וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ביהיפ חושפת את הקלפים: להבין שיווק רשתי ב-8 צעדים

בשיתוף דיגיטאץ' וביהיפ, בשיתוף דיגיטאץ' וביהיפ

6.6.2019 / 15:35

יש תשובה פשוטה שמאפשרת לך להיות הגורם היחיד שאחראי לרמת ההכנסה ורמת החיים שלך. תשובה שמאפשרת לך לייצר הכנסה פאסיבית ולעבוד מכל מקום בעולם. קוראים לזה שיווק רשתי

ביהיפ היא חברה בינ"ל הפועלת בשיטת שיווק רשתי - כתבה זו נוגעת בשאלת השאלות של העידן שבו אנו חיים, והיא איך מצליחים לייצר מציאות בה אנחנו מצליחים להתפרנס ולשמור על איכות חיים גבוהה אבל גם לא משתעבדים לעבודה שמשאירה אותנו כבולים במשך שעות ארוכות מדי יום בתוך משרד סגור.

אנשים רוצים גם וגם, ובמשך כל החיים אמרו לנו שזה לא אפשרי, אבל האמת היא שזה כן. יש תשובה פשוטה שמאפשרת לך להיות הגורם היחיד שאחראי לרמת ההכנסה ורמת החיים שלך. תשובה שמאפשרת לך לייצר הכנסה פאסיבית ולעבוד מכל מקום בעולם.

קוראים לזה שיווק רשתי, ואם שמעת אחרת אז אל תתבלבלו - זה לא הולך להיות פתרון קל, אבל זה בהחלט יהיה הפתרון הטוב ביותר למי שמוכן להשקיע ולהתמיד!

אז מה זה בדיוק אומר? איך זה בדיוק עובד? האם זה אומר שאני לא צריך לעבוד?

על מנת לענות על כל השאלות התייעצנו עם מומחי ביהיפ, אשר נציגיה נמצאים בחזית עולם השיווק הרשתי בארץ ובעולם וביקשנו לקבל את כל הטיפים להצלחה.

חברת ביהיפ. stock.adobe.com, אתר רשמי
חברת ביהיפ/אתר רשמי, stock.adobe.com

הכלל הראשון של ביהיפ - לשמור על גישה אסטרטגית נכונה

בניגוד למצקצקים למיניהם, שיווק רשתי על כל פניו הוא אמצעי עסקי לגיטימי, וגם חברת בי היפ לא מוכרת לוקשים - חשוב מאוד לזכור, פתיחת עסק אינו תחביב, אלא השקעה שמחייבת זמן ובעיקר סבלנות. שימו לב לכך, שאפשר להרוויח הכנסה של משרה מלאה, במאמץ של חצי משרה אך על מנת להגיע לשם, צריך להשקיע זמן ועבודה. על פי נוסחה זו, יוכל כל אדם להחליט כמה זמן הוא מוכן ויכול להשקיע ולפיכך לבנות את התכנית האסטרטגית הנכונה בשבילו. ב- B:hip למשל, מדריכים את הסוכנים החדשים ובונים להם תכנית שמתאימה עבור כל אחד. בנוסף, השקעה עצמית היינה חלק מאוד משמעותי מהתהליך. הרבה אנשים פוחדים להשקיע בעסק שלהם, מכיוון שהם חווים זאת כבזבוז כסף או השקעה שעלולה להסתיים בכישלון. אך חשוב מאוד לזכור, שסוכני השיווק רשתי המוצלחים ביותר הם אלא שהשקיעו בעסק שלהם, בפיתוח העסק, במנטורים וכלים, שמטרתם לקדם ולעזור, וזה בדיוק מה שעושים בחברת ביהיפ. כמובן, שזה לא אומר שתצטרכו להשקיע את כל כספכם בבת אחת, אך במידה ותרצו לראות תוצאות תצטרכו לעשות השקעה מסוימת.

הכלל השני של ביהיפ - שימוש במדיה חברתית

אחד הסודות הגדולים ביותר להצלחה, טמונים במדיה החברתית. כן, כן במדיה החברתית שלכם- פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט ויוטיוב. הכי עדיף, שתמצאו לעצמכם פלטפורמה אחת או שתיים שאיתם תרגישו הכי בנוח ותשלטו בהם. אז נכון, שכמה שיותר קהל ופלטפורמות נשמע אידאלי, אך לפני שתלכו לאיבוד בים של פלטפורמות ולקוחות פוטנציאלים, עדיף שתתמקדו בתחום שאותו למדתם לעומק. אם תבחרו למשל בפייסבוק, תוכלו להשקיע בפרסומות של פייסבוק, שהינן כלי חזק ומועיל מאוד ולטרגט את הלקוחות הרלוונטיים לכם. בזאת תוכלו ליצור מאגר לקוחות רלוונטיים שבאמת יתעניין במוצרים שלכם. לא רק שתחסכו זמן, גם תראו החזרים על ההשקעות שלכם ותפגשו בלקוחות שבאמת יירצו לרכוש את המוצרים שלכם. ברגע שתחליטו באיזה פלטפורמה תרצו להשתמש, כדאי לכם להשקיע בללמוד ולהבין אותה עד הסוף.

הכלל השלישי של ביהיפ - היתרון של שיווק רשתי על שיווק מסורתי

מה בעצם קרה? מייסדי ביהיפ הבינו שכאשר שמוכרים מוצרים בשיווק מסורתי, יודעים שמדובר בדרך מאוד ארוכה ומייגעת. המוצר מתחיל אצל היצרן, עובר למפיץ, משם ממשיך לסיטונאי, עושה עוד עצירה אצל הקמעונאי ורק אז מגיע ללקוח. בשיווק רשתי, התהליך הוא מאוד זריז- המוצר עובר מהיוצר אל המפיץ ומשם ישר אל הלקוח. בנוסף, שיווק מסורתי קורה בדרך כלל רק בעולמות האונליין בזמן ששיווק רשתי מאפשר לסוכן למפות את לקוחותיו ולפנות לקהל היעד ישירות, במקום לחכות ולקוות שאחד מהם יצפה במודעה שהוא העלה. שיווק רשתי היינו שירות אישי יותר אשר מחבר בין הלקוח לסוכן ומאפשר ללקוח לשאול שאלות, להתעניין במוצר ולקבל תשובות מאנשי מקצוע בזמן אמת.

הכלל הרביעי של ביהיפ - העסק שלך, אך ורק משרת את הלקוח

כלל חובה הוא תמיד לזכור שהעסק שלך משרת אחרים, ולא אותך. אתה משווק מוצר, שמטרתו היא לשמח את קהל היעד שלך ורק בגישה הזו תוכל באמת להתחיל להרוויח מהעסק שאתה בונה בשתי ידייך. למד את קהל היעד שלך, תבין איזה תוכן ידבר אליהם ויהיה משמעותי עבורם והכי חשוב- למד ואהוב את מוצרך כך שתוכל להסביר אותם ללקוח שלך בצורה הכי ברורה ויעילה לו. ככל שתשתפו עם הלקוחות שלכם יותר את סיפורכם האישי, כמה המוצר עזר לכם ותוכלו להראות להם סיפורי הצלחה של לקוחות אחרים, ככה קהל היעד שלכם ידע להעריך ולהאמין במוצר שלכם יותר. כשמטרתך היא לשרת אנשים, הם יגיעו אלייך, לא תצטרך לרדוף אחריהם.

הכלל החמישי של ביהיפ - ניצול חכם של האינטרנט

נכון שברגע הראשון, האינטרנט נשמע כמו עולם עצום ושלרגע לא נדע אפילו איפה להתחיל. אז תתחילו בכך שתחפשו בלוגים, אתרים ואנשים שכותבים ומפרסמים תוכן רלוונטי על המוצר שלכם ותשתפו איתם פעולה. אחת הדרכים להתחיל בהם זה חיפוש בגוגל בשימוש מילות מפתח הקשורים למוצר שלכם. תצפו בסרטונים המסבירים לכם לעומק איך להשיג לידים איכותיים. חשוב להגיע לתהליך הזה מוכן מראש על מנת להגיע למקסימום תוצאות.

הכלל השישי של ביהיפ - להיות מנהיג במקום מנהל

אחד היתרונות בשיווק רשתי היינו צירופם של סוכנים חדשים שעובדים תחתיך ולהרוויח מהמכירות שלהם. בסופו של דבר, אתה לא רק עוזר לאחרים להרוויח כסף, אתה מקבל על כך גם תמורה. קל מאוד, לגלוש לתפקיד של מנהל, להניח שני רגליים על השולחן ולתת לסוכנים שלך לעשות את העבודה. בגלל זה, חשוב לזכור, שעל מנת שהם יצליחו, אתה צריך לשמש להם כמנהיג ומנטור. חשוב מאוד שמטרתך תהיה לגרום לסוכנים שלך להצלחה ושלא תתמקד אך ורק בעצמך.

הכלל השביעי של ביהיפ - לעבוד מכל מקום

אנו חיים בעידן מתקדם, מלמדים אותנו שרק השמיים הם הגבול, שהכול אפשרי ושאסור להפסיק לחלום בגדול. אך איך זה שהדבר הכי בסיסי נלקח מאיתנו? החופש. אנחנו כלואים במשך רוב היום במשרד, לוקחים בזהירות את ימי החופש שלנו, ומנסים לקבוע תורים חשובים לשעות מאוד מוקדמות או מאוחרות. וכשזה לא מסתדר, הולכים לבוס ומקווים שהוא יסכים לתת כמה שעות של חופש. השיווק הרשתי מנסה להתפתח עם העולם המודרני, ובמסגרת זו מאשר לסוכנים לעבוד מכל מקום שהם יבחרו. חברת B:hip למשל, מציע חממה במשרדים שלה, במידה והסוכנים מעדיפים לעבוד משם, אך בסופו של יום סוכן בונה לעצמו את מערכת השעות שמתאימה לו ויכול לעבוד מסביב לעולם, מחוף הים או סתם מהבית עם כוס קפה מול הטלוויזיה.

הכלל השמיני של ביהיפ - אף פעם לא להתייאש!

הדרך היחידה שבה לא תצליחו כשתעבדו בשיטת השיווק הרשתי היא אם תפסיקו לעבוד. נכון שזה נשמע כמו קלישאה אך זאת האמת. כל סוכן שיווק רשתי מצליח היום, עבר תקופות שבהם הוא חשב על להרים ידיים. כל אחד עבר תקופה של תסכול ותקופה ללא הצלחות. אך הסיבה לכך שהם שהצליחו הייתה כי הם לא התייאשו, המשיכו לעבוד ולבסוף הגיעו לנקודה שבה התחילו להרוויח סכומים שעליהם לא העזו לחלום, גייסו סוכנים נוספים וראו את העסק שאותם בנו בשתי ידיים, משגשג.

בשיתוף דיגיטאץ' וביהיפ, בשיתוף דיגיטאץ' וביהיפ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully