וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית הרהיטים שמייצרת פתרונות ייחודיים לפינות אוכל ובעיצובים מדהימים

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף רהיטי גליק

18.2.2020 / 13:53

אחד מהמרכיבים החשובים בעיצוב הבית, הוא הריהוט. יש לבחור נכון את הריהוט ומיקומו בבית. החללים שבהם ניתן יותר דגשים יהיו הסלון ופינת האוכל אשר מהווים חלל אחד יחד עם המטבח, אם בדירות או אם בבתים פרטיים. למשל בבחירת פינת אוכל, רוב המשפחות יכולות בהחלט להסתפק בפינת אוכל קטנה ונוחה, היות ולא כל יום המשפחה אוכלת יחד, כך ששולחן קטן וסטנדרטי יכול להספיק גם למשפחה גדולה, אבל מה עושים כאשר מדובר על אירוע כגון חג או ערב שבת כאשר מזמינים אורחים? הפתרון הוא ריהוט חכם שיכול לעבור בקלות ממצב קטן למצב גדול ואפילו ענק.

גם אם אתם בעלי בית גדול, אין זה אומר שיש למלא אותו ברהיטים, כי אם יש לשמר את יתרון הגודל וליצור חלל בטוב טעם, תוך תכנון נכון של החלל. באופן זה, ניתן יהיה לשמר את המעברים הרחבים והגודל המרשים יישאר בעינו ולא יופרע ע"י רהיטים גדולים. גם כאן ההמלצה של הרבה מעצבי פנים ידועים הינה רכישה של פינות אוכל נפתחות, כך שהפלישה למרחב, תהיה אך ורק באירוע חגיגי כאשר יש להגדיל את שולחן האוכל באמצעות הפתיחה שלו.

שולחנות נפתחים של גליק. גליק תעשיות רהיטים, אתר רשמי
שולחנות נפתחים של גליק/אתר רשמי, גליק תעשיות רהיטים

יצרנית הרהיטים שתסייע לכם לחשוב מחוץ לקופסא באמצעות פתרונות ריהוט ייחודיים

האמת היא שהיום, לא חסרות פינות אוכל קטנות ונפתחות אבל בהחלט קשה למצוא פינות אוכל שאופן תפעולן יהיה חכם ופרקטי למשתמשים. חברת גליק תעשיות רהיטים תוכלו למצוא מענה חכם ועיצובי כאחד. החברה נוסדה בשנת 1958 והיא מתמחה בייצור רהיטים בעלי פטנטים רשומים של פינות אוכל נפתחות, פינות אוכל גדולות ופינות אוכל מעוצבות בכל הצורות והגדלים והסגנונות המבוקשים. תוכלו להתייעץ ולמצוא את ההתאמה האישית.

בעלי המפעל עדי ויוסי גליק, הינם מומחים בהלבשת הבית ולחברה, אוסף מרשים של פרטי ריהוט איכותיים מחומרי גלם איכותיים ואביזרי יוקרה משלימים.

באולם התצוגה של גליק תעשיות רהיטים, תמצאו שולחנות אוכל קטנים שנפתחים לשולחנות גדולים ומרשימים כאשר השולחנות נפתחים גם לאורך וגם לרוחב בקלות.לפני רכישת פינות אוכל, יש לקחת בחשבון שלכל אחד יש דרישות שונות מעט וכן צרכים שונים. זו הסיבה שבעת בחירת פינת אוכל, יש לתת דגש שצרכים אלה, יקבלו את המענה הטוב ביותר, מה שייצור פינת אוכל שתתאים לגודל החלל, שיהיו בה אופציות של פתיחה לגודל המתאים בעת אירוח ושתהיה מעוצבת ונעימה.

חברת גליק תעשיות רהיטים, משווק את רהיטי המפעל ללקוחות פרטיים, לאדריכלים, מעצבי פנים. מומלץ להגיע לחנות המפעל בקריית ביאליק ולחוש את חוויית הביקור עוצרת הנשימה כאשר באולם התצוגה ניתן לראות את כל סוגי פינות האוכל אם מלבניות, מרובעות, עגולות, פינות אוכל כפריות מעץ מלא, כסאות לפינות אוכל, כסאות בר, כסאות מעוצבים לפינות אוכל, מערכות ישיבה וכן, אביזרים משלימים הנמצאים באולם התצוגה המרשים.

שולחנות נפתחים של גליק. גליק תעשיות רהיטים, אתר רשמי
שולחנות נפתחים של גליק/אתר רשמי, גליק תעשיות רהיטים

הריהוט שעומד בסטנדרטים הגבוהים בעולם

חברת רהיטי גליק שהיא יצרנית הרהיטים הנחשבת לאחת הוותיקות בישראל, עומדת בסטנדרטים הגבוהים בעולם. המפעל נחשב לגדול ולמתקדם ביותר. פינות האוכל של גליק, משווקות לרשתות הריהוט המובילות בארץ בשיטות וחומרי גלם איכותיים, ייחודיים ומגוונים. פתרונות האירוח של המפעל נעשים בתכנון, עיצוב והתאמה אישית. תהליך הייצור נעשה באמצעות צוות מקצועי ובעל ניסיון עשיר, כאשר הצוות משתמש בציוד חדיש ומקצועי בעל טכנולוגיה מתקדמת לייצור פינות אוכל וכיסאות ממגוון רב של חומרי גלם איכותיים, אך מצד שני, עדיין קיימת שמירה על שיטת עבודה מסורתית, מה שגורם לשילוב מנצח וריהוט מושלם.הגימור הינו איכותי וכל פריט ריהוט מהמפעל נראה כיצירת אמנות.

שולחנות נפתחים של גליק. גליק תעשיות רהיטים, אתר רשמי
שולחנות נפתחים של גליק/אתר רשמי, גליק תעשיות רהיטים
מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף רהיטי גליק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully