וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות חד פעמית להיות חלק מפסטיבל גרנדיוזי וחגיגת ענק

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'

4.9.2019 / 11:06

פסטיבל הסינולוג הוא למעשה חוויה כוללת של מאכלים וריחות, צבעים וגוונים, תהלוכות ותחפושות, וכמובן המון מוזיקה המהווה את התפאורה המושלמת לחגיגה אמיתית - ועכשיו גם אתם יכולים להיות חלק ממנו

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה בעולם התיירות כאשר יותר ויותר תיירים מחפשים פסטיבלים וקרנבלים ייחודים במקומות אקזוטיים ברחבי הגלובוס. לצד חגיגות ידועות במיוחד כמו הקרנבל בריו, פסטיבל הברנינג מן בנוואדה ותהלוכות ראש השנה הסיני - לאחרונה פסטיבל הסינולוג בפיליפינים תופס את מקומו בראש הרשימה כאחת החגיגות הגדולות והמרשימות בתבל אשר מושך מיליוני תיירים מכל רחבי העולם בכל שנה.

פסטיבל הסינולוג הוא למעשה חוויה כוללת של מאכלים וריחות, צבעים וגוונים, תהלוכות ותחפושות, וכמובן המון מוזיקה המהווה את התפאורה המושלמת לחגיגה אמיתית. אירועי הפסטיבל נמשכים כ-9 ימים ונחתמים במצעד גרנדיוזי וצבעוני במיוחד. במהלך השהות בזמן הפסטיבל תוכלו להתכבד במיטב האוכל המקומי באמצעות מאות דוכני מזון הפזורים ברחובות, לחגוג בריקודים עם העוברים והשבים ולהשתתף בחגיגה אמיתית של שמחה אינסופית.

פסטיבל הסינולוג. ShutterStock
ככה נראה פסטיבל הסינולוג/ShutterStock

רקע היסטורי

על פי המסורת, הסיבה לחגיגה והפסטיבל הגדול היא המעבר של בני העיר סבו (העיר בה נערך הפסטיבל) מפגאניות לדת הנוצרית-קטולית ונערך לזכרו של "הקדוש נינו" המכונה גם כ"ילד הקדוש". הפסטיבל נפתח במיצג סמלי המתאר את הגעת הנצרות לעיר סבו, ע"י הכובשים האירופאים אשר הביאו את בשורת הנצרות לעיר ובהמשך גם לאי כולו.

מבחינה גאוגרפית, העיר סבו ממוקמת על אי באזור נדיר ביופיו ומתוייר במיוחד השוכן במרחק טיסה קצרה למספר איים מתויירים במיוחד וביניהם האיים פלוואן, האי בוהול והר הגעש תאאל. מיקום אסטרטגי זה מאפשר ליצור חוויה תיירותית שלא תוכלו לזכות לה בשום מקום אחר המשלבת טבע ונופים עוצרי נשימה, חוויות טיפוס שחיה ושנורקלינג, וכמובן גולת הכותרת- הפסטיבל הגרנדיוזי והססגוני במיוחד.

טיול מאורגן בשילוב פסטיבל סינולוג- החוויה המושלמת

הפסטיבל הגרנדיוזי והמיקום האסטרטגי מתחברים להם יחדיו בטיול מאורגן שאסור לכם לפספס מבית "טוריסמו פיליפינו". החברה ,אשר מתמחה בטיולים לפיליפינים מציעה טיול משולב באורך 17 ימים הכולל את כל מה שכדאי לכם לראות באזור. לצד אינספור ביקורים וחוויות קטנות אשר תאספו בדרך,ראוי לציין את הטיול למפלי פגסנחאן, הטיפוס על הר הגעש תאאל, יום טיול באי בוהול , שייט יפיפה בין איים , הביקור באלנידו אשר זוכה לשבחים בכל שנה, וכמובן שהאי פלוואן והנהר התת הקרקעי שבו שזכה בתואר "אחד משבעת פלאי תבל".

לצד כל אלו ורבים נוספים, גולת הכותרת של הטיול היא ההשתתפות בשיא פסטיבל הסינולוג אשר הופך את הטיול לבלתי נשכח וחד פעמי. הפסטיבל נערך פעם בשנה בחודש ינואר, ולכם יש הזדמנות חד פעמית להיות חלק מטיול שישאיר לכם זכרונות וחוויות לעוד שנים ארוכות ואשר משלב את כל מה שכולנו מחפשים ביעד תיירותי - היסטוריה, טבע ונופים, וחגיגה אחת גדולה.

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully