וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף מתקרב: כך תלבישו את הנסיכות בחורף הקרוב

בשיתוף נד נד ודיגיטאץ', בשיתוף נד נד ודיגיטאץ'

29.10.2019 / 10:28

אימהות פאשניסטיות שאוהבות להלביש את בנותיהן בסטייל רואות את עונות הסתיו והחורף כבעייתיות, כאלה שפריטי האופנה כמעט ואינם קיימים בהן או עומדים בסטנדרט הגבוה שלהן. אז תרשו לנו להפתיע - עם קצת יצירתיות, גם אתן תוכלנה להלביש את הילדות בסטייל היסטרי ולקבל ים של מחמאות ואפילו מלא לייקים ברשתות החברתיות.

החורף אוטוטו מגיע. אומנם הגשמים החזקים ממאנים עדיין להגיע, אך די בטפטוף קל כדי להזכיר לכולנו להתייצב בחנויות הבגדים ולהתחיל לחפש בגדי סתיו וחורף. אם יש לכן אירוע בקרוב, המשימה קצת יותר מורכבת, הרי יש צורך לעטוף את הקטנטנות בבגדים חמימים שמצד אחד יהיו נוחים ומצד שני קלאסיים ומתאימים לאופי האירוע. אחד המותגים המוכרים יותר לבגדי ילדות הוא מותג נד נד (Nadned.co.il) הישראלי, המציע קולקציית סתיו-חורף ייחודית רק לילדות ובה שפע של דגמים כמו חליפות תואמות, שמלות ושפע של אפשרויות שילוב בין פריטים.

אופנת ילדות נד נד. צילום: נד נד, אתר רשמי
אופנת ילדות נד נד/אתר רשמי, צילום: נד נד

מותג שמעניק יותר, הרבה יותר

NadNed הוא לא עוד מותג ייבוא, אלא מותג בוטיק המייצר את כל הפריטים כאן בארץ, מאה אחוז כחול לבן. בעלת המותג רווית משעלי, מעצבת אופנה במקצועה, בוחרת בקפידה בדים איכותיים ונושמים הרחוקים שנות אור מבדים סינטטיים ותחרות עוקצות, מהסוג שלעיתים רבות מיובאים מחו"ל. מטרת המותג היא לייצר בגדים מעוצבים לילדות מגיל 4-12 באיכות גבוהה, אך באותה נשימה בגדים נוחים בהשראת מותגי יוקרה.

בקולקציית סתיו-חורף תמצאו בדים נושמים כמו סריגים, שמלות ערב לילדות ובעיקר קולקציה בסגנון נעים וקליל ולא חם מידי המתאים למזג האוויר הישראלי. כך למשל, תוכלו למצוא את חליפת LEANORA SUIT בגוון שחור משולבת הדפס מנומר העשויה מקטיפה רכה ומלטפת. אופציה נוספת היא חליפת ELLA SUIT, הכוללת חולצה עם הדפס וחצאית קומות שאפשר לשלב יחד עם גרביון ורוד ומגפון בצבע ניוד ולקבל הופעה הורסת לעונת הסתיו.

בנוסף לחליפות, באתר נד נד תוכלו למצוא גם שמלות ערב מהממות, חלקן עם שרוול ארוך וחלקן עם קצר. כדי לנצל את השמלות בכל עונות השנה, תוכלי לשלב חולצת בייסיק, גרביון מיוחד או עליונית שאפשר להסיר כשחם. למשל, שמלת EMILIA DRESS בובתית ועדינה עם שכבות טול ורודות ופפיונים ורודים בכתפיות השמלה יכולה להפוך לחורפית עם גרביון, נעל בובה ועליונית לבנה פשוטה. כך גם שמלת EMILY DRESS אשר דומה לקודמת, רק עם טול שחור. היא תשתלב נהדר עם גרביון ורוד ועליונית שחורה.

אם תרצי להלביש את הנסיכה הקטנה בשמלות חורפיות יותר ולא להתעסק עם עליוניות וחולצות בייסיק, תוכלי למצוא באתר לדוגמא את שמלת IDA DRESS הקלאסית, המגיעה בגוונים מנומרים ובגזרה פשוטה ומיוחדת עם בד נעים ונושם ושרוולים ארוכים. שמלה נוספת היא VIKA DRESS שהיא שמלת סריג רכה ואיכותית המונחת בעדינות על הגוף וגורפת ים של מחמאות. את השמלה תוכלי לשלב לאירוע עם נעלי בובה, או עם סניקרס לבילוי אחר הצהריים קליל.

אופנת ילדות נד נד. צילום: נד נד, אתר רשמי
אופנת ילדות נד נד/אתר רשמי, צילום: נד נד

מגוון רב של שילובים, נותר לנו רק להיות יצירתיות

אז לפני שאת מזמינה בגדי ילדות אונליין או יוצאת למסע קניות, זכרי שתמיד תוכלי להיות יצירתית, במיוחד בכל מה שקשור לעונות הסתיו והחורף. שמלה קייצית ללא שרוולים תמיד תוכל להפוך לחורפית עם השילובים הנכונים כמו עליונית מיוחדת, חולצת בייסיק, גרביון יפה, או ז'קט מיוחד שגונב את ההצגה. כדי ליהנות מהקולקציה הייחודית של נד נד ולאבזר את המלתחה של ביתך בבגדים המותאמים לעונות הבאות עלינו לטובה, תוכלי להיכנס לאתר, לבחור את המידות הרצויות ולהתחדש בבגדים איכותיים בהשראת מותגי על.

לאתר NadNed לחצו כאן >>>

בשיתוף נד נד ודיגיטאץ', בשיתוף נד נד ודיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully