וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי ניקיון לפסח במבצע מיוחד לניקוי השטיחים והספות

מוגש מטעם חברת קרפט קלין.בשיתוף דיגיטאץ'

26.12.2019 / 10:04

חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק ואנשים נבונים, דואגים לשריין שירותי ניקיון עוד לפני שלא יהיה מקום פנוי. חברת ניקיון מקצועית, מתאימה את עצמה לצרכי הלקוח

אחד מהשירותים הכי נפוצים לחג הפסח הוא שירות ניקוי שטיחים ספות מזרונים ועוד'. בחרנו עבורכם חברות לכל שירות עם טיפ קטן מהמערכת שלנו מהרו לשמור מקום.

חברת קרפט קלין מציע שירות ניקוי שטיחים במחיר מבצע מיוחד החל מ- 135 ₪ . ניקוי שטיחים מקיר לקיר החל מ-7 ₪ למטר מרובע.

להזמנת שירות ניקוי שטיחים עד הבית לחצו.

ישנם לקוחות מסורתיים, אשר יהיו מעוניינים להכשיר את המטבח, מקרר, ארונות המטבח והמיקרו גל לקראת פסח וישנן חברות שמבצעות עבודה זו. חברות ניקיון אשר מבצעות ניקיון לפסח, יכולה להציע סל שירותים שישתנה בין הלקוחות כאשר הוא כולל: הסרת חמץ מכל חלל אפשרי ומהרהיטים ועד לניקוי יסודי של תנור ומקרר. במידה ותהיו מעוניינים לבצע ניקיון על פי ההלכה של פסח, מומלץ כי תצביעו על המקומות שבהם נכנס חמץ במשך השנה וליידע את חברת הניקיון.

ישנם אנשים שלפני פסח הם מנקים באופן יסודי את השטיחים ומאחסנים אותם לפני בוא הקיץ. ניקוי שטיחים יש לבצע ע"י חברה המתמחה בניקיון של כל סוגי השטחים. ישנן חברות אשר מנקות את השטיחים בבית הלקוח, אך ישנן כאלה שאוספות את השטיח למפעל ניקוי השיך לחברה, על מנת להשרות את השטיח שעשוי לרוב מצמר, באמבט מיוחד לשטיחים והניקוי יתבצע במפעל עצמו, באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים אשר מותאמים במיוחד לסוג השטיח.

ניקוי שטיחים. חברת קרפט קלין., אתר רשמי
ניקוי שטיחים/אתר רשמי, חברת קרפט קלין.

לפני ניקוי ואחסון השטיחים מה מומלץ לעשות ומה לא?

כמובן כפי שצוין בתחילת כתבה זו, לפני ניקוי שטיחים מומלץ למסור את השטיח לחברה מקצועית, אך יש לפרוש את השטיח לכמה שעות בשמש. גלגלו את השטיח והימנעו מקיפולו. אין לעטוף את השטיח בניילון, כי אם בד כותנה או סדין ישן ויש לפזר כדורי נפתלין בכדי להימנע מעש, במיוחד אם מדובר בשטיחים העשויים מצמר טהור. הקפידו, כי לא תהיה לחות באזור האחסון. יש להוציא את השטיחם לפני תקופת החורף לאווררם למספר ימים ואז ניתן יהיה לפרוש אותם בחללים השונים.

מומלץ לא לתלות את השטיח או לחבוט בו, היות והוא עשוי להיפרם. השטיח יתבלה מהר יותר ו ופעולה זו , לא תנקה באופן יסודי את האבק. השטיח אוגר גרגרי חול, מה שגורם לו לשחיקה וגם אם אתם שואבים לפחות פעם בשבוע את השטיחים, רק ניקוי שטיחים מקצועי, יכול לטפל בו באופן יסודי. לאחר ניקוי השטיח בחברה, מומלץ שלא לדרוך עליו עד שיהיה יבש לחלוטין. במידה ואתם שוטפים את הבית, דאגו להזיז את השטיחים רחוק מאזור לח ורטוב, על מנת למנוע עובש בשטיחים.

כמה עולה ניקוי שטיחים?

יש לחשב את ניקוי שטיחים על פי מ"ר. המחיר ישתנה, במידה ומדובר על שטיח מלוכלך במיוחד, שיש להשקיע בו יותר עבודה ויותר חומרי ניקוי. שטיחים שנמסרים למפעלים הם לרוב שטיחים יקרים יותר כמו שטיחים פרסיים, סינים או אפגאניים. מומלץ לא לנקות את השטיחים לבד, כי אם להשקיע בניקוי מקצועי של שטיחים, מה שיאריך את חיי השטיח. התוצאה של ניקוי מקצועי של שטיחים היא שטיח נקי וחדש במראה, הברק והגוונים ייראו חיים ורעננים יותר, הרכות והגמישות תחזור לסיב השטיח והניקוי עצמו, אף יגן מפגעים וימנע התפצלות ומעיכה של הסיבים.

חברת ניקוי שטיחים וותיקה ומקצועית

כותב המאמר הינו הבעלים של חברת קרפט קלין ניקוי שטיחים וספות.
החברה עוסקת 15 שנה בתחום הניקיון וניקיון שטיחים ,מזרונים וריפודים. החברה בעלת סניפים בפריסה ארצית ומציע שירותי ניקוי בכל הארץ, ניקוי שטיחים בת"א, ירושלים, רמת גן, נתניה, בת ים, חולון, הרצליה ועוד'.
חשוב לציין ש- החברה משתמשת בחומרי ניקוי יעילים וידידותיים לסביבה. החברה רואה מול עיניה את טובת הלקוח ושביעות רצונו ומעניקה שרות אדיב ומקצועי תוך עמיד בזמנים.

הזמנות ולבירורים באתר של חברת קרפט קלין.

ניקוי שטיחים. חברת קרפט קלין., אתר רשמי
ניקוי שטיחים/אתר רשמי, חברת קרפט קלין.
מוגש מטעם חברת קרפט קלין.בשיתוף דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully