וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס - ריהוט משרדי איכותי מעל ומעבר לציפיות

בשיתוף חברת סטטוס ודיגיטאץ', בשיתוף חברת סטטוס ודיגיטאץ'

12.12.2019 / 12:14

כאשר אנו עוברים למשרד חדש, צעד זה, מהווה בנו ללא ספק הזדמנות. זה השלב שנצטרך להחליט על סגנון העיצוב של הריהוט המשרדי שיוצב בו. ראשית, יש להחליט לגבי כמות הרהיטים תוך התאמתם לעובדים, למנהלים, ללקוחות ולבטח לאווירה הרצויה לנו. ריהוט משרדי איכותי, תרום לעסק מצליח וייצור גם את הרושם הרצוי לכם כמו למשל עסק שנראה שהשקיעו בנוחות, בנראות ובעיצוב שיתאים לאמירה שהמשרד שלנו משדר.

יש לציין, כי ההחלטות שאנו נקבל, ישפיעו המון על העסק או החברה ועל כל מה שיוצב בחללי המשרד ולכן, יש להשקיע המון מחשבה, יצירתיות וזמן תוך תכנון וניצול החללים באופן מושכל.

ריהוט משרדי. office-masters,
ריהוט משרדי/office-masters

העובדים ישמחו להגיע בכל בוקר לעבודה

זה אחד מהפרמטרים החשובים, למשל שולחנות משרדיים שיהיו נוחים ומתאימים לחללים וכן כיסאות משרד ארגונומיים אשר יהיו נוחים ולא יפגעו בבריאותם של העובדים הנמצאים שעות רבות במשרד מול המחשב. מיותר לציין, כי אם לעובדים שלנו נוח, המשרד יצליח יותר, היות ותפוקת העבודה במשרד, רק תעלה. מומלץ להגיע לכמה אולמות תצוגה, אשר בהם משווקים ריהוט משרדי, לבחון את איכות הרהיטים ולוודא כי הם ארגונומיים למען נוחות העובדים והמנהלים אשר עובדים שעות לא מועטות. יש להסתייע עם איש מקצוע אשר עובד שנים בתחום הרהוט המשרדי ולהגיע עם מידות מדויקות, מה שיסייע רבות בבחירה הנכונה של רהיטי המשרד החדשים שלכם.

יש לבחור לאחר הנוחות כמובן שבאה במקום הראשון לפני העיצוב, את סגנון העיצוב היות וישנם סגנונות שונים כמו למשל: סגנון שמרני, חדשני, נועז, אלגנטי, כאשר הסגנונות הללו, חייבים להיבחר על פי מהות העסק או החברה. האיכות של הריהוט והכוונה לחומרי הגלם אשר מהם רהיטי המשרד מיוצרים, יאפשרו לכם, ליהנות מרושם טוב וליהנות שנים מהריהוט המשרדי שבחרתם והשקעתם לא מעט עבורו.

ריהוט משרדי אשר יתרום למיתוג העסק

זו עובדה ידועה, כי ריהוט משרדי, כזה שרואים עליו מיד שהוא איכותי ישפיע ויגרום למיתוג העסק או החברה. השלב הראשון הוא הבחירה בספק אמין בעל שם ומוניטין אשר ספק לכם את הריהוט המשרדי, הנוח והמעוצב שיתאים לכם כמו כפפה ליד. באולמות התצוגה של יצרני ויבואני ריהוט משרדי איכותי, תוכלו למצוא: שולחנות משרדיים, כיסאות משרדיים אם לעובדים ואם כיסאות המתנה לאורחים או כיסאות לחדרי ישיבות, דלפק מזכירה ועוד. מומלץ לבדוק מאילו חומרי גלם מיוצרים רהיטי המשרד ואם הם עומדים בתקנים המחמירים של בקרת האיכות. יש לשמור על הכללים של נראות המשרד כמו למשל, לא להעמיס ריהוט משרדי בחללים, מה שיקשה על מעבר העובדים והמנהלים. האחסון חשוב מאוד, היות ובכל משרד, קיימת ניירת רבה, קלסרים וחומר חשוב שיש מצד אחד לאחסן אותו בחללים שלא יתפסו מקום רב, אך מצד שני, חיבת להיות נגישות מלאה לניירת החשובה, מה שיתרום להתנהלות יעילה וארגון נכון.

גם עיצוב ותכנון של חדר הישיבות במשרד צריך להתבצע תוך חשיבה מעמיקה ותכנון מושלם. שימו לב, כי יהיה מקום נוח ומוסתר לחיווט החשמל, היות ובישיבות מגיעים העובדים, המנהלים ואנשי העסקים שעמם אתם באים במגע, עם מחשבים ניידים. חדר הישיבות, חייב להיות נוח ומרשים כאחד והמראה שלו צריך לשדר יוקרה.

בחירה נכונה של הריהוט המשרדי שלכם תראה על סטאטוס גבוה

זה הנתון החשוב ביותר כאשר אתם מתכננים לרכוש ריהוט משרדי איכותי ולכן, הבחירה בחברת סטאטוס מערכות ריהוט משרדי, הינה הבחירה הנכונה. החברה מבצעת עבודות ייחודיות של עיצוב וייצור ריהוט משרדי יוקרתי בהתאם לדרישות הספציפיות של לקוחותיה וזו הסיבה, כי החברה מפעילה צוות של נגרים מן השורה הראשונה, אשר מתמחים בייצור של ריהוט משרדי, ביצוע עבודות לא שגרתיות ותוך התאמה אישית. למעשה, רהיטי המשרד שהחברה מייצרת, לא נראים בכל משרד, מה שמקנה לכם מקוריות ועיצוב שתוכנן רק עבורכם במיוחד. החברה, מספקת שנים שירותים לבעלי עסקים, מוסדות וחברות פרטיות וציבוריות כאשר היא מבצעת פרויקטים מורכבים בכל מה שקשור לריהוט המשרדי. לחברת סטאטוס, קשרים הדוקים וענפים, עם חברות לעיצוב רהיטים מהמובילות בעולם והיא רכשה עם השנים, סטאטוס של חברה אשר הריהוט המשרדי שלה, נחשב לשם דבר בענף זה.

בשיתוף חברת סטטוס ודיגיטאץ', בשיתוף חברת סטטוס ודיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully