וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסחר המקוון - מהאתר ועד לבית הלקוח - עולם צבעוני וללא-גבולות

בשיתוף GCX, בשיתוף GCX

2.10.2019 / 13:56

GCX כגורם משמעותי בשוק הבלדרות בישראל: לפני כשני עשורים נפל דבר בעולם הקמעונאות והשיווק. המהפכה שמעטים חלמו שתתרחש - קרמה עור וגידים במהירות שיא והפכה נחלתם של מרבית האנשים בעולם המערבי. מה שהיה הוא שימשיך להשתנות וכל יסודות השיווק והנדל"ן שינו פניהם. בלחיצת כפתור ניתן להזמין כל מוצר שעולה על הדעת ממדינות זרות וליהנות מהאפשרות לקבלו באופן אישי ודיסקרטי ולא פחות חשוב - בפסיביות, יחסית, מבחינת המאמץ. נסיעה לקניון וחיפוש אחר חניה הופכים לטורח במציאות שכזאת.

ככל שהעולם הקסום הזה התפתח, ובמקביל להתקדמות טכנולוגית שאפשרה עוד ועוד אתרים, היצע, מידע ורכישות מקוונות ומאובטחות, כך החלו הצרכנים להיות יותר ויותר מודעים, מעורים ומעורבים בעניין התשלומים הנלווים, שעליהם לשאת בהם, בנוסף למחיר המוצר. ואכן, ככל שעולם הקניות המקוונות מתפתח, גדלה חשיבות שקיפות המידע והתנאים לגבי תשלום מיסים ודמי טיפול במדינת היעד. כיום, כל צרכן באמצעי מקוון ראוי שידע להבחין בין משלוחי DDP בהם כל המיסים שולמו מראש במועד הרכישה ובין משלוח DDU בהם המיסים לא שולמו מראש. בהיעדר סטנדרטיזציה מחייבת עולמית בתחום זה כל אתר בינלאומי פועל כראות עיניו ויש להניח שתחול באופן טבעי הסדרה עתידית לטובת כלל הצדדים.

ומה קורה כאשר אין סטנדרטיזציה מחייבת, כללים ותנאים אחידים והצרכן הנבון, הנמנה על הלקוחות הרוכשים מוצרים באופן מקוון, מבקש נתונים ומידע? שירות לקוחות הוא אחד השיקולים המשמעותיים בעת הזמנה של מוצר מחו"ל. בשרשרת שמרכיבה את תהליך ההזמנה חשוב שתמיד יהיה עם מי לתקשר, שתמיד יהיה ניתן להשיב מוצר או להגיע לידי פתרון והסכמה. במקרים אלה, התחושה של הלקוח או הצרכן, הידיעה של רוכש המוצר שהצד השני יעשה מאמץ להשביע את רצונו - היא החשובה ביותר. אתרי הסחר האלקטרוני הבינו זאת ככל שהקניות און-ליין והסחר המקוון הפכו חלק בלתי נפרד מחיי רבים בעולם וזה המפתח לרכישות חוזרות ודיונים מחוייכים ברשתות החברתיות.

gcx. אתר רשמי
gcx/אתר רשמי

הגידול המהיר בהיקף ההזמנות, המשלוחים והחבילות חייב את חברות השילוח להשקיע בשדרוג השירות ללקוח ו/או לצרכן הסופי. זאת בכדי לעמוד בקצב הגידול והפניות, שכן הלקוחות של אתרי הסחר המקוון, אלה המזמינים מוצרים און ליין ונהנים מהזמינות און-ליין של עולם שלם, הכולל מוצרים והיצע כמעט בלתי מוגבל - מצפים לכתובת עיקרית לבירורים. חברת GCX השכילה בשנים האחרונות לבצע השקעות נרחבות בשדרוג מערך שירות הלקוחות, תוך הטמעה של כלים דיגיטליים מתקדמים שמאפשרים ללקוח שירות מעקב אישי אחר החבילה, אפשרות לצ'ט אינטרנטי עם נציג שירות וזאת במטרה לשפר את חווית השירות. אנו מגדילים לעשות ואף מציינים קישורים באתר החברה ללשכת המסחר וכן לאתר רשות המיסים לעניין חוקיות היבוא והמיסים וכן קישור לאתר מסוף המטענים, לעניין חיובי אגרת ניטול ודמי אחסנה במידת הצורך.

לא בכדי הפכה GCX מאז הקמתה, לפני 15 שנים, לגורם משמעותי בשוק הבלדרות ממזרח אסיה, מסין, מארה"ב ומאירופה ולא אחת הושוותה החברה, ששייכת לקבוצת קריאף, לגורם מהפכני בתחומה, בדומה לשינוי שחוללה קופיקס בתחום רשתות הקפה. הסיבה לכך טמונה בהפחתות המחירים וביעילות השירות - בהשקעה יתרה ושימת דגש על תחומים אלה - הביאה GCX לתמורות חדות בזירה בה פועלת והפכה לסמן ימני במישורים חשובים אלה, כשכל מטרתה היא להיטיב עם מזמיני המוצרים. מה שחשוב מבחינת GCX זה השירות והאפשרות שהיא מגישה ללקוח האתר, ליהנות ממידע זמין, שירות מסור וקבלת המשלוח בנוחות.

בשיתוף GCX, בשיתוף GCX
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully