וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תניעו: השירות שיחליף לכם מצבר בכל מקום הארץ

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

22.8.2019 / 15:15

המכונית לא מניעה פתאום? יש מי שיגיע עד אליך ויספק מצבר: מיזם חדש של רשת ענק המצברים בשם "המצבר לרכב שלי" מחבר בין 10 מצבריות מובילות בישראל, שהתקבצו למתן שירות ואחריות ממטולה ועד אילת - לא חשוב היכן נתקעים. הכירו את השירות שיניע את המכונית שלכם מחדש

אתם בדרך לשדה התעופה, הרכב לא מניע ואתם זקוקים לשירות טכנאי מצברים מיידי עד הבית? אתם, כמובן, לחוצים אבל יכולים להיעזר בנו. אשתך בדרך לעבודה והמצבר לא מגיב. היא מזעיקה אותך ומפילה את התיק עליך. אתה יכול לסמוך עלינו ולהעבירו אלינו. המצבר הקודם נגמר טרם זמנו? אנו נתאים לך מצבר לרכב איכותי ביותר.

רכישה אצל המומחים בתחום

45 שנות ניסיון לא הולכות ברגל - הן נוסעות ברכב. מסתבר שהצדק החברתי החל כבר לפני 45 שנה. לפני קרוב ליובל, הקימה משפחת ניסן את קומפלקס המוסכים הגדול השוכן באור יהודה ומטפל בכל סוגי הרכב. מקימי החברה דאגו לגייס לקומפלקס את בעלי המקצוע הטובים ביותר, המעניקים טיפול מקיף לרכב מבלי להתפשר על איכות, וכל זאת, במחיר שווה לכל נפש. גם כיום, כאשר הוא מנוהל על ידי הדור השני הוא ממשיך באמונה שהולכת כבר כיובל שנים. החברה חרטה על דגלה ייבוא המוצרים האיכותיים ביותר לרכב ובמחירים האטרקטיביים ביותר. לרשת ענק המצברים שבבעלות המשפחה ישנה פריסה ארצית של ניידות שירות מגדרה לחיפה ובנוסף, סניפים הנותנים שירות כיום ממטולה ועד אילת.

שירות של רשת ענק המצברים בשם "המצבר לרכב שלי". יח"צ,
חברת ענק המצברים דוגלת בייבוא המוצרים האיכותיים ביותר לרכב ובמחירים האטרקטיביים ביותר/יח"צ

מצברי טיטניום

הרשת מייבאת מצברי טיטניום איכותיים והבחירה בהם נעשתה רק לאחר שהם נבדקו ונמצא כי הם עומדים בכל התקנים המובילים בעולם. מדובר על מצברים חזקים ואמינים המיוצרים בין היתר, לחברות מובילות בעולם דוגמת: מרצדס, טויוטה, איסוזו, פיאט, פורד, פז'ו וסיטרואן. מצבר טיטניום הינו אטום ובעל מכסה כפול השומר על איטום מקסימאלי למניעת אובדן חומצה ונזקים לסביבת המנוע וסגסוגת קלציום סילבר המבטיחה עוצמת התנעה גבוהה לאורך שנים רבות. רכישת מצבר טיטניום מזכה גם בחבילת הטבות ואחריות מקפת עד לבית ללא תוספת תשלום. החבילה כוללת שירותי חילוץ ושירות מוסכניק עד הבית, כדי שלא יהיה צורך להשאיל כבלים מהשכנים.

שירות מקצועי לכל נקודה

קיים מיזם חדש מבית החברה שקרוי "המצבר לרכב שלי" מדובר על 10 מצבריות מובילות בישראל שהתקבצו למתן שירות ממטולה ועד אילת. לא חשוב היכן נתקעים. לאחר פיקניק בכינרת, באמצע פקק באיילון, במצפה רמון ועוד. תמיד ניתן להתקשר וצוות "המצבר לרכב שלי" יגיע על פי הקריאה ויספק שירות ואחריות גם אם המצבר לא נרכש בבית העסק. מומלץ, איפה, לרכוש מצבר לרכב אצל רשת ענק המצברים ולקבל שירות משלים ומקיף אצלה.

שירות של רשת ענק המצברים בשם "המצבר לרכב שלי". יח"צ,
צוות "המצבר לרכב שלי" יגיע על פי הקריאה ויספק שירות ואחריות גם אם המצבר לא נרכש בבית העסק/יח"צ

ייעוץ לקראת רכישה

ניתן למצוא בחברה שני סוגי מצברים: אטומים שבהם אין צורך בטיפול. יש בהם חלונית אינדיקציה אשר משנה את הצבע כאשר הוא נחלש. ואחרים המגיעים עם פקקי פלסטיק אותם יש לפתוח אחת לכמה זמן על מנת לבדוק את מפלס המים. ייעוץ לגביהם ולגבי מצברי טיטניום מתקדמים ניתן לקבל אצל מומחיה. החברה מוכרת את כל מותגי המצברים המובילים בארץ ביניהם: מצברי שנפ, ולטה, בוש, ורטה ועוד. בחירת המצבר החדש נעשית על פי צורך, טעם אישי, מחירים, רמת שירות ועוד.

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully