וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזמין צימר ולא ליפול ברשת: 3 טיפים שיצילו לכם את החופשה

בשיתוף "הפסגה", בשיתוף "הפסגה"

18.4.2019 / 10:14

אביב הגיע, פסח בא, והשמש רומזת לנו שהקאמבק הגדול שלה מתקרב בצעדי ענק. אם אתם מתכננים בקרוב על חופשה בצימר מפנק, כדאי שתקפידו על כמה דברים לפני שאתם מזמינים

תהיו חכמים: קראו ביקורות ברשת

חושבים שמצאתם את מה שחיפשתם? חכו רגע. לפני שאתם מרימים טלפון לבעל הצימר וסוגרים עסקה, קראו מה לגולשים אחרים שהתארחו במקום יש להגיד. נכון שבהרבה אתרים יופיעו רק תגובות חיוביות ומחמיאות על המקום, ולכן אנו ממליצים לחפש את המקום בפייסבוק ולראות מה כתבו עליו גולשים אמיתיים, עם שם ותמונה. לפעמים התגובות המשמעותיות מסתתרות דווקא במקומות שלא יועדו לכך, כמו למשל בתגובות על תמונות של העמוד. עשו סריקה נרחבת ורק לאחר מכן קבלו החלטה. אגב, אתם מוזמנים לחפש את הצימר גם אצלינו כמובן - אנחנו מתחייבים רק ל-100% תגובות מאומתות ושקופות.

דיגיטאץ הפסגה. אתר רשמי
דיגיטאץ הפסגה/אתר רשמי

תשאלו שאלות, גם על מה שנראה לכם ברור מאליו

זה ידוע שהתמונות שאתם רואים ברשת הן בדרך כלל אלה המחמיאות ביותר לצימר, ולא תמיד רואים בהן הכל. הרבה פעמים לא מציגים את אזור המקלחת, המטבח או מתחם החוץ כמו שצריך - ואתם יוצאים מנקודת הנחה ש"יהיה בסדר". אז זהו, שמה שלא רואים בבירור - כדאי לברר. לפעמים יש צימרים ללא מקלחון או שהג'קוזי שמוצב בהם במרכז החלל משמש גם לצרכי רחצה, או צימרים שאין בהם אביזרי מטבח שבניתם עליהם. לכן כדי שלא תמצאו את עצמכם מתבאסים על זה שלא ידעתם, ערכו רשימת שאלות על דברים שחשוב לכם לברר שקיימים במקום, גם אלה שנראים לכם טריוויאלים. בנוסף כדאי לשאול מהי שיטת התשלום המקובלת, והאם יש אפשרות ליציאה מאוחרת, במידה ותרצו.

דיגיטאץ הפסגה. אתר רשמי
דיגיטאץ הפסגה/אתר רשמי

אל תהיו תמימים: הזהרו ממקומות זולים במיוחד

גם אם נתקלתם בדיל של שני לילות בסופ"ש ב-500 שקלים, אל תתפתו. צימרים בצפון שנהנים מביקוש גבוה בדרך כלל לא יציעו דילים כאלה (בטח לא בחגים), וצריכה להדלק לכם נורה אדומה על מבצע שכזה. עלות תחזוקה של צימר איכותי ומפנק בדרך כלל לא תאפשר למארחים לרדת למחירים כאלה, ולכן צריך לבדוק טוב טוב מה פשר ההטבה האטרקטיבית. בשביל לעשות את זה תוכלו להיעזר בשני הטיפים שכבר הענקנו לכם למעלה, ובכל מקרה כדאי לבדוק מתי בפעם האחרונה אנשים התארחו במקום, מה האזור שבו הוא נמצא והאם הוא באמת עונה להגדרה של "צימר".

דיגיטאץ הפסגה. אתר רשמי
דיגיטאץ הפסגה/אתר רשמי

נהניתם? אל תשכחו לפרגן

אז למה לא לפרגן לצימר שכבר התארחתם בו? תמיד כיף להחמיא לבעלי צימרים שנותנים את הנשמה שלבם באירוח, וגם לעזור למתלבטים הבאים אחריכם לבחור במקום הנכון. הכנסו אל מדריך צימרים הפיסגה, המדריך היחיד בארץ לצימרים שעברו בדיקות על ידי מבקרים מוסמכים, חפשו את הצימר שנפשתם בו וכתבו עליו כמה מילים, אפשר גם בפייסבוק של המקום כמובן, או בפייסבוק שלנו. הקארמה תאהב אתכם מאוד. שיהיו לכם רק חופשות מושלמות!

דיגיטאץ הפסגה. אתר רשמי
דיגיטאץ הפסגה/אתר רשמי
דיגיטאץ הפסגה. אתר רשמי
דיגיטאץ הפסגה/אתר רשמי
בשיתוף "הפסגה", בשיתוף "הפסגה"
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully