וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לחופשה? גם לכלב מגיע!

בשיתוף דיגיטאץ' ומשק דרור, בשיתוף דיגיטאץ' ומשק דרור

12.5.2019 / 16:15

אמנם בישראל ישנם מספר פנסיונים לכלבים, חשוב לבדוק שלא תשימו את הכלב שלכם במקום שהוא מעין דלפק לשמירת חפצים, שאליו מביאים את הכלב לפני היציאה לחופשה ואוספים אותו בסיומה ותו לא. הכירו את משק דרור - הפנסיון שמעניק לכלבים חוויה מפנקת של חופשה ממש

בתי מלון עבורנו, בני האדם, הם בדיוק כמו פנסיון לכלבים עבור הכלבים שלנו. כפי שאנחנו רוצים להתפנק בבית מלון משובח עם כמה שיותר כוכבים, להתעורר עם חיוך מדי בוקר, להתענג על ארוחות משובחות, לקבל יחס אישי ושירות מצוין - כך גם לכלבים שלנו מגיע ליהנות מן השהות שלהם בפנסיון.

בישראל קיים מנעד רחב של פנסיונים לכלבים. בקצה הפחות נעים יש פנסיונים שהם מעין דלפק לשמירת חפצים, שאליו מביאים את הכלב לפני היציאה לחופשה ואוספים אותו בסיומה ותו לא. לעומתם, בקצה השני נמצאים פנסיונים ברמה גבוהה, נקיים ואיכותיים, בהם טובת הכלב היא מעל הכל ובהם הוא זוכה לחופשה נפלאה לא פחות מבעליו. ממש פנסיון לכלבים שהוא מלון חמישה כוכבים.

כזה הוא משק דרור, למשל, אחד מן הפנסיונים הראשונים שהוקמו בישראל, אשר קם מתוך אהבה אמיתית לכלבים מכל הסוגים וכיום הרחיב את השירותים גם לתחום של אילוף כלבים מסוג דוג דה בורדו. בפנסיון הזה תמצאו אנשי צוות מקצועיים שלא רק שומרים על הכלבים במקום בטוח עד שבעליהם יחזרו מן החופשה, אלא מעניקים לכלבים חוויה מפנקת של חופשה ממש: משחקים איתם, מפנקים אותם, דואגים לכל צרכיהם ואפילו שולחים ל"הורים" תמונות וסרטונים כדי שידעו שהכלב עושה חיים משוגעים.

משק דרור פנסיון לכלבים. meshek-dror.co.il, אתר רשמי
הדבר החשוב ביותר בעת בחירת פנסיון לכלבים הוא לוודא שהבעלים באמת אוהבים כלבים/אתר רשמי, meshek-dror.co.il

איך בוחרים פנסיון לכלבים?

אם יש לכם כלב אתם בוודאי כבר יודעים, אבל בכל מקרה ראוי לציין שוב שגם לכלב יש רגשות, תחושות ורצונות. הוא אמנם לא בוחר את מועד היציאה לחופש ואין לו טרדות יומיומיות שמהן הוא מרגיש צורך להתרחק, אבל כאשר אתם יוצאים לחופשה מן הראוי לראות בכך גם חופשה עבור הכלב. לפיכך כדאי לראות בבחירת פנסיון לכלבים כאילו בוחרים עבורו יעד לחופשה משלו.

כך למשל כדאי לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

האם המקום נקי? ככל שהבעלים דואגים יותר לרווחת הכלבים, כך המקום יהיה מטופח ונקי יותר.
האם במקרה חירום רפואי יש אפשרות לקבל טיפול של וטרינר? פנסיון טוב לא ימתין עם בעיות שעלולות חלילה להחמיר עד שובכם.
• האם יש הקפדה מצד בעלי המקום לקבל רק כלבים בריאים עם אישורים שקיבלו חיסונים נדרשים? שהכלב יחטוף איזה טפיל או קרציה בזמן שיבלה בפנסיון.
אילו פעילויות מקבלים הכלבים? במשק דרור, למשל, יש גינה ירוקה עם מרחבים גדולים לריצה ושלל משחקים.
• ואולי אחת השאלות החשובות ביותר - מהם אמצעי הבטיחות והאבטחה בפנסיון המגנים על הכלבים מפני בריחה או גניבה?

חופשה נעימה לכם ולכלב!

הדבר החשוב ביותר בעת בחירת פנסיון לכלבים הוא לוודא שהבעלים באמת אוהבים כלבים. כאלה הם הבעלים של משק דרור, הנמצא במושב תלמי מנשה במיקום נגיש שמאפשר לו לשרת תושבים מרוצים רבים באיזור - אחרי הכל, גם לכלב מגיע ליהנות מחופשה נעימה.

בשיתוף דיגיטאץ' ומשק דרור, בשיתוף דיגיטאץ' ומשק דרור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully