וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נוסעים? משלמים פחות: ביטוח הרכב הכי מתאים לימי הקורונה

בשיתוף דיגיטץ', בשיתוף דיגיטץ'

30.4.2020 / 9:46

בימים אלו, כאשר רכבים רבים של משקי הבית עומדים דוממים, זה הזמן לשלם עבורם ביטוח רכב יעיל יותר שמתאים לאופן השימוש במכונית. הכירו את תכנית הביטוח הראל סוויץ' שמתבססת על רכיב אלקטרוני ייחודי המותקן ברכב, ומתאימה למי שעושה שימוש ברכב בהיקף נמוך

משבר הקורונה שינה את המציאות היום יומית של לא מעט אזרחים, שנאלצו לעזוב באופן זמני או דרך קבע מקומות עבודה ושגרת חיים. הרכב נותר בחנייה ימים ארוכים למעט יציאות הכרחיות להצטיידות במזון, אולם דווקא ביטוח הרכב המתחדש הגיע בעלות הקבועה, ללא כל התחשבות במצב החדש.
חלק מחברות הביטוח כבר פרסמו הטבות כאלה ואחרות, דוגמת הנחה המותנית ברכישה של ביטוח חובה ומקיף גם יחד או ויתור על דמי השתתפות עצמית בגין תאונות המתרחשות בימי קורונה, סיטואציה אשר אינה צפויה להתרחש בעת בה הרכב כמעט ואינו מצוי בתנועה.

מדוע אם כן לחדש את ביטוח הרכב דווקא עכשיו? והאם הפוליסה שהתאימה בטרם נכנסנו למסיבת הפיג'מות הארוכה בהיסטוריה, היא הפוליסה המתאימה גם היום?

לפני הכל נקדים ונאמר כי חידוש ביטוח הרכב הוא הכרחי, בין אם מדובר על ביטוח החובה המתחייב כחוק, ובין אם בביטוח משלים נוסף. גם בעת יציאה קצרה לסופר השכונתי ניתן להיקלע לתאונת דרכים, וגם רכב העומד בחנייה עשוי להיפגע בתאונת פגע וברח ואף להיגנב. הכיסוי הביטוחי חשוב, ואי חידוש ביטוח הרכב במועד אף עשוי להביא לאובדן זכויות בהמשך (אי שמירה על רצף ביטוחי ואי הכרה בהיסטוריית תביעות).

יחד עם זאת, שינוי בנסיבות, ואפילו אם מדובר בשינו זמני, בהחלט מצריך בחינה מחדש של הצרכים, והתאמה של תכנית הביטוח לרכב, הן לכיסויים הנדרשים, והן לעלות הקבועה.

חברת הביטוח הראל הביאה לשינוי בתפיסת מוצרי הביטוח עוד בטרם ימות הקורונה, כאשר הביאה לצרכנים את תכנית הביטוח הראל סוויץ'. פוליסת ביטוח רכב הראל סוויץ' שינתה את פני שוק ביטוח הרכב, כאשר קבעה כי היקף השימוש ברכב הוא פרמטר מכריע בקביעת מחיר הביטוח, כמו גם יצירת תכנית בה מחיר הביטוח נקבע על פי השימוש בפועל ולא בהתאם לתחזיות והערכות.

מאזדה 3. אתר אנספלאש, אסור להשתמש
מבוטחי הראל סוויץ' אשר משלמים רכיב קבוע מופחת הקשור לסיכונים שאינם קשורים לנסוע ורכיב נוסף בגין השימוש בלבד/אסור להשתמש, אתר אנספלאש

בימים אלו, כאשר רכבים רבים של משקי הבית עומדים דוממים, המבוטחים מתחלקים לשתי קבוצות: מבוטחים המשלמים מחיר חודשי קבוע בגין הביטוח ללא תלות בנסועה, ומבוטחי הראל סוויץ' אשר משלמים רכיב קבוע מופחת הקשור לסיכונים שאינם קשורים לנסוע ורכיב נוסף בגין השימוש בלבד, מה שמפחית את הוצאותיהם בעשרות אחוזים.

תכנית הביטוח הראל סוויץ' מתבססת על רכיב אלקטרוני ייחודי המותקן ברכב, בשיתוף פעולה עם חברת איתוראן, ומשדר לחברת הראל ולמבוטח עצמו (באמצעות אפליקציה ייעודית) את נתוני השימוש ברכב והחיוב הצפוי בגינם בזמן אמת. התכנית מתאימה לכל מי שעושה שימוש ברכב בהיקף נמוך (עד 10000 ק"מ בשנה), בין אם כחלק משגרת יומו (מגורים בקרבת מקום העבודה, רכב לעקר/ת בית, רכב שני במשפחה, עובדים מן הבית או בקרבת מקום המגורים) ובין אם כחלק משגרת ימי קורונה.

חברת הראל קובעת רכיב חיוב קבוע לצד רכיב חיוב משתנה המושפע מן השימוש ברכב, וזאת לצד סכום חיוב מקסימלי, המאפשר שליטה בהוצאות בכל עת, גם במידה וחל שינוי בצריכה.

המאמר באדיבות אתר אינשורנסר

בשיתוף דיגיטץ', בשיתוף דיגיטץ'
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully