וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר שבזכותו תוכלו לבחור ולבנות את הקריירה שלכם תוך כדי תנועה

המכללה האקדמית בוינגייט, בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט

4.6.2019 / 13:24

סיימתם צבא, טיילתם בחו"ל ועכשיו אתם מחפשים מה ללמוד כדי למצוא עבודה עם שכר מעולה, אפשרויות קידום והתפתחות וכל זה בלי לוותר על תחומי העניין שלכם? יש לנו את התשובה עבורכם - שכוללת גם שליחות

מעל 30,000 צעירים שסיימו את הצבא וחזרו מהטיול הגדול שאחריו מתחילים מדי שנה את המרוץ של החיים ללימודים וקריירה. יותר מ- 80% מהנרשמים ללימודי תואר מציינים שהשיקול הכלכלי נמצא אצלם במקום הראשון, בעוד שעניין, סקרנות או שליחות ממוקמים הרחק מאחור. אבל אפשר גם, גם וגם - גם לעסוק בתחום רווחי, גם להגשים את עצמך וגם להעשיר את הידע לחיים. היום כבר לא צריך לוותר על נוחות כלכלית ולא על ההגשמה העצמית.

אז אם הספורט זורם אצלכם בדם - למה שלא תהפכו את האהבה שלכם לספורט וחינוך גופני למקצוע לחיים? אתם מוזמנים להפוך את התשוקה שלכם לספורט ואת אורח החיים הבריא והפעיל שלכם למקצוע אמיתי ומרתק - שהוא גם רווחי וגם יעזור לקדם את תרבות הספורט והבריאות בישראל.

וינגייט. אתר רשמי
וינגייט/אתר רשמי

סטודנטים רבים בוחרים היום בלימודי חינוך גופני, מתוך רצון ושליחות לשפר, להשפיע ולגדל דור חדש עם ערכים חדשים. העולם מתקדם, הספורט הופך מדעי יותר והדרישה למורים מקצועיים ואיכותיים רק גדלה. כשמוסיפים לזה את הערכים החינוכיים, תחושת ההגשמה העצמית, אפשרויות התעסוקה הרבות והשכר שמגיעים עם תואר בחינוך גופני - לא פלא שיותר ויותר סטודנטים בוחרים ללמוד את המקצוע שמעצב את החיים של הדור הצעיר דרך הספורט. כיום תפקידו של המורה לחינוך גופני הוא הרבה יותר מאשר לתת לתלמידים כדור ולספור את הדקות עד לסיום השיעור, בימינו, זאת הדרך להגיע אליהם. פרט לחשיבות הפעילות הגופנית ככלי מרכזי לשמירה על אורח חיים בריא, הספורט מהווה מכנה משותף לרבים ומאפשר גישה נוחה ופתוחה יותר גם לילדים. פעילות ספורטיבית עוזרת לנו לפרוק מתחים ולשחרר אנרגיות, תורמת למשמעת העצמית שלנו בכל גיל ומקדמת ערכים נוספים דוגמת הגינות, כבוד, אחריות וסדר.

במכללה האקדמית בוינגייט תוכלו לעשות תואר ראשון בחינוך גופני, שמהותו תואר בהוראה בשילוב עם ספורט, אשר לאחריו תיסלל עבורכם הדרך להשתלב באופן טבעי במערכת החינוך כמורים לספורט ולהשפיע על ילדי ישראל ברמה האישית - אבל לא רק. בסיום התואר הראשון תקבלו גם הכשרה אקדמית וגם לפחות שש תעודות הסמכה שונות: תואר ראשון בהוראה .B.Ed, תעודת הוראה בחינוך גופני, תעודת הדרכה בספורט תחרותי, תעודת מדריך בבריאות וכושר, תעודת אימון, ותעודת התמחות ממגוון אפשרויות (חינוך מיוחד ותרפיה בספורט, לימודי יציבה ופעילות גופנית משקמת, פעילות גופנית לשיקום לב, פעילות גופנית ובריאות בגיל המבוגר, ניהול בספורט, חינוך גופני לגיל הרך, חינוך וספורט ימי ,אימון בספורט ההישגי ועוד).

שלל אפשרויות לקריירה מצליחה בתואר אחד

תואר בחינוך גופני במכללה האקדמית וינגייט. אתר רשמי
תואר בחינוך גופני במכללה האקדמית וינגייט/אתר רשמי

ללומדים לתואר ראשון בחינוך גופני בוינגייט ניתנות אפשרויות בחירה מגוונות מתוך שלל מגמות. הגיוון ועושר התחומים נועדו להציע לסטודנטים אפשרויות בחירה רבות ובחירת נתיב קריירה התואם את כישוריהם והעדפותיהם ונטייתם לעיסוק עתידי בתחום. בסיום יוכלו הבוגרים לבחור לעסוק בשלל מקצועות רווחים ומספקים - החל כמובן מהבחירה הערכית (והרווחית) של מורה לחינוך גופני בבתי ספר יסודי ועל יסודי. כיום, צעירים שרוצים ללמוד הוראה עושים את זה למען הביטחון התעסוקתי ובידיעה ששעות העבודה נוחות, אבל קודם כל מגיעים בעקבות תחושת השליחות והתקווה לעצב את הדורות הבאים.

אבל עם התואר של וינגייט ניתן לעסוק בעוד שלל מקצועות. תואר בחינוך גופני הוא כל כך ורסטילי ומגוון שהבוגרים שלו מצליחים להשתלב בכל הנישות - החל מהוראת חינוך גופני ואימון, דרך משרות ניהוליות בארגוני ספורט ועד תפקידים שקשורים לבריאות ושיקום. הנה רק חלק מהג'ובים שפתוחים בפניי בוגרי התואר: ניהול בתעשיית הספורט, עבודה בספורט שיקומי וטיפולי, שיקום הלב, ניהול והדרכה בחדרי כושר, אימון באגודות ספורט, עבודה במרכזי שיקום עם נכים וקשישים, אימוני כושר אישיים, הדרכה ופיקוד בנושא כשירות מבצעית במשטרה ובצה"ל, ניהול מועדוני ספורט ועוד מקצועות רווחיים.

תשכחו משכר סטודנט - אפשר להרוויח יפה כבר במהלך הלימודים

אחד היתרונות הגדולים שיש לסטודנטים בווינגייט הוא אפשרות ההשתכרות כבר בזמן הלימודים. התעודות והקורסים שנלמדים במהלך התואר מאפשרים לסטודנטים לעבוד כמדריכים בחדר כושר, כמצילים, מדריכי שחיה, מדריכי ריצות ארוכות, מאמני כושר אישיים, מדריכי פילאטיס ועוד. היתרון העצום הוא שהתשלום שמקבלים בעבודות אלו גבוה לרוב לפחות פי - 2 משכר סטודנט. ממוצע והם פותחים אפשרויות לפיתוח הקריירה כבר במהלך הלימודים.

seperator

המכללה שוכנת בגבולה הדרום-מערבי של נתניה בין שמורת פולג לבין הים, בצד המערבי של כביש החוף. סביבת הלימודים האיכותית במכללה האקדמית בוינגייט מתאימה כמובן לצרכי הסטודנטים וכוללת מתקנים חדשים, אולמות הרצאה מרווחים, מעבדות לימוד מתקדמות וספרייה עדכנית. סגל המורים נאמן גם הוא לערך המצוינות בחינוך ומספק הכשרה מיטבית וחוויה אקדמית במשך ארבע שנות התואר. הלימודים מתבצעים בקמפוס הירוק והחדיש של וינגייט באווירה צעירה, אנרגטית התורמת להצלחה. לאורך כך השנה ישנם אירועים התורמים לחיזוק הקשרים החברתיים בין התלמידים ומעניקים הפוגה ומכניסים משב רוח מרענן בשגרה הסטודנטיאלית.

עכשיו גם אתם יכולים. אז אם אתם מחפשים מקצוע עם שליחות המשלב בין ספורט לקריירה, זה המקום האידיאלי עבורכם. השאירו את פרטיכם כאן:

המכללה האקדמית בוינגייט, בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully