וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עדיין שווה להשקיע בערוץ של קידום אתרים?

בשיתוף דיגיטאץ

16.6.2019 / 15:15

בעולם בו התחרות הולכת וגוברת בכל תחום, עסקים חדשים קמים מדי שנה והאמצעים למלחמה על הלקוחות הופכים להיות קיצוניים, חשוב להיצמד לקדמה הטכנולוגית על מנת להישאר במשחק.

למעשה, האינטרנט הוא ערוץ השיווק המוביל היום ולא בכדי. גם אם אתם הולכים להשקיע את תקציב הפרסום שלכם באינטרנט - אתם עדיין רוצים לעשות זאת נכון ולא להוציא את הכסף שלכם על טכניקת פרסום שלא תניב לכם תוצאות, לא בטווח הקצר ולא בטווח הארוך.

SEO - דניאל זריהן. pixabay,
SEO - דניאל זריהן/pixabay

טכניקות שיווק מובילות באינטרנט:

מהן טכניקות השיווק המובילות באינטרנט כיום? ובכן, אין ספק כי בשנים האחרונות הרשתות החברתיות עשו התקדמות משמעותית בתפיסת נתח הפרסום, אולם גוגל מצד שני מעולם לא הייתה פופולרית יותר ומתקדמת יותר. גוגל פועלת מדי יום לטובת שיפור מנוע החיפוש שלה והצגת תוצאות איכותיות ורלוונטיות ככל שניתן ללקוחותיה. מיליוני גולשים רק בישראל (ומאות מיליונים ברחבי העולם) מבצעים חיפושים בגוגל מדי יום. החל ממידע שהם צריכים ועד מוצרים שהם רוצים לרכוש. אז אין ספק שיש רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, שיתופי פעולה כאלה ואחרים שאפשר לעשות אך לפרסום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ככל הנראה אין תחלופה אלא שזו משמשת כבסיס פרסומי לכל עסק כרגע.

מהי החלופה עבור העסק שלך והאם היא משתלמת?

האם אתה צריך שירות קידום אתרים או שמא מעדיף ללכת על הפרסום הממומן? האם אתה מעדיף להשקיע ברשתות החברתיות או ביצירת שיתופי פעולה? יש אינספור טכניקות פרסום שאפשר לעבוד עמן ורק כמה בודדות שבאמת מספקות תוצאות שיהיו שוות את ההשקעה. אם אתה רוצה לוותר על קידום אורגני אז מה החלופה שלך תהיה? קידום דף עסקי בפייסבוק? קידום ערוץ יוטיוב? אפשרי בהחלט - אולם האם זה יביא לעסק הספציפי שלך מספיק לקוחות? האם אלה יהיו ערוצי השיווק הראשיים שלך או תוספות לערוץ השיווק הראשי? האם קהל היעד שלך נמצא בערוצי השיווק הללו?
אם ניקח לדוגמה חנות מקומית (בכל תחום, אפילו פרחים למשל) הרי שכדאי יהיה לה לקדם את עצמה בגוגל לתוצאות הראשונות כדי להופיע שם כאשר מישהו יחפש "משלוח פרחים בX" ובמקום הX את שם העיר בו יושבת החנות. כמובן כדאי יהיה לקדם גם את האתר בביטויים סמוכים.

מדוע כדאי להשקיע בקידום אתרים?

נראה שקידום אתרים הולכת להישאר טכניקת הפרסום המובילה בעולם גם בשנים הקרובות ושלא יהיה תחליף ראוי למנוע החיפוש של גוגל. מכאן, שאתם רוצים להשקיע את התקציב שלכם בלעשות כל מה שאתם יכולים לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש. כאשר תהיו שם למעלה תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם ומתנועה איכותית ורלוונטית לעסק שלכם שתגיע מגוגל ישירות אל האתר שלכם. במידה והאתר שלכם בנוי כראוי ובצורה מקצועית תוכלו גם לקבל יותר פניות של לקוחות פוטנציאליים. באמצעות חברה לקידום אתרים תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • SEO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully