וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרפו לטרנד החדש: שיעור גולף זוגי וארוחת בוקר לשניים במחיר משתלם במיוחד

בשיתוף מועדון הגולף קיסריה, בשיתוף מועדון הגולף קיסריה

29.1.2019 / 16:50

לשחק גולף באווירה קלילה, לסייר ברכבי השטח ולהתפנק עם ארוחת בוקר עשירה - כל זה ב-389 שקלים בלבד לזוג. מועדון הגולף קיסריה פותח את שעריו ומזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן

מחפשים דרך לגוון את הרגלי הבילוי שלכם? מרגישים שמיציתם כל בית קפה ופאב באזור? מצאנו עבורכם פתרון מקורי במיוחד: שיעור גולף זוגי בקיסריה ולקינוח גם ארוחת בוקר מפנקת. כך, בהוצאה כספית סבירה לחלוטין, תזכו לבילוי זוגי קסום שיאפשר לכם להרגיש כמו ממש באלפיון העליון.

בכל העולם המערבי נשבו בקסמו של הגולף. אם בעבר משך אליו הענף היוקרתי רק את בני המעמד הגבוה, במילניום הנוכחי נפתחו השערים והגולף הפך לפעילות פנאי משפחתית לכל דבר - כזו שחוצה גילאים, מעמדות ומגזרים. כל אחד רוצה להיות טייגר וודס, גם אם רק לרגע אחד קטן.

כי בענף הזה הפיזיות לא בהכרח מהווה יתרון. אישה יכולה לנצח בקלות כל גבר וסבא חביב יכול לנצח צעיר בשיא כושרו. הדיוק והרגש הם אלה שעושים את ההבדל. במדינות רבות נחשב הגולף לאטרקציה תיירותית המושכת אליה עוד ועוד מתעניינים, וגם כאן בישראל צובר הענף פופולריות רבה, כשעוד ועוד אנשים רוצים ליהנות מאתגר החבטה באלה מכל מרחק והכנסת הכדור הלבן לגומה.

ועכשיו, גם לכם יש הזדמנות מיוחדת להצטרף לטרנד החדש.

גולף זוגי. אתר רשמי
בילוי ייחודי וארוחת בוקר מפנקת/אתר רשמי

מועדון הגולף קיסריה, המועדון הראשון שהוקם בישראל ובו נמצא גם מגרש הגולף הגדול ביותר שקיים במדינה, פותח את שעריו ומזמין אתכם להתנסות מקורית ובלתי נשכחת: שיעור וארוחת בוקר במחיר של בילוי ממוצע - 389 שקלים בלבד לזוג. השיעור מועבר באווירה קלילה ומיועד לצמדים מכל סוג שהוא - זוגי, חברי או עסקי - וגם למי שלא החזיק אלת גוף אפילו פעם אחת בחייו. במהלך השיעור תזכו לשחק יחד בליווי של מדריך צמוד ותוכלו לסייר ברכבי הגולף המפורסמים, כאשר כל זה קורה במדשאות הירוקות והמטופחות של קיסריה?

ועם נוף מרהיב שכזה והאוויר הצלול המגיע מהים, אין דבר טוב יותר מאשר ארוחת בוקר עשירה ומפנקת בבית הקפה של מועדון הגולף קיסריה כדי להשלים עבורכם את החוויה. יום הכיף הזה תקף לכל שילוב זוגי ויכול להיות עם בן/בת הזוג, אח או אחות, חבר טוב או אפילו אחד ההורים. כי לגולף, כאמור, אין גיל.

שיעור גולף וארוחת בוקר ב-389 שקלים בלבד לזוג (במקום 510). זו ההזדמנות שלכם ליהנות מחוויה יוצאת דופן. השאירו פרטיכם כאן:

בשיתוף מועדון הגולף קיסריה, בשיתוף מועדון הגולף קיסריה
  • עוד באותו נושא:
  • גולף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully