וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'קים על שמכם וחברת שיפוצים לשירותכם": סוד ההצלחה של ענקית הנדל"ן

"AL&R", בשיתוף AL&R

20.3.2019 / 10:04

ענקית הנדל"ן AL&R מאמינה בהשקעה נכונה ובוחרת בקפידה את הנכסים שהיא מאתרת למשקיעיה, ומציעה ללקוחותיה שירותי פרימיום בכל הנוגע לשיפוץ הנכס, ובכך השילוב הייחודי שמייצר הזדמנות אמיתית למשקיע הישראלי

המשקיעים הישראלים שהשקיעו באמצעות ענקית הנדל"ן AL&R, נהנו מרווח של 25% בשנתיים האחרונות על השקעותיהם. כעת מציעה החברה למשקיעים נוספים להצטרף להצלחה ולנצל "חלון הזדמנויות" זמני, שיאפשר להם לרכוש נכס על שמם ב-400,000 ש"ח בלבד ולהשיג תשואה נהדרת על הנכסים ועליית ערך משמעותית בשנים הקרובות. AL&R התפרסמה לאחר שהציעה לראשונה למשקיעים, לקבל את הצ'קים ישירות מהשוכרים ולא מחברת הניהול. החברה מתמחה באיתור הזדמנויות השקעה בשכונות מגורים המתאפיינות באוכלוסייה מהעשירונים העליונים, בעלות הכנסה גבוהה.

"היתרון הגדול שסייע לנו להשיג את התשואות הגבוהות ללקוחותינו נוצר כתוצאה מכך שאנחנו מאתרים הזדמנויות למשקיעים רק בשכונות בהן רמת ההכנסה גבוהה. זה אמנם קצת יותר יקר ממחירי הנכסים שחברות אחרות מציעות ומחירי הנכסים שאנו מציעים מתחילים ב- 400,000 ₪, אבל אין ספק שזה הרבה יותר בטוח, עליית הערך משמעותית והשקט הנפשי כתוצאה מכך שמתגוררים בנכסים דיירים איכותיים, הופכים את ההשקעה לכדאית במיוחד."

ענקית הנדל"ן AL&R מאמינה בהשקעה נכונה ובוחרת בקפידה את הנכסים שהיא מאתרת למשקיעיה. רק נכסים שיש בהם אופק אמיתי להשקעה ארוכת טווח ומציעים ביטחון למשקיע, מוצעים ללקוחות החברה.

החברה נמנעת במודע מאיתור נכסים זולים, באזורים שנחשבים לנחשלים, ושאינם נהנים מביקושים של אוכלוסיות חזקות ומבוססות כלכלית.

AL&R ביצעה בשנים האחרונות מספר פעולות שסייעו לה לתת מענה שלם יותר למשקיעים ולהגדיל את רווחיהם: איתור הזדמנויות אך ורק בשכונות בעלות אוכלוסייה עם הכנסה גבוהה, רכישת חברת שיפוצים שמשביחה עבור הלקוחות את הנכסים ומתן צ'קים ללקוחות ישירות מהשוכרים ולא מחברת הניהול כפי שנהוג.

משקיעי החברה נהנים משקיפות מוחלטת ומקשר בלתי אמצעי הן עם חברת השיפוצים והן עם השוכרים.

בחרנו להציע למשקיעים נכסים באזורים טובים. אלו שישקיעו יהיו בטוחים בהשקעתם.

"אנו נתקלים בהמון חברות שמציעות להשקיע בנכסים בארה"ב בסכומים נמוכים. אנחנו לא מאמינים בשיטת השיווק הזו כי לא באמת קיימים נכסים איכותיים באזורים טובים במחירים האלו. המשקיעים שלנו אמנם משקיעים סכום גבוה יותר, אך הם יכולים להיות בטוחים שהם רוכשים נכס בשכונות הטובות ביותר והשוכרים לא יעשו להם בעיות ויהיו בנכס שנים ארוכות", מספר גורם בחברה.

בשנה החולפת, שווי הנכסים בשכונות הסגורות, המשווקות ע"י החברה באטלנטה,עלה ב-14.3%. זהו יתרון נוסף של AL&R שמקפידה להציע נכסים להשקעה בשכונות סגורות ואיכותיות ואם לוקחים בחשבון שהחברה גם מציעה ללקוחותיה שירותי פרימיום בכל הנוגע לשיפוץ הנכס, לאחר שרכשה בשנים האחרונות חברת שיפוצים מקומית, מקבלים כאן שילוב ייחודי שמייצר הזדמנות אמיתית למשקיע הישראלי. הסניף של החברה בארץ נמצא בר"ג ובימים אלו החברה מציעה ללקוחות נוספים להצטרף להשקעה וליהנות מהכנסה חודשית גבוהה, ומעליית ערך משמעותית של שווי הנכס בשנים הקרובות.

"AL&R", בשיתוף AL&R
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully