וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקטיקה של הכירופרקטיקה בשיטת NSA

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'

13.6.2019 / 12:54

קחו חמש דקות קריאה וגלו איך אפשר להשתחרר מכאב טורדני ולשפר את תפקוד הגוף ללא משככי כאבים בעזרת טיפול כירופרקטיקה בשיטת NSA

מי מאיתנו לא חווה במהלך החיים כאבי גב, צוואר תפוס, מיגרנות שהפכו לחלק מהשגרה, כולסטרול גבוה, נדודי שינה, פריצת דיסק, בעיות בנשימה או כל מחלה אחרת? לכולן יש סימפטומים, ואיתן אמרו לנו "שצריך לחיות".

ברוב המקרים הסתפקנו במשכך כאבים, אולי מיהרנו לרופא כדי שירשום לנו תרופה במינון קצת יותר גבוה. סביר להניח שזה עבד, לפחות לזמן קצר, אבל האם הבעיה באמת חלפה? כדי לענות על השאלה הזו נפגשנו לשיחה עם ד"ר שמי שגיב, ד"ר יוסי דבוש, וד"ר עודד מץ מהמרכז לכירופרקטיקה NSA ישראל.

"כשאנחנו מטפלים בסימפטום נקבל יותר סימפטומים. אולי תהיה הקלה זמנית אבל בסופו של דבר המצב לא ישתפר." במילים אלה מסביר לנו ד"ר יוסי דבוש, למה התרופות והטיפולים שהתרגלנו אליהם פשוט לא מספקים תוצאות. "אנשים ממשיכים לחפש פתרון לבעיה שלא עוברת. הם מנסים תרופות שונות או ניתוחים, ולמעשה מתמקדים בפתרונות נקודתיים. אנחנו טוענים שאם זה כרוני, יש כאן בעיה עמוקה יותר ואיתה צריך להתמודד."

"יש דעה רווחת לפיה אנחנו אמורים לטפל בסימפטומים", מסביר ד"ר דבוש. "אנשים מחפשים את מי שהכי מומחה לטפל בבעיה שלהם. אנחנו רוצים לצעוק בקול גדול ולהגיד שזו טעות ענקית. אנחנו מטפלים בבנאדם ולא בסימפטום".

מערכת העצבים היא המפתח לבריאות

האדם מנוהל באמצעות מערכת העצבים שלו. זה המחשב המרכזי שמפעיל אותנו כל רגע, כל החיים. במהלך חיינו מערכת זו עומדת בפני אתגרים פיזיים ונפשיים, ועוזרת לנו לצלוח אותם כדי לשרוד. הבעיה היא שהיא מאמצת את הדפוסים ההישרדותיים האלו גם כשאינם נחוצים יותר. התוצאה: הוראות לא מדויקות לאיברים ומערכות שעם הזמן הופכות לכאב, תפקוד לקוי, כשל רגשי ו\או נפשי.
ד"ר מץ מוסיף ומסביר שגם את מערכת העצבים אפשר לאתחל, בדומה לאופן שבו אנחנו מאתחלים את המחשב או את הטלוויזיה. "מערכת Spinal Gateways, הממוקמת לאורך עמוד השדרה, מספקת לנו גישה נקייה ופשוטה למערכת העצבים, והיא גורמת לה לעשות reset. בהדרגה מנקה מערכת העצבים הוראות שאינן נחוצות עוד וחוזרת לתפקוד רגוע ומדויק.

הפתרון של המרכז לכירופרקטיקה בישראל הוא פשוט, ויש לו שם: NSA

הרעיון המרכזי מאחורי שיטת ה-NSA פשוט, לכאורה, וד"ר שגיב מסביר איך היא עובדת: "הפעולה מתבצעת בעזרת כיוונונים מאוד עדינים, שמתבצעים על ידי הכירופרקט בחוליות עמוד השדרה, שהם למעשה חלונות כניסה אל מערכת העצבים העוברת בתוכם. הכיוונונים האלה מורידים בהדרגה את המתח שנבנה במהלך השנים והפך לסימפטום או מחלה".

שיטת ה-NSA מאפשרת לאדם לשנות את התגובות שלו לאירועים. ד"ר דבוש מוסיף ומסביר: "ברגע שמתחיל הטיפול אנחנו עדים לסימפטום עצמו שמתחיל לרדת כי הגוף מתחיל לשחרר, אבל אחד הדברים המדהימים הוא שאנשים משתנים בלי שנאמר להם איך. נכנס שקט, יותר רוגע, יותר קל להתמודד".

כירופרקטיקה בשיטת NSA. Depositphotos, אתר רשמי
כירופרקטיקה בשיטת NSA/אתר רשמי, Depositphotos

בשביל המערכת שלנו - בריאות זה דבר קל

אם עד היום סיפרתם לעצמכם שהכאבים או המחלות הם עניין שגרתי שצריך ללמוד לקבל, שיטת NSA מוכיחה שזה פשוט לא נכון. "בריאות זה המצב הנורמלי, ומחלה זה המצב הלא נורמלי," אומר ד"ר דבוש. "בשביל המערכת שלנו להיות בריאה זה דבר קל, ולהיות חולה וכואבת - זה דורש ממנה יותר אנרגיה".

"המשמעות היא שאם אנחנו נלחמים בסימפטומים אנחנו גורמים למערכת להישחק יותר ויותר, ולכן טיפול בסימפטומים תמיד יגרור יותר סימפטומים. זה מה שמרבית האוכלוסייה עושה. אנחנו באים מכיוון אחר, אנחנו מעצימים את היכולת של הגוף להיות בריא, זה הדבר הנורמלי מבחינת הגוף".

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'
  • עוד באותו נושא:
  • כירופרקט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully