וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין - לעתיד טוב יותר של המחר

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף חברת יעקבי יוניברסל

20.1.2020 / 10:58

יעקבי סנטר מודיעין, הינו אחד מהפרויקטים המרכזיים בפיתוח הלב החדש של מודיעין שנחשב למרכז עסקי מתקדם וחדשני, אשר משלב אזור מסחר ובילוי יחד עם אזור משרדים

העיר מודיעין-מכבים-רעות, גאה בפרויקט החדש המשלב בין ציבור ותרבות, תעסוקה, חזיתות מסחריות רציפות לצד שדרה ירוקה אשר מהווה מרחב עירוני תוסס. מדובר על מתחם מע"ר - מרכז עסקים ראשי אשר נגיש לחלקי העיר. במרכז ישנה שדרת חנויות , מה שיהווה גישה נוחה למרכז זה. המע"ר יכלול יחידות דיור ודירות המיועדות לזוגות צעירים. במרכז זה, קיימים משרדים, חנויות, בתי עסק מגוונים ומבני ציבור. במע"ר, תוכלו ליהנות ממזרקות מרהיבות, אזור ירוק, פורח ופינות חמד לכל המשפחה.

המטרה של בניית מע"ר במודיעין-מכבים-רעות, הינה לייצר מרחב ציבורי שיהיה בעל ערך משמעותי, אשר ישפר את איכות החיים של התושבים ויהווה מרכז קניות, בילוי ופנאי לתושבי העיר. לצד האטרקציות הקיימות במרכז העסקים הראשי, תמצאו בריכות נוי ומרכז מוסיקה עירוני. בחלק השני של המע"ר, נבנה מתחם להשכרה Y-CENTER ע"י יעקבי יוניברסל . במקום, תהיינה שתי קומות מסחר, כאשר בהמשך הבניין ייבנו משרדים אשר יקבלו שירות ישיר מהמסחר, באמצעות מעברים פנימיים הנמצאים במתחם עצמו.

המרכז שנבנה ע"י יעקבי יוניברסל , הינו בהמשך רחוב דם המכבים, מאזור כיכר העירייה ועד לרח' פיקוס. קומות המסחר מתחברות לשדרה המרכזית התוססת, וחנויות נוספות הפונות לשד' החשמונאים ומחוברות במעליות ודרגנועים לשירות באי הסנטר. גם הגישה והחניון התת קרקעי, נבנו מתוך מחשבה של נגישות נוחה לאורחים ומבקרים המגיעים למרכז מע"ר.

אכלוס מתוכנן לחודש אוקטובר 2020.

פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין. אתר רשמי
פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין/אתר רשמי

הזדמנות להשכרת חנויות במרכז המדובר ביותר במע"ר מודיעין-מכבים-רעות

את פרויקט חנויות להשכרה במודיעין הוציאה לפועל חברת יעקבי יוניברסל ייזום והשקעות בע"מ. החברה נוסדה בשנת 1994 ע"י חיים וריקי יעקבי ומתמחה בבנייה וייזום למגורים, נכסים ומסחר. החברה מחזיקה ברישיון קבלן רשום בסיווג ג'-5 וידועה כחברה העובדת במהירות, יעילות ועומדת בלוחות הזמנים שנקבעו. כל הפרויקטים של חברת יעקבי יוניברסל, עומדים בתקנים מחמירים וכל פרויקט מאופיין במעורבות אישית מלאה, מהפרט הגדול ועד לקטן, מה שמהווה את מקור ההצלחה של החברה. כמו כן, חברת יעקבי יוניברסל, חרטה על דגלה יושרה, אמינות ומקצועיות מזה 26 שנים.

יעקבי סנטר מודיעין, הינו אחד מהפרויקטים המרכזיים בפיתוח הלב החדש של מודיעין שנחשב למרכז עסקי מתקדם וחדשני, אשר משלב אזור מסחר ובילוי יחד עם אזור משרדים. מדובר על סטנדרט חדש של פריים לוקיישן למגוון רחב של חנויות ועסקים קטנים וגדולים גם יחד. התפיסה המחשבתית של פרויקט מדובר זה, נבנה מתוך תפיסה מחשבתית אשר תאפשר התקדמות טכנולוגיה עתידית.

פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין. אתר רשמי
פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין/אתר רשמי

תכנית מע"ר מודיעין גם לשטחי ציבור ותרבות העיר

תכנית מע"ר למעשה , מסדירה גם את השטחים של פרויקט זה, למטרת תרבות ולשירות התושבים בעיר. בניית הספרייה, מרכז תרבות ובניין ממשל יתפקדו לרווחתם של התושבים, בנוסף להקמת מבני ציבור, גני ילדים ועוד. התכנית של השדרה המרכזית, והרחבה של מע"ר תייצר רצף עירוני עבור הולכי הרגל אשר כוללים גם מעברים תת קרקעיים, מדרכות, שבילי אופניים אשר יחברו בין כל האלמנטים החשובים של מרכז העיר מודיעין-מכבים-רעות. ראש העיר של מודיעין-מכבים-רעות, מר חיים ביבס ציין, כי ההקמה של מע"ר מודיעין תיצור מציאות חדשה בעיר, אשר תכלול גם שטחי מגורים, מסחר ומשרדים שיהפכו את העיר לאחד מהמרכזים היפים, המודרניים והמתקדמים בישראל.

מדרחוב עם חנויות ומרכזי בילוי במע"ר

במדרחוב של המע"ר, שיהווה את מוקד המשיכה לתושבי העיר, יהיו מתחמי פנאי ובילוי , בתי קפה, לנוחיותם של התושבים. התוכנית היא שכאשר יסתיים הפרויקט המרכז יהיה מוקד משיכה, הן לתושבים והן לאנשי העסקים, אשר כבר תרים אחר חנויות להשכרה בפרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין.

פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין. אתר רשמי
פרויקט Y-CENTER במע"ר החדש במודיעין/אתר רשמי

נגישות התחבורה נוחה מאוד, היות וליד המרכז, עוברת רכבת ישראל וקווי אוטובוס רבים, לגישה נוחה של התושבים בעיר ומבקרים אשר מעוניינים לבקר במע"ר. יש לציין, כי מרכז מע"ר מודיעין-מכבים-רעות, יפעל 7 ימים בשבוע כולל שבתות ומכיל מגוון רב של בתי עסק, החל מחנויות, מסעדות, בתי קפה ועוד. עיריית מודיעין-מכבים-רעות, מתכוונת להשקיע בצורה שוטפת באירועים עירוניים ופעילויות להנאת התושבים מה שיגרום לאטרקציות נוספות, הן לתושבים והן לבעלי העסקים במע"ר. בחודשים האחרונים, כבר חלה נהירה של בעלי עסקים מהתחומים השונים, אשר מבקשים למצוא חנויות להשכרה במודיעין בפרויקט זה. מתחם זה, מוצע ע"י יעקבי יוניברסל ייזום והשקעות בע"מ, כאשר חנויות ומשרדים במתחם, מוצעים להשכרה . אז אם אתם בעלי העסקים, המעוניינים להצליח בגדול, זה הזמן למצוא עבורכם חנות או משרד, במרכז החם והתוסס ביותר. פרטים אפשר לקבל בטלפון 4586*.

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף חברת יעקבי יוניברסל
  • עוד באותו נושא:
  • מודיעין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully