותר

בשיתוף שירותי בריאות כללית, בשיתוף שירותי בריאות כללית

29.10.2018 / 8:33

היום אפשר לעבור לכללית, לשמור על הזכויות הרפואיות וליהנות מביטוח הבריאות המקצועי והמשתלם ביותר בישראל. עם פריסת המרפאות הרחבה במדינה והשירות המקצועי ביותר, הגיע גם הזמן שלכם להצטרף

רופא מחפש באינטרנט. ShutterStock
רופא מחפש באינטרנט/ShutterStock

למעלה מ-60 אלף לקוחות חדשים הצטרפו לכללית ב-2017, ויש לכך הרבה סיבות טובות. כללית היא ארגון הבריאות הגדול בישראל, עם מעל ל-1,500 מרפאות ברחבי הארץ, 14 בתי חולים, כ-420 בתי מרקחת וקרוב ל-100 מרפאות שיניים. במילים אחרות, לא משנה היכן אתם מתגוררים, יש בקרבתכם מרפאת כללית שתספק לכם מענה מקצועי ומהיר.

בנוסף, בכל מקום תקבלו שירות מצוותים מקצועיים מובילים בתחומם, עם כ-11,000 רופאות ורופאים, מספר דומה של אחיות ואחים ועוד אלפי רוקחים ורוקחות אשר מעניקים שירות איכותי ומקיף.

להיבדק אצל הרופא בלי לצאת מהבית

כדי להיבדק על ידי רופא צריך להגיע למרפאה. זה הרי מה שתמיד עשיתם, לא? ובכן, המציאות הזאת השתנתה, לפחות אם אתם לקוחות כללית. לקוחות כללית יכולים לרכוש כעת את Tyto - מכשיר חדשני, מהפכני ובלעדי ללקוחות כללית וקל לשימוש, אשר מתאים לכל המשפחה ובודק חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור. המכשיר מתחבר לשירות רופאי און-ליין של כללית ומאפשר לרופאים לאבחן את המצב הרפואי ולייעץ מרחוק להמשך טיפול.

מהפכת הבריאות של כללית קבעה סטנדרט חדש עם השימוש הבלעדי והייחודי ב-Tyto, שמחזק את שירות רופאים און-ליין, שירות המאפשר להתייעץ בשיחת וידיאו עם רופאי משפחה, ילדים ועור בשעות אחה"צ והלילה ללא תשלום כך, למשל, תוכלו להתייעץ עם רופא ילדים באמצעות הסמארטפון (וגם בשיחה טלפונית רגילה) בכל יום מ-16:00 ועד 6:00 בבוקר שלמחרת , כולל סופ"ש וחג. האפליקציה של כללית ואתר האינטרנט מאפשרים ללקוחות לקבוע, לדחות ולהקדים תורים לרופאי משפחה ורפואה יועצת, לחפש מרפאות ושירותים באזור המגורים, לבצע בדיקת מלאי בבתי המרקחת, לקבל תוצאות של בדיקות מעבדה, להאריך מרשמים ועוד.

"השירות של רופאי כללית און-ליין פשוט משנה חיים", אומרת אן, אם לילד מרמת גן, "האפליקציה מאוד קלה לשימוש, השירות מאוד נוח, אני יכולה לעשות הכול מהנייד ובאופן כללי מרגישה מאוד בטוחה להיות לקוחת כללית".

רופא במרפאה. ShutterStock
רופא במרפאה/ShutterStock

סל הטבות חסר תקדים

רבים מרגישים כמו אן, וזה לא רק בגלל השירותים הדיגיטליים המובילים. לכללית מגוון תכניות מושלם לילדים, נשים, צעירים, למשפחה ולגיל הזהב. כללית מושלם זהב ופלטינום, הביטוחים המשלימים של כללית, חוסכים כספים באמצעות השתתפות עצמית נמוכה, ומעניקים הטבות והנחות גדולות בטיפולי שיניים, בניתוחים אסתטיים, בחיסונים, בתרופות מרשם ובתרופות ללא מרשם בבתי המרקחת של כללית, ואפילו בביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח הבריאות של כללית מושלם הוא המקצועי והמשתלם ביותר בישראל, והביטוח הסיעודי זכה במקום הראשון זו השנה השלישית ברציפות במדד השירות של משרד האוצר.

גם בכל הקשור להריון ולידה כללית מובילה עם מגוון שירותים לנשים שאין באף קופה אחרת. לקוחות כללית מושלם פלטינום נהנות מהחזרים בגובה של 8,000 שקלים בנוסף, יש כ-40 מרכזים לבריאות האישה, בהם מרוכזים תחת קורת גג אחת רופאים מומחים ואחיות, המעניקים מעטפת רפואית כוללת לכל צורך אפשרי, כולל פריון וליווי הריון.

כללית מפעילה גם כ-40 מרכזי בריאות הילד ברחבי הארץ, בהם מגוון רופאי ילדים מומחים, צוות אחים ואחיות ורופאים מקצועיים לילדים אשר מאפשרים טיפול כוללני תחת קורת גג אחת הכוללים שירותי מעבדה, מעקב רפואי, חיסונים, בית מרקחת ועוד מגוון שירותים לילדים ולהורים.

לכללית מגוון שירותים נוספים וחברות בנות שמשלימות את הכיסוי האידיאלי, כמו "כללית רפואה משלימה", רשת מרפאות רפואה משלימה הגדולה והמקצועית בישראל, "כללית אסתטיקה" המציעה מגוון ניתוחים בתחומי הכירורגיה הפלסטית ומגוון טיפולים מתקדמים באסתטיקה ועור, ו"מור", מכון רפואי המתמקד באבחון, בירור וטיפול רפואי, בבדיקות סקר תקופתיות ועוד. כולם בפריסה ארצית.

מעבר לכללית: הרבה יותר פשוט משאתם חושבים

מעבר בין קופות חולים אינו עניין של מה בכך עבור רבים, בעיקר בשל החשש מההליך הביורוקרטי המסורבל וגם מאיבוד הזכויות. המציאות שונה ואופטימית בהרבה: היום כבר לא צריך לחשוש לעבור לכללית, ארגון הבריאות הגדול במדינה ובעל השירותים הנרחבים ביותר. ההצטרפות לכללית פשוטה, נוחה וקצרה במיוחד, והתהליך מהיר וידידותי למשתמש. מרגע שתשלימו אותו, כל הזכויות שלכם יישמרו ותוכלו ליהנות מסל השירותים הרחב שמעניקה כללית ללקוחותיה.

כפי שניתן לראות, מגוון השירותים בכללית הוא הרחב ביותר בין ארגוני הבריאות בישראל, והתמורה באה לידי ביטוי בשירות, חיסכון בכסף ובשקט נפשי. אז מה הפלא ש-4.5 מיליון לקוחות בחורים כללית?

הצטרפו עכשיו!

בשיתוף שירותי בריאות כללית, בשיתוף שירותי בריאות כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully