וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיסויים, האופציות והמחיר: מה כולל ביטוח דירה?

בשיתוף כלל ביטוח, בשיתוף כלל ביטוח

10.1.2019 / 12:37

רכשתם דירה? בשעה טובה. השלב הבא: רכישת ביטוח, שיעזור לכם לישון בראש שקט. מה חשוב לדעת ומהם יתרונותיו הבולטים? כל מה שצריך לדעת על ביטוח דירה.

לשמחתנו הרבה, במהלך חיינו, אנו חווים לא מעט רגעים מאושרים, כמו חתונה, הולדת בן או בת וגם רכישת דירה ראשונה. אלו שמצליחים לרכוש דירה בישראל, בדרך כלל משקיעים בה את כל רכושם וכספם, שלא לדבר על הזמן הרב שנדרש מהרוכשים לצורך השלמת העסקה הגדולה בחייהם.
על מנת לשמור על הנכס החדש ולא לקחת סיכונים מיותרים לאחר השקעה כה גדולה - רצוי מאוד לרכוש ביטוח דירה.

מלבד העובדה שביטוח דירה מאפשר ליהנות משקט נפשי ולדאוג קצת פחות למבנה ותכולת הבית, ניתן באמצעותו לקבל כיסוי לנזקים שעשויים להגיע לעשרות ולעתים אף למאות אלפי שקלים. ביטוח הדירה יכול להיות תקף גם במקרים של נזקי מים למבנה ו/או לתכולה ובמקרים של רעידת אדמה, במידה וכיסויים אלה נרכשו.

כלל ביטוח דירה. אתר רשמי
כלל ביטוח דירה/אתר רשמי

רכשתם דירה ואתם מעוניינים לבטח אותה? הנה כל מה שחשוב לדעת:

ביטוח מבנה

החיים לא תמיד צפויים, ולעתים אנו עלולים לחוות נזקים לדירה בדמות נזקי טבע, שטפונות, שריפה, פיצוץ בלון גז ובעיות צנרת שונות שצצו בעקבות נזק למבנה. בדיוק בשביל זה, חשוב לרכוש כיסוי ביטוחי למבנה הדירה.

תכולת הדירה

כיסוי זה, כשמו כן הוא: כיסוי המגן על תכולת הדירה במקרים של גניבה או נזקים לרכוש. רבים נוטים לחשוב שהסיכוי לפריצה בביתם שואף לאפס, אך גם אלו שסברו כי לעולם אף אחד לא יצליח לחדור אל ביתם, התבדו והפסידו סכומי כסף רבים על רכוש שנגנב.

ביטוח צד ג'

בין אם אתם אוהבים לארח ובין אם לאו, ביטוח צד ג' חשוב מאין כמותו. ביטוח זה מכסה את בעל הדירה במקרים שבהם אורחים שהזמין נפגעו, כל עוד הפגיעות נגרמו בתום לב. ללא ביטוח זה, במקרה של נזק לאורח, בעל הדירה עשוי להיות זה שיישא בעלויות הפיצוי.

המחיר? ממש לא מה שחשבתם

בניגוד לשנים עברו, כיום ביטוח דירה לא נחשב לעסקה יקרה או מורכבת, בוודאי אם יודעים מתי לרכוש והיכן. כשמחליטים לרכוש ביטוח מסוג זה, מומלץ לעשות זאת מחברה בעלת ניסיון בתחום, המציעה כיסוי מקיף כדוגמת ביטוח הדירה של חברת כלל ביטוח ופיננסים, שבימים אלו מציעה עד 30% הנחה במסלול ייעודי לביטוח הדירה.

מצטרפים חדשים למסלול הייעודי של כלל ביטוח ופיננסים יוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים

● תמחור אטרקטיבי המותאם אישית לכל לקוח
● ללא חובת עריכת סקרי שיערוך והגנות
● הצטרפות בתהליך מהיר, פשוט ונוח!
● כיסוי לדוודים - ללא עלות נוספת
● ביטוח רחב ועשיר בכיסויים
● ללא דרישת מיגון נוספת

אז אם גם אתם רוצים לישון בשקט, ולא לדאוג מנזקים כאלו ואחרים לדירתכם,
אנו ממליצים בחום על ביטוח הדירה של חברת כלל ביטוח ופיננסים, שיכסה אתכם מקצה לקצה - השאירו פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם:

בשיתוף כלל ביטוח, בשיתוף כלל ביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • כלל ביטוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully