וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להכנת ברביקיו מושלם: גריל גז מושלם עבורכם

בשיתוף דיגיטאץ', כתבה פרסומית

15.8.2019 / 7:57

גריל גז הוא מתוחכם יותר, מסיבי וניתן לצלות בו בשר ומוצרי מזון בדרכים שונות ולקבל טעמי מזון צלוי נפלאים. הכירו את מערכות הגז ואת יתרונותיהן

מי מאיתנו לא אוהב לחגוג עם מיטב הבשרים והמאכלים במפגשים חברתיים בסגנון "על האש" ולהתפנק בבשרים איכותיים? האמת היא, שהמושג "על האש" הפך ברבות השנים לביטוי נרדף לישראליות ורבים חוגגים במסיבות ברביקיו מסוג זה באירועי העצמאות, סופי שבוע עם המשפחה, ובאירועים חגיגים שונים.

רבים מבעלי הבתים שברשותם חצר או מרפסת בוחרים לרכוש גריל גז אשר יכול לשדרג את חווית הצלייה והאירוח באופן משמעותי. גרילים אלו מיוצרים בגדלים שונים ועם מפרטים מיוחדים. יש פשוטים, יחסית, ויש כאלו שמהווים חלק ממטבח חיצוני מושלם. את הפשוטים ניתן לקחת לאירועים המתקיימים מחוץ לבית ובעיקר בעת שיוצאים לפיקניק בטבע. הם קלים וניתן להכניסם לתא מטען מתאים של מכונית ללא קושי. כמו כל רכישה משמעותית בחיים, גם בין גרילי הגז יש הבדלים משמעותיים במפרט המוצע וחשוב לבדוק את השוק לעומק לפני שמקבלים החלטה בנושא.

גריל גז גרנדהול כרמל דיירקט. יח"צ,
במערכות אלו יש שטח אחסון רב וניתן להניח בהן כלים שונים, אוכל ועוד. גריל גז גרנהול/יח"צ

חשיבותם של המבערים

גריל גז שונה במהותו מגריל הפחמים הפשוט העשוי בד"כ מאלומיניום ורשת ברזל. הוא מתוחכם יותר, מסיבי וניתן לצלות בו בשר ומוצרי מזון בדרכים שונות, וכך, לקבל טעמי מזון צלוי נפלאים. מערכות אלו הן משוכללות מאוד וניתן לבחור באחת אשר מספקת מענה מושלם לצרכי הרוכש. הרעיון העומד מאחרי צליית בשר הוא שהרשת אמורה להיות גבוהה במידה הנכונה על מנת שהבשר ייצלה מהחום ולא יישרף ממגע קרוב מדי. לכן, איכות הבשר הנצלה בתוך גריל גז משוכללים הינה גבוהה. אחד הפרמטרים החשובים הוא מספר המבערים. מספר המבערים קובע רבות את עוצמת החום המשפיעה ישירות על איכות הצלייה. מערכות גרילים מגיעות עם שלושה, ארבעה ואף שישה מבערים וכל אחד מספק תפוקת חום אחרת. ניתן ללמוד לתפעל כל גריל בהתאם לתכונותיו ובכך לשלוט על איכות הבשר הנצלה.

מפרט עשיר

גריל גז איכותי מגיע עם מצתים אלקטרוני, עם מספר רשתות מברזל יצוק או נירוסטה המונחות זו מעל זו. לכל אחת יש את היתרונות שלה. מחשבה רבה מוקדשת גם למעטפות של הגרילים. הן עשויות מיציקת אלומיניום או נירוסטה, מונעות בריחת חום ומאפשרות חימום המאכלים. בצורה כזאת נוצר אפקט הדומה לתנור גריל ואפייה המעשיר את טעם המזון הנצלה. הבשר בהן נצלה היטב מכל צדדיו והוא הופך לעדין ורך. יתרון נוסף הוא שהן שומרות על המזון מפני גשם וגורמים חיצוניים. במערכות אלו יש שטח אחסון רב וניתן להניח בהן כלים שונים, אוכל ועוד. יש להן משטחי עבודה רבים ונוחים המאפשרים מקסימום נוחות. גרילים אחרים איכותיים, הינם גרילים עגולים שמגיעים עם מכסים אותם ניתן לסגור בעת הצלייה. בתוכם מותקנות רשתות צלייה אותן ניתן להגביה או להנמיך בהתאם לצורך. קיימות מערכות גדולות יותר המהוות חלק ממכלול של מטבח חיצוני הכולל כיור עם חיבור למים זורמים, משטחי עבודה רחבים מנירוסטה, ארונות, מגירות וכדומה. מערכת כזאת מעניקה אופי מיוחד ויחד עם גריל איכותי הופכת את כל העיסוק לחוויתי ביותר.

גריל גז סיזר גריל. יח"צ,
הבשר בהן נצלה היטב מכל צדדיו והוא הופך לעדין ורך. סיזר גריל/יח"צ

התאמת גריל הגז לצרכים ולתקציב

מעבר לחשיבות בדיקת המפרטים השונים של הגרילים המוצעים, חשוב לזכור ולהתאים את הגריל לצרכים הייחודים שלכם ולתקציב שאתם מקצים לרכישה. נסו לחשוב על תדירות השימוש הצפויה בגריל, כמות האירוחים וסוג הבשרים שתרצו לצלות על הגריל והכניסו את כל הפרמטרים בשקלול ההחלטה. מומלץ להסתייע במקצוענים שיוכלו לעזור לכם למיין בצורה טובה בין האפשרויות העומדות לרשותכם ולבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

מומלץ לרכוש מערכות המשווקות על ידי חברת כרמל דיירקט בעלת המוניטין המשווקת מבחר ענק של מתקני צלייה. מומחיה ימליצו על הגריל העונה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

בשיתוף דיגיטאץ', כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • גריל גז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully