וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חייבים לדעת לפני טיפול הצערת פנים?

בשיתוף רשת מרפאות פרופורציה, בשיתוף רשת מרפאות פרופורציה

31.10.2018 / 10:27

טיפולי אנטי-אייג'ינג, במיוחד אצל נשים (אם כי המודעות גדלה בשנים האחרונות גם בקרב הגברים) הפכו בעשורים האחרונים למאוד פופולאריים. לא זאת בלבד שלצורך הצערת פנים כבר לא נכנסים לחדר הניתוח, הטיפולים הללו קצרים, בטוחים ומעניקים תוצאות מיידיות.

מהו טיפול מילוי קמטים?

קמטים הם תוצר משולב של גיל ופעילות מוגברת באזור הפנים. לאורך השנים אנו עושות פעולות ומביעות הבעות שגרתיות לכאורה, השוחקות את האזור. מצחוק מואץ ועד דאגה או מחשבה עמוקה (שלא לדבר על השפעות חיצוניות כמו עישון), לכל פעולה יש בטווח הארוך חשיבות. אצל כל אחת הם יכולים להופיע בגיל אחר, אפילו בשנות ה-20 המוקדמות. אם בעבר רק אוכלוסייה מבוגרת הייתה מבצעת את טיפולי ההזרקות, היום אוכלוסיות רבות בקבוצות גיל שונות עושות את הטיפולים.

הטיפול בקמטים אורך בין 10 ל- 20 דקות, בהתאם לאזור המטופל. הטיפול מתבצע באמצעות הזרקה ישירה של החומר הנבחר בעזרת מחט קנולה אל הקמט, ולכן ההליך הוא רפואי ולא קוסמטי ומטרתו להעלים ולטשטש את הקמטים לשם קבלת מראה עור טבעי, רענן, צעיר ואסתטי ומראה עור חלק.

חומר המילוי העיקרי הוא חומצה היאלורונית, חומר הנמצא ברקמות שונות בגוף. עם חלוף השנים, ככל שהגוף מתבגר ומזדקן, פוחת הייצור הטבעי שלה.

החומצה ההיאלורונית מעניקה אלסטיות לרקמות השונות, יש לה יכולת לספוח מולקולות מים עד פי אלף ממשקלה ומכאן יעילותה הרבה בהענקת נפחים, העלמת קמטי עור, מילוי שקעים וכיו"ב. החומצה ההיאלורונית מופקת במעבדות והיא כמעט טהורה (אין בתעשייה חומצה טהורה לגמרי), ובמהלך הייצור מבוצעת הצלבה בין המולקולות, בשילוב חומר בשם "בידי", ככל שיש פחות ממנו בחומצה היא טהורה יותר ותחזיק מעמד זמן רב עם נפח רב, ותשמור על יציבות באזור המוזרק. מכאן שאיכות הטיפול נגזרת גם מאיכות החומצה ההיאלורונית המוזרקת.

אילוסטרציה. ShutterStock
טיפולי הצערה הפכו לפופולריים, ודווקא מהסיבה הזאת צריך לבחור את המרפאה המטפלת לאחר בדיקה יסודית/ShutterStock

הטיפולים פשוטים ונעשים על ידי הזרקות לאזור המיועד כשהתוצאות מידיות והמטופלים הולכים לדרכם ללא צורך במנוחה או באשפוז. תופעת הלוואי היחידה עשויה להיות אדמומיות קלה באזור המטופל.
הדור החדש של חומרי המילוי מאפשר הליך קל, מהיר, ללא כאב ועם תוצאות טבעיות ארוכות טווח. חומרי המילוי מיוצרים לשם התאמה מרבית עבור כל סוגי הקמטים - החל מקמטוטים וקמטים עדינים ועד לקמטים בינוניים ועמוקים. הם משמשים להוספת נפח לפנים ולהצערת מראה הפנים, עיצוב, הדגשה ומילוי שפתיים.

חשוב לדעת שרק המותגים הידועים, מותגי העל, איכותיים ויעילים במיוחד ונושאים את אישור משרד הבריאות, האירופאי והאמריקאי.

אז כיצד נדע לבחור היכן לעבור את הטיפול?

בעיתונים, באתרים וברשתות החברתיות מתפרסמות מודעות רבות הקוראות לכן לבוא ולעשות טיפול הצערת פנים. טווח המחירים רחב, המבחר גדול ולא תמיד אתן יודעות איזה טיפול בכלל יתאים לכן. הנה כמה קווים מנחים שיכולים לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה.

כל פעולה של הזרקות חייבת להתבצע על ידי רופא מוסמך לפי החוק. מי שאינו רופא ומבצע את הטיפול עובר על החוק. בפרופורציה מתייחסים לטיפול כאל הליך רפואי ולא אסתטי, והמטפלים ברשת הינם רופאים מנוסים

חשוב לוודא שהמזרק נמצא סגור, באריזה המקורית וששם היצרן מוטבע על האריזה. מותגי האיכות נמצאים בפיקוח ומחזיקים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות הישראלי, האמריקאי, והאירופאי. מנגד ידוע על חיקוים רבים המגיעים, בין השאר, מהמזרח הרחוק ומלאים בחומר בלתי ידוע ואורזים באריזות דומות. חברת פרופורציה עושה שימוש אך ורק במותגים איכותים דוגמת טאוסייל, סטילאג' ג'ובידהרם וראדיס

לחומצה היאלורונית יש שלוש רמות ניקון. רמה 1 היא רמת ניקיון נמוכה ואסורה להזרקה. רמה 2 היא הרמה שאליה משתייכות רוב החומצות ההיאלורונית. רמה 3 היא דרגת הניקיון הגבוהה ביותר, עם החומצה הטהורה ביותר. ברשת מרפאות פרופורציה משתמשים אך ורק בחומצה מדרגה 3. במוצרים שקיימים בשוק מעל ל - 10 שנים והוזרקו בקרב מיליוני מטופלים.

זריקת בוטוקס. ShutterStock
בפרופורציה מתייחסים לטיפול כאל הליך רפואי ולא אסתטי, והמטפלים ברשת הינם רופאים מנוסים/ShutterStock

האם יש פיקוח על התהליך?

מומלץ לבצע את ההזרקות במוסד ידוע ובעל שם. רשת מרפאות פרופורציה קיימת 30 שנה ומובילה בתחום הרפואה האסתטית בישראל. ברשת משתמשים בחומרים מפוקחים ואיכותיים המבטיחים תוצאות של ממש, ומעמידים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

זכרי כי הזרקות של חומרים שונים משרתות מטרות שונות. בפרופורציה מבחר גדול של רופאים, שיתאימו לך את הטיפול והחומרים המיטביים עבור תוצאות מקסימליות בהסתמך על נתוני העור שלך

חושבת על העלמת קמטי הבעה באמצעות בוטוקס?
רוצה להחליק את הקמטים באמצעות חומצה היאלורונית?

בשיתוף רשת מרפאות פרופורציה, בשיתוף רשת מרפאות פרופורציה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully