וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית פינדרלה משנה את חוקי החיפוש

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף אפליקציית פינדרלה

2.2.2020 / 10:53

למצוא איש מקצוע, ספק, דירה או רכב אמין, זה לא עניין של מה בכך. מנועי החיפוש מציפים את השוק, בתוך כל השפע הזה קל ללכת לאיבוד כשמחפשים את ה"אחד" ולמי בכלל יש זמן? זה בדיוק מה שחשב לעצמו שגיב קורן מנכ"ל טודובום כשהגה את הרעיון המהפכני של אפליקציית פינדרלה

בחודשים האחרונים תופס את אוזני יותר ויותר השם הקליט "פינדרלה". מדובר באפליקציה יחודית שפותחה על ידי חברה ישראלית שאפתנית, כדי לדעת יותר ולהבין "על מה המהומה" החלטתי להיפגש עם מנכ"ל החברה בישראל , מר שגיב קורן.

אז מה היא אפליקציית פינדרלה ?

לוגו פינדרלה. אפליקציית פינדרלה, אתר רשמי
לוגו פינדרלה/אתר רשמי, אפליקציית פינדרלה

"אפליקציית פינדרלה היא פלטפורמה, באמצעותה כל מי שיש לו צורך או בקשה, תוך דקות ספורות, האפליקציה תחבר בינו לבין הצעות מחיר מנותני שירות ועסקים במשק הישראלי" , מסביר קורן.
"במידה ולקוח מעוניין בשירות או שיש לו צורך מסויים, על ידי תהליך קצר שכולל את איפיון הבקשה שלו, פינדרלה שולחת אל אלפי העסקים הרשומים לאפליקציה, בהתאם לקטגוריה והאיזור הרלוונטיים, את הפניה. תוך מספר דקות הלקוח מקבל הצעות מחיר ונפתחת עבורו האפשרות ליצור קשר דרך מערכת הצ'אט באפליקציה עם נותן השירות או הספק הרלוונטי ביותר עבורו".

"מן הצד השני, אותם נותני שירות רלוונטיים מקבלים את הפנייה של הלקוח ובאפשרותם לקבל את הפניה או לדחות אותה. ההשתתפות והרישום לאפליקציה הם חינמיים לחלוטין ונותן השירות ישלם רק במידה והחליט שהפניה שקיבל רלוונטית בעבורו וישלם עבורה.

"המטרה שלנו בפינדרלה היא להפוך את תהליך החיפוש מ- ארוך, מתיש וסיזיפי ל- מהיר וקולע", מחייך קורן. "שמנו לעצמינו מטרה - זמן של 2 דקות מן הרגע בו לקוח החל את החיפוש ועד לרגע אשר נמצא עבורו הספק המתאים - ללא ספק תוצאה אשר תשנה את הדרך בה אנשים יחפשו בעתיד, כאשר המוטו שלנו הוא: אל תבזבז זמן, תגיד לנו מה אתה צריך ואנחנו כבר נמצא עבורך".

נשמע מעניין אבל איך זה שונה מחיפוש בגוגל, איזי או דפי זהב ?

חיפוש ברשת. ShutterStock
חיפוש ברשת/ShutterStock

"בטודובום פיתחנו רעיון מהפכני, אך לפני שנחדד אותו יש לחדד את החסרונות של מנועי החיפוש הקיימים כיום. איזי, דפי זהב, בזק 144, המקצוענים , גוגל, מדרג ועוד מנועי חיפוש רבים נוצרו והוקמו כדי לספק לנו מידע. לכל אחת מן הפלטפורמות הללו יש שורת חיפוש שם המשתמש יכול להזין את מילת המפתח / איש המקצוע / השירות וכו' הרלוונטיים בעבורו, כולן ינסו למצוא עבורו בזמן הקצר ביותר את המידע הרלוונטי לחיפוש שלו, אבל... שם זה נגמר", טוען קורן.

"מהרגע שהמשתמש קיבל את המידע זה תפקידו שלו לדלות את המידע, לסנן אותו, לבצע שיחות טלפון, לחפש את הספק או איש המקצוע הרלוונטיים עבורו, לענות על שאלות רבות ומתישות, לחכות להצעת מחיר ואולי הכי קשה... לקבל החלטה סופית. תהליך החיפוש הוא מתיש, ארוך וסיזיפי - אין אדם אשר לא חווה זאת "על בשרו", מסביר שגיב.

"בפינדרלה יצרנו מערכת ורעיון אשר הופכים את תהליך החיפוש, כאשר לפעמים הרעיון כה מהפכני, שגם אחרי שהוא מוסבר בפירוט עדיין קשה להכיל אותו. במקום להציף את הלקוח במידע (כמו שקורה בכל תהליך חיפוש כיום), אנו נאפיין את הבקשה שלו ונחסוך עבורו את כל תהליך מציאת הספק - למעשה אנו בפינדרלה נעשה את כל העבודה הקשה ונמצא את נותן השירות או הספק הרלוונטיים עבור הלקוח, בזמן הקצר ביותר.

"אנו מאמינים שרעיון עם צורך כה גבוה יחד עם יכולות ביצוע טכנולוגיות, יהפכו את פינדרלה תוך זמן קצר, לאפליקציה אשר תימצא בכל נייד", מציין קורן.

מה אתם מתכננים לשנים הקרובות?

"בתחום הסטארטפים קשה לחזות את העתיד", מסביר קורן. "אנו צופים ששנת 2020 תהייה השנה בה נחדור לשוק הישראלי, 2021 תהייה שנת החשיפה הרחבה ושבשנת 2022 לא יהיה מי שמחפש במדינת ישראל ושלא יכיר את אפליקציית פינדרלה ופלטפורמת טודובום".

תוכלו לקרוא אודות החברה, הפיתוחים ולאן פניה מועדות בכתובת: https://www.finderelapp.com

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף אפליקציית פינדרלה
  • עוד באותו נושא:
  • חיפוש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully