וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע מעולם אחר זה אפשרי עם צ'ורסקו - קייטרינג בשרי ואיכותי

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'

21.7.2019 / 16:55

אם אתם מזמינים חברת קייטרינג אשר מציעה מגוון רב של בשרים איכותיים צלויים על האש, כדאי שתדעו כי היום, גולת הכותרת היא בשר אסאדו משובח. אסאדו, הוא למעשה נתח בשר שהאופן הטוב והנכון ביותר להכנתו הינו בשיטה של צלייה ארוכה על האש במשך 4 שעות, כאשר הצלייה מתבצעת על גחלים. שיטה זו מותירה את נתחי הבשר רכים, עסיסיים וערבים לחיך.

כאשר מתחילים בטכניקת הצלייה של אסאדו, הדבר החשוב הראשון הינו רכישת הבשר בקצביה. יש לבחור נכון את נתחי הבשר. הנתחים צריכים להיות נתחי בשר בקר הנחשבים כאסאדו. היום "שף על האש" הפך פופולארי, במיוחד בקרב הישראלים הנחשבים לקרניבורים.

צ'ורסקו - קייטרינג בשרי ואיכותי. אתר רשמי
צ'ורסקו - קייטרינג בשרי ואיכותי/אתר רשמי

מה מומלץ להגיש באירוע שיהיה בו בשרים בסגנון אסאדו צלויים על האש?

כמובן שאירוע מרשים וחשוב, אינו מתחיל ישר עם צליית בשרים על האש, כי אם במנות הקטנות הראשונות בקבלת הפנים על בופה עשיר. תוכלו להזמין מנות ראשונות בשריות כמו: טורטיות ממולאות בבשר איכותי קצוץ, קרפצ'ו פילה בקר, פטה כבד עם בצל מקורמל ועוד מנות פתיחה שיקדימו לבשר הצלוי,

גם הבאת צוות שיכין את הבשר כגון גרילמן, חשוב שיהיה מקצועי וכזה העוסק שנים בתחום, כך שהוא ידע היטב את מידת צליית הבשר על פי סוג הנתחים. מומלץ כי באירוע שלכם, תשלבו מנות בשר נוספות, מה שישלים את ההגשה ויגרום לה להיות הרבה יתר מגוונת ועשירה.

לכו על קייטרינג בשרי בטוח - קייטרינג כשר

אולי לא כל המוזמנים שלכם לאירוע הם דתיים, אבל ניתן לומר כי רובם שומרי כשרות. זו הסיבה שאם אתם מזמינים קייטרינג בשרי לאירוע שלכם, הקפידו כי הוא יהיה כשר. אתם לבטח מעוניינים שהמוזמנים שלכם באירוע יאכלו וייהנו מכל מה שחברת הקייטרינג מכינה ומגישה ולכן, מומלץ כי הקייטרינג יהיה כשר.

צ'ורסקו - קייטרינג בשרי ואיכותי. אתר רשמי
צ'ורסקו - קייטרינג בשרי ואיכותי/אתר רשמי

אם כבר קייטרינג בשר על האש - אז רק צ'ורסקו

אם כבר החלטתם על אירוע קייטרינג בשרי כשר על האש, כדאי כי תשמעו על קייטרינג צ'ורסקו, אשר יעניק לכם חוויה קולינרית מיוחדת במינה. הבשר ניצלה מול עיניכם, מה שיגנוב את ההצגה באירוע ומיותר להזכיר את ניחות הבשר כאשר המוזמנים רואים את נתחי הבשר האיכותיים נצלים על הגריל פחמים. צ'ורסקו מתמחה בגריל ארגנטינאי כאשר הצלייה היא על פי המסורת של תרבות צליית הבשר הארגנטינאית.

על הצוות המיומן של חברת הקייטרינג צ'ורסקו, מנצח השף ניר דהן, אשר עוסק בתחום צליית הבשר כבר שנים ונחשב למומחה מוכר בתחום. צ'ורסקו, מציגה אמנות בשר מרתקת עבור אירועים משפחתיים, פרטיים ועסקיים, כנסים ומסיבות השקה. הצוות כולל: טבחים, סו שף, אחראי על רטבים, קונדיטורים ומומחים בתחום הקולינריה. בין לקוחותיה הקבועים של החברה ניתן למנות את: ידיעות אחרונות, דניה סיבוס, עם עובד {הוצאה לאור}, רשות שדות התעופה, אינטל, פוינטר, מירס, ידיעות אחרונות, בר הפצה ועוד.

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully