וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול עם הילדים ברומא - המלצות מהשטח

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף חברת TI AMO ROMA

20.1.2020 / 10:46

אם החלטתם לצאת לחופשה עם הילדים, טיול עם הילדים ברומא, יכול להיות רעיון מושלם, כאשר הילדים ייהנו בכל רגע נתון וילמדו המון על ההיסטוריה המפוארת של העיר. כאשר אתם מתכננים טיול משפחתי ברומא, מומלץ לתכנן אותו על פי אופי המשפחה כגון גילאים ותחומי עניין

רומא הינה אחת הערים ההיסטוריות עם אימפריה מפוארת כאשר שרידיה נראים בכל פינה ושעל. יש ברחובותיה המרוצפים, הצרים והעתיקים אופי, אם בחלק בהזנחה שמהווה איזה שהוא עוקץ, אך היא העיר המהממת שרבים נוהרים אליה מכל העולם ובכל עונות השנה. אם החלטתם לצאת לחופשה עם הילדים, טיול עם הילדים ברומא, יכול להיות רעיון מושלם, כאשר הילדים ייהנו בכל רגע נתון וילמדו המון על ההיסטוריה המפוארת של העיר. כאשר אתם מתכננים טיול מאורגן לרומא עם המשפחה, מומלץ לתכנן על פי אופי המשפחה כגון גילאים ותחומי עניין. החודשים הכי טובים להגיע לרומא, הינם בספטמבר-אוקטובר, כאשר מזג האוויר נוח ופחות בחודש יולי-אוגוסט, כאשר העיר חמה מאוד וריקה כמעט מתושבים שיוצאים לחופשות בערי קיט באיטליה.

רומא. חברת TI AMO ROMA,
רומא/חברת TI AMO ROMA

ארבעת החודשים שמומלץ לבקר בהם ברומא

אם חשבתם על קפיצה קטנה לרומא עם המשפחה בחורף, עליכם לדעת, כי בנובמבר גשום מאוד ברומא ומיולי רומא מאוד חמה, כך שנותר לתכנן חופשה נעימה במזג אוויר אידיאלי, מחודש אפריל עד יוני או כאמור, בספטמבר-אוקטובר. גם שעות הפתיחה של האטרקציות החשובות והמעניינות ביותר ברומא, מצטמצמות בשעות הפתיחה שלהן. איך אפשר לטוס לרומא עם המשפחה ולא להגיע לקולוסאום למקום שבו תראו את הזאבה של רומוס ורומלוס, את הוותיקן שהיא מדינה בפני עצמה השייכת לנצרות הקתולית, להיכנס למוזיאונים הידועים בעולם של טובי האמנים כגון מיכלאנג'לו ודה וינצ'י והכוונה היא כמובן לקפלה הסיס טינית.

סיורים ברומא העתיקה והמודרנית

לרומא יש שני צדדים וזה מה שמעניין בה, העיר העתיקה והעיר המודרנית, כאשר בניינים מפוארים שנבנו ע"י טובי וגדולי הארכיטקטים בעיר מקנים לה אורבאניקה מיוחדת.מומלץ להסתובב ברומא, לאכול גלידה טובה {הטובה בעולם}, פיצה ופסטות ולהתרשם מהמזרקות המקשטות ומאפיינות את העיר רומא. מומלץ ללון ליד הפארק של ווילה בורגזה או בקרבת המרכז העתיק בעיר. אם תתעייפו מההליכה הרבה, תוכלו לנוח בבית המלון הקרוב. הילדים ייהנו מהפארקים המדהימים בעיר וניתן בהחלט לערוך פיקניק נפלא בפארק.

תוכלו למצוא מלון קרוב לאטרקציות ברומא, אכסניה, בית הארחה או שישנה אופציה ללון גם בדירת AIRB&B שלפעמים אופציה זו, תהיה נוחה יותר, אך מומלץ כי המיקום של הדירה יהיה נוח ולא תצטרכו לנסוע עם הרבה תחבורה ציבורית. תוכלו ליהנות מהחוויות הקולינאריות שמציעה רומא בדמות מסעדות עממיות של פסטות, פיצות והמאכלים המקוריים של איטליה שכולנו אוהבים ובטח גם הילדים.

רומא. חברת TI AMO ROMA,
רומא/חברת TI AMO ROMA

סיור ברומא בעברית ממדריכים ישראלים הגרים ברומא

אמנם כיף לטייל בכל מיני אטרקציות ומקומות היסטוריים ברומא, אך מומלץ כי תיקחו סיור ע"י מדריך מקצועי שדובר את השפה העברית. חברת TI AMO ROMA, מציעה לכם מסלולים אטרקטיביים באמצעות מדריך מוסמך בשם דניאל שלזינגר שהוא מורה דרך מורשה לרומא ולויטרבו, אשר גר ברומא משנת 1997. דניאל הוא בעל וותק של שנים רבות בהדרכה ויש לו ידע עשיר והיכרות מעמיקה של העיר. הסיורים שעורך דניאל, נוגעים בהיסטוריה, ארכיאולוגיה ומיתולוגיה עתיקה, יהדות ונצרות ותולדות האמנות של העיר. סיורים ברומא הינם מעניינים ואטרקטיביים ומתאימים למשפחות וילדים.

תוכלו לבחור במסלול שנראה לכם וכן לבחור את הסיורים בהתאם לביקוש ולנסיבות. הסיורים הקבוצתיים ברומא, נערכים בשיתוף עם חברת סולו-איטליה שהיא חברת התיירות היחידה בארץ שמתמחה באיטליה בפרט.

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף חברת TI AMO ROMA
  • עוד באותו נושא:
  • רומא
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully