וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להוריד את הכתם מהספה? הכירו את פתרונות הקסם

חברת מאסטר קלין, בשיתוף חברת מאסטר קלין

6.3.2019 / 10:14

לספה שלכם יש שורה ארוכה של אויבים, שדי בנגיעה קלה שלהם בריפוד כדי ליצור כתם מרגיז ובולט: שומן, יין, בוץ ועוד. איך נפטרים מהכתמים הללו? אספנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם במלאכה

ספה בחדר מגורים. יח"צ,
ספה בחדר מגורים/יח"צ

ברור לכם שבכל פעם שנשפך משהו על הספה לא קונים מערכת ישיבה חדשה לסלון. יש שיטות ביתיות יעילות למדי, ובמידת הצורך ניתן גם להזמין איש מקצוע שיבצע ניקוי ספות באמצעות שיטות מתקדמות וחומרי ניקוי מיוחדים. כאלה הם צוות המקצוענים של חברת "מאסטר קלין" שהסכימו לגלות לכם כמה סודות:

חשוב למהר, אסור לשפשף

ככל שפעולת הניקוי תתרחש סמוך יותר למועד היווצרות הכתם, כך גדל הסיכוי שהניקוי יצליח. כך למשל אם נשפך על הספה קפה או מיץ חשוב למהר ולספוג אותו באמצעות נייר סופג או מטלית נקייה. אם הכתם כבר התייבש, נסו לשפוך עליו מים קרים ולספוג אותו.

בכל מקרה אל תשפשפו את הכתם! פעולה זו רק תעמיק את הלכלוך עוד יותר פנימה אל עומק הריפוד ותקשה על הסרתו.

דוגמאות לניקוי כתמים בשיטות ביתיות:

כמעט כל סוג כתם ניתן לניקוי באמצעות מוצרים שיש בכל בית:

כתמי שומן: ספגו את הכתם בעזרת נייר סופג ופזרו טלק על האיזור כדי לספוג את השומן.

כתמי אלכוהול או יין: הרטיבו את האיזור במים חמים וספגו אותו. אם נשפך יין אדום, נסו לטבול מטלית נקייה ביין לבן והשתמשו בה כדי לספוג את הכתם.

כתמי פירות: הכינו תערובת של מיץ לימון או חומץ לבן יחד עם אמוניה והשתמשו בספוג לח. חשוב מאוד לבדוק בפינה נסתרת של הספה שהתערובת לא פוגעת בריפוד או יוצרת כתם משל עצמה.

כתמי בוץ: המתינו בסבלנות עד שהבוץ יתייבש ואז נקו אותו בעזרת שואב אבק. את השאריות הרטיבו במים חמים והשתמשו בנייר סופג כדי להעלים את הכתם.

כתמים אחרים? בהחלט ייתכן שתצליחו לטפל בהם באמצעים ביתיים כמו סבון כלים, אבקת כביסה ואפילו קצף גילוח. בכל מקרה זכרו לנסות כל מוצר בפינה נסתרת של הספה לפני השימוש, ואל תמהרו להרים ידיים. במקרה הכי גרוע תוכלו להזמין איש מקצוע או להתחדש בכריות נוי שתונחנה באופן אסטרטגי על הכתם.

חברת מאסטר קלין, בשיתוף חברת מאסטר קלין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully