וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור החדש של מתיחות הפנים - ללא ניתוח וללא כאבים

בשיתוף ארט מדיקל סנטר, בשיתוף ארט מדיקל סנטר

10.4.2019 / 9:19

כדי להיראות צעירים יותר כבר לא צריך לעבור ניתוח מתיחת פנים, המלווה בכאבים ובסיכונים. תחום האנטי אייג'ינג מציע שיטות רבות ומתקדמות, שיעזרו לכם להיראות מדהים בקלות, ללא ניתוח - בתנאי, כמובן, שאתם בוחרים בקפידה את הטובים ביותר.

כדאי שתכירו את ארט מדיקל סנטר בראשון לציון, המתמחה בשיקום ובשימור העור ברמה הגבוהה ביותר. החומרים, הטכנולוגיות והמכשור המתקדמים בעולם, יחד עם מיטב הרופאים הבכירים בתחום, יעזרו לכם להגשים חלום ויחזירו לכם את הביטחון והחיוך

מכירים מישהו שלא היה מוכן לקום בבוקר ולהיראות צעיר בעשרים שנה לפחות? פתאום העור זוהר, חלק ומוצק, קו הלסת מורם, עצמות הלחיים מודגשות - איזו נוסטלגיה!
"אה, ברור, מתיחת פנים", אתם בוודאי אומרים לעצמכם. "פנטזיה נהדרת, אבל ההרפתקה הזו של ניתוח, הרדמה מלאה, כאבים והחלמה ממושכת היא מלחיצה מדי".
ואתם צודקים. ניתוח זה הליך לא נעים, המלווה בכאבים ובסיכונים. אבל כיום, עם ההתפתחות המהפכנית של תחום האנטי אייג'ינג - כבר לא חייבים לעבור ניתוח כדי להיראות מדהים. יש פתרונות נפלאים ויעילים, שעושים את העבודה לא פחות טוב מניתוח, ואפילו טוב יותר.

זהו בדיוק המקום להכיר את מרכז ארט מדיקל סנטר בראשון לציון, המתמחה בשיקום ובשימור העור ומבצע מתיחות פנים ללא ניתוח ולא כאבים, ברמה הגבוהה ביותר - בעזרת החומרים האיכותיים ביותר בשוק ועל ידי המומחים הטובים ביותר בתחום העור והאסתטיקה הרפואית.

מתיחת הפנים ושיקום העור בארט מדיקל סנטר מתבצעים במספר שיטות:

*הזרקות של חומצה ההיאלורונית -
הטיפול מתבצע באמצעות הזרקה לדרמיס העמוק ונועד למילוי קמטים באזורים שונים בפנים, מילוי שקעים בעיניים, עיצוב ופיסול קו הלסת, הרמה ופיסול של עצמות הלחיים, הרמת גבות ועוד. זהו טיפול בטוח, נטול תופעות לוואי ובעל השפעה לטווח ארוך.

*הזרקות של רדיאס - לרדיאס, חומר מילוי מתקדם ובטוח, אפקט משולש: מילוי מיידי של קמטים, נפח והרמה, והצערת העור. בנוסף, הרדיאס מעודד את ייצור הקולגן וכך משפר את איכות העור לטווח הארוך.

חשוב מאוד לציין כי כל שיטות ההזרקה בארט מדיקל סנטר הן ייחודיות, וכך מאפשרות דיוק רב יותר ותוצאה סופית טובה יותר, ולאורך זמן.

זאת ועוד: כל חומרי הטיפול והמילוי בארט מדיקל סנטר הם הטובים ביותר שקיימים כיום בתחום, וכולם קיבלו את אישורי משרד הבריאות.

טיפולים באמצעות לייזר:

*לייזר CO2 - טכנולוגיית לייזר חדשנית, המהווה תחליף לפילינג העמוק, שמבצעים אצל רופא מנתח. לטיפול תוצאות קליניות מוכחות בחידוש העור באופן משמעותי, החלקת קמטים שיפור המרקם, טיפול בנזקי שמש, הסרת צלקות, טשטוש משים וכתמים, העלמת אקנה, ועוד.

*V30 - VIOR - טכנולוגיית לייזר חדשנית ומהפכנית של חברת VIORA הישראלית, מהמובילות בתחום טכנולוגיות האסתטיקה בעולם. באמצעות מכשיר אחד, קטן וזריז, אפשר להשיג שלל תוצאות מדהימות: מיצוק העור, פילינג, הצערת העור, טיפול באקנה פעיל, הפחתת סימני מתיחה, טיפול בפיגמנטציה ובנגעים וטיפול בקמטים וקמטוטים.

מתיחת פנים ללא ניתוח, באמצעות חוטים - השיטה פורצת הדרך מיועדת לעור פנים בוגר, וגם לאנשים צעירים יותר, הרוצים לעכב את הזדקנות העור.
חוטים מיוחדים ודקים מוחדרים לעור בעדינות באמצעות מחט מיוחדת, מותחים את העור ומעניקים לו מראה צעיר ומוצק. השיטה המהפכנית הזו מחוללת פלאים למי שרוצה למצק את עור הפנים, להרים את קו הלסת, למתוח צוואר נפול, להרים את איזור הגבות, להחליק קמטים, ועוד.

הטכנולוגיה המתקדמת בעולם

בארט מדיקל סנטר בראשל"צ מציעים טיפולים רבים נוספים ואיכותיים בתחום האנטי אייג'ינג.
במרפאת הבוטיק האלגנטית והמתקדמת תמצאו את מיטב הרופאים בתחום הרפואה האסתטית והדרמטלוגיה, כולם בעלי ניסיון רב שנים והצלחות מוכחות בתחום. כל הטיפולים מתבצעים באמצעות החומרים הטובים ביותר, המכשור החדיש והמתקדם ביותר, והטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

בארט מדיקל סנטר שמים דגש רב גם על הקשר האישי עם המטופלים, הזוכים לליווי אישי ומקצועי מתחילת התהליך ועד סופו, וגם לאחריו.

וזה לא הכל: כחלק מתהליך הטיפול ובמטרה להגיע לתוצאה מיטבית, מקבלות המטופלות סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג יוקרתית, המיוצרת בבלעדיות עבור ארט מדיקל סנטר ובהתאמה אישית לכל לקוחה.

תוסיפו לכל זה את הנוחות והנגישות - המיקום בראשל"צ, מרכז הארץ, חנייה צמודה לא תשלום, שעות קבלה הפרושות על פני כל השבוע ופריסת תשלומים שמתאימה לכל כיס - ותקבלו את הפתרון האידיאלי, שיגשים לכם יופי של חלום.

בשיתוף ארט מדיקל סנטר, בשיתוף ארט מדיקל סנטר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully