וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מטחורים או מפיסורה? נסו את הטיפול הפשוט והלא פולשני של "בי-קיור לייזר"

מוגש מטעם בי קיור לייזר

29.1.2019 / 15:37

טחורים ופיסורה מלווים בכאב, בחוסר נעימות ובמבוכה. שימוש בבי-קיור לייזר, מכשיר מוביל בעולם להפחתת כאבים בכל הגוף בשיטת הלייזר הרך, מספק טיפול מסייע לא פולשני ולא כואב גם נגד התופעות הללו, ויכול להוביל לשיפור ניכר בתחושה בתוך זמן קצר

מכשיר הבי קיור לייזר הוא אחד המובילים בעולם בטיפול בטכנולוגיית הלייזר הרך. המכשיר, שנכנס לשימוש לפני מספר שנים לאחר פיתוח ישראלי, ידוע בעיקר כמפחית כאבים בגב, בצוואר ובמפרקים, אולם הוא יכול לסייע ולהקל על מחלות וכאבים רבים אחרים. שתיים מהמחלות הללו הן טחורים ופיסורה.

תופעת הטחורים נפוצה ביותר בקרב האוכלוסייה. כמחצית מהאנשים שחצו את גיל 50 סובלים ממנה, וגם רבים מהאנשים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם. הבעיה היא שטחורים היא מחלה כל כך מביכה, שלעתים קרובות היא מובילה להתכחשות עצמית הגורמת למניעת טיפול. מאחר שלטחורים ולפיסורה דרגות שונות, הם עלולים להתפתח לרמה שמצריכה טיפול ארוך או ניתוח, ולכן עדיף לא להתעלם מסימפטומים כמו דם על נייר הטואלט, דם בצואה, כאבים ועוד.

טיפול טחורים. ShutterStock
אין סיבה להמשיך לסבול/ShutterStock

מהם טחורים ופיסורה?

טחורים מקושרים עם סבל ומבוכה, אבל העובדה היא שכולנו נולדים איתם. הצרה היא שלאורך זמן, כתוצאה מעצירות, ישיבה ממושכת או הרגלי תזונה לקויים, כלי הדם עלולים להתרחב ולגדול. בשל כך נוצרת דלקת או קרע המלוות בסבל רב. פיסורה היא קרע או חתך בעור של התעלה האנאלית. לרוב היא מחלימה מעצמה אם היא לא עמוקה, אבל במצבים שבהם הסדקים מעמיקים, הדימום לא מפסיק והכאב מופיע בתדירות גבוהה יש לטפל בה. שתי התופעות כוללות דימום, בעיקר בזמן עשיית צרכים, וגורמות לכאבים עזים.

כיצד משתמשים בבי קיור לייזר נגד טחורים?

ראשית, יש לציין כי בי קיור לייזר אינו משמש ככלי עיקרי נגד טחורים ופיסורה, אלא כטיפול משלים. מטופלים רבים שרכשו אותו לצורך הפחתת כאבים באזורים שונים בגוף השתמשו בו גם כנגד טחורים ופיסורה ודיווחו על תוצאות מהירות וטובות. כמו כל השימושים האחרים בבי קיור לייזר, גם כאן מדובר בטיפול חיצוני וללא תופעות לוואי.

אחת מהמטופלות שרכשו את המכשיר למטרה אחרת וגילו כי הוא עוזר גם נגד טחורים היא עופרה מחיפה. "בעבר נהגתי לשים קרח וזה היה עוזר קצת", היא מעידה, "אני שמחה שגיליתי שבי קיור לייזר עוזר נגד זה. לפני מספר חודשים שוב התחילו לי כאבי טחורים, שהיו מלווים גם בפיסורה. ניסיתי משחות ופתילות שקיבלתי במרשם מקופת החולים וזה לא עזר. התחלתי טיפול בבי קיור לייזר לפי ההנחיות, ובתוך יומיים זה עבר לחלוטין. אני ממליצה בחום על הטיפול".

השימוש נגד טחורים ופיסורה אינו פולשני, אם כי ממניעים מובנים הוא דורש יותר זהירות ברמה ההיגיינית. גודלו של הבי קיור לייזר ואופן החזקתו דומים לאלה של מכונת גילוח והשימוש במכשיר פשוט מאוד. לאחר הפעלתו יש לקרבו לפי הטבעת ככל הניתן, ללא צורך בהצמדה. על מנת לשמור על היגיינה, מומלץ לעטוף את פיית המכשיר בנייר נצמד. יש לטפל באזור באמצעות בי קיור לייזר פעמיים ביום במשך 4 דקות לתקופה של 10 ימים לפחות, ולנקות את המכשיר ב-70% אלכוהול בין טיפול לטיפול.

יתרונו של בי קיור לייזר טמון בטיפול הקל והנוח שלו. כמו כל שימוש אחר בבי קיור לייזר, גם כאן המטופל יכול לטפל בעצמו בכל מקום ובכל סיטואציה שנוחה לו ביעילות וללא כאבים, תופעות לוואי ופולשנות. ניתן לעשות זאת מול הטלוויזיה, במיטה או בכל מקום שבו תקבלו את מלוא האינטימיות והנוחות.

מחדש תאים ומצמיח רקמות

השימוש הקל והפשוט יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת הפכו את בי קיור לייזר לאחד המכשירים היעילים ביותר בטיפול בטכנולוגיית הלייזר הרך. המכשיר כבר סייע בעבר למטופלים רבים כנגד סוגי כאב רבים - מכאבי גב, מפרקים ורגליים, דרך כאבי ראש ושיניים ועד ריפוי פצעי סוכרת ופציעות עוריות ופנימיות. המכשיר מסייע בהפחתת הכאבים ובהקלה משמעותית גם לסובלים מטחורים, ותוכלו להשתמש בו בדיסקרטיות רבה וללא מבוכה.

סובלים מטחורים או מפיסורה? רכשו כעת את בי קיור לייזר והתחילו בטיפול שיכול להקל עליכם משמעותית.

מוגש מטעם בי קיור לייזר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully