וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה המהפכנית לטיפול בכאבים אושרה לשימוש ביתי

בשיתוף אלפא קיור פלוס, בשיתוף אלפא קיור פלוס

25.6.2020 / 9:00

אם כבר ניסיתם את כל הטיפולים הקיימים, אך עדיין סובלים מכאבים בגב, במפרקים, בכתף או ברגליים - חשוב שתכירו את הטיפול בגלי הרדיו. האנרגיה היעילה לטיפול בכאב חודרת עמוק לתוך רקמות השריר והעצם ומטפלת בכאבי שרירים ומפרקים באופן יעיל

כמעט כל מי שסובל מכאבי מפרקים, דלקות מפרקים, כאבי שרירים, כאבי גידים, כאבי גב, כאבי צוואר או כאבי כתף, ברכיים ירך וקרסול, כבר נתקל לבטח במכשירים טכנולוגיים לטיפול בכאב. מכשירים ביתיים מסוגים שונים.

אם נבדוק לעומק, נמצא שבבתי חולים ובמרפאות כאב המתמחות בטיפול בכאבי מפרקים נמצאת טכנולוגיה אחת שבאופן משמעותי בולטת מעל כולן. טכנולוגיה זו משתמשת באחת האנרגיות המוכחות ביותר לטיפול בכאב. אנרגיית גלי RF - גלי רדיו.

מדוע גלי רדיו RF ידועים בסגולותיהם לטיפול אמיתי בכאב מפרקים ושרירים?

הסיבה הראשונה והעיקרית נעוצה בעובדה שגלי ה-RF ידועים ביכולתם לחדור לעומק הגוף. עובדה זו, מעניקה לגלי הרדיו את הבכורה, כמקור אנרגיה אפקטיבי המסוגל להגיע לאזור השריר או המפרק הכואב ולטפל בו. אנרגיית גלי הRF מספקת חימום עמוק של רקמות שריר, עצם ומערכות עצביות. הפעולה מגבירה את זרימת הדם ומעוררת את מערכת הריפוי הטבעי של הגוף. שימוש בגלי רדיו לטיפולים בכאב הפך בשנים האחרונות לפופולארי במיוחד.

החלופה הביתית למרפאות הכאב - ממערכת הבריאות אלינו הביתה, לשימוש עצמי

לאחרונה, טכנולוגיה ששימשה מרפאות טיפול בכאב, פיזיותרפיסטים, ובתי חולים בישראל אושרה למכירה, כמכשיר לטיפול ביתי לקהל הסובל מכאבי מפרקים, דלקות מפרקים, כאבי שרירים, כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי כתף או כאבי ברכיים.

המכשיר נקרא Alfa Cure+ והינו המכשיר היחיד המשלב 3 טכנולוגיות בו זמנית בכל טיפול.

• טכנולוגי, גלי RF, גלי רדיו החודרים לעומק הגוף, מחממים רקמות שריר, עצם ומערכות עצביות ומעוררים את מערכת הריפוי העצמי של הגוף להקלה משמעותית על הכאב.
• טכנולוגי, גלי IR, גלי אינפרא אדום המסייעים בזרימת דם בשכבות העלויות של העור להפחתת דלקתיות ולעידוד התחדשות.
• טכנולוגיית LLLT, גלי לייזר רך החודרים לתוך העור שתפקידם עידוד האצת ריפוי ופעילות תאים עליונים.

אלפא קיור פלוס עושה שימוש בשלוש טכנולוגיות המשולבות בסינרגיה: טכנולוגיה גלי אינפרא אדום, טכנולוגיה גלי לייזר רך וטכנולוגיה גלי רדיו - להגברת תהליכי הריפוי והתיקון העצמיים של הגוף, להגברת זרימת דם, והולכה טובה יותר של חמצן ומרכיבים חיונים לאזור הפגוע. החימום הפנימי של הרקמות יוצר מצבי ריפוי אופטימלים המעודדים תהליכי התחדשות, מפחיתים דלקתיות, משחררים שרירים כואבים, מתח וכאב. האפקט המרפא יכול לסייע גם בהרפיית השרירים והגדלת טווח התנועה. אלפא קיור פלוס הוא פתרון מצויין לטיפול במגוון רחב של פציעות וכאבים המתפתחים לאחר פעילות ספורטיבית, חבלות טראומה רציניות, כאבים כרוניים או כאבים ואי-נוחות יומיומיים. ל"אלפא קיור פלוס" מצורף ג'ל סליידר - ג'ל בעל תכונות מוליכות הנמרח על העור ומסייע לאנרגיות העור לחדור ולפעול באזור הרצוי. בנוסף הג'ל מסייע להחלקה נעימה וטובה יותר של המכשיר על האזור המטופל בגוף.

המטופלים מהללים: "הכאב פשוט נעלם"

למכשיר יש אישור של משרד הבריאות בישראל ואישור של ה-FDA האמריקאי. הטיפול במכשיר הוא ללא תופעות לוואי. לאור הוכחת הטיפול בטכנולוגיית גלי הרדיו, מוצע כעת המכשיר לטיפול ביתי לסובלים מכאב במחיר ייחודי ובהנחה משמעותית. בנוסף, המכשיר מגיע עד לבית הלקוח כשבאפשרותו להתנסות, לבחון את יעילותו בטיפול בכאב לאורך 60 יום (*בכפוף לתקנון ההחזרים). כעת תוכלו להינות מ-60 ימי ניסיון, ללא כל התחייבות ואם לא תהיו מרוצים מהתוצאות בתום התקופה - תוכלו להחזיר את המכשיר תמורת החזר כספי.

בשיתוף אלפא קיור פלוס, בשיתוף אלפא קיור פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully