וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטנבול פתוחה - מרחק שעה מפתרון טבעי וקבוע להתקרחות נשית

בשיתוף חברת איילת גייר

14.5.2020 / 15:01

שתיים מכל חמש נשים בגילאים שונים סובלות מנשירת שיער, בעיה שעלולה לגרום לקשיים רגשיים, אך לא זוכה למספיק יחס בעולם הרפואה. למה שיער נשים נושר ומדוע השתלת שיער לנשים היא הפתרון הנכון ביותר. ועכשיו: הצעה מיוחדת, לכבוד פתיחת השמיים והטיסות שחודשו לאיסטנבול

השתלת שיער אצל נשים. ShutterStock
השתלת שיער אצל נשים/ShutterStock

הידעת? שתיים מכל חמש נשים בגילאים שונים סובלות מנשירת שיער.

בימינו ישנן נשים הסובלות משיער דליל וחסר כבר מגיל 27 והמצב אף עלול להחמיר עם נשירת שיער משמעותית אחרי לידה או אחרי גיל המעבר (גיל 65 בערך). במצבים כאלה מומלץ להמתין מעט ולא להתערב מיידית. בשלב ראשוני, אישה המגיעה לטיפול תישאל מתי החלה הנשירה והאם היא קשורה לאירוע חריג בחייה. התקרחות נשית היא בעיה רצינית ואף הוגדרה כ"מצב משנה חיים" על ידי האיגוד האמריקאי לאובדן שיער, אך למרות שהיא עלולה לגרום לנשים נזקים אמיתיים, ברמה הנפשית והרגשית, היא לא זוכה למספיק יחס בעולם הרפואה.

כיצד באה לידי ביטוי נשירת שיער נשית? מדובר בשילוב בין דילול השיער הקיים לשיער שכבר היה דק מלכתחילה. השיער מאבד מכוחו והופך לדק ודליל בכל חלקי הראש. בניגוד לגברים, נשים לא נוטות לסבול ממפרצים וקו המצח שלהן נשמר. ההתקרחות הנשית לרוב תיראה בדמות עץ אשוח, לאורך פס במרכז הראש ומתפשטת לצדדים. אם תוך כדי חפיפת הראש במקלחת או סירוק הראש נשארת כמות גדולה של שיערות על המברשת, ישנה בעיה.

לפני ואחרי, ככה זה נראה

השתלת שיער לפני/אחרי אישה. איילת גייר,
השתלת שיער לפני/אחרי אישה/איילת גייר
התקרחות נשית - איילת גייר. איילת גייר,
התקרחות נשית - איילת גייר/איילת גייר

האם שיער דליל הוא גנטי?

רוב הנשים המגיעות לייעוץ בנוגע לנשירת שיער, אומרות כי גם למישהי אחרת במשפחתן יש בעיה דומה. איבוד שיער על רקע תורשתי פוגע לרוב בנשים בגיל המעבר. גם משיכה ממושכת, כגון קוקו מתוח לאורך שנים, שימוש בתוספי שיער, שימוש בדבקים וחומרים כימיים על הקרקפת, צבע, פן והחלקות עלולים להוביל לנזק בלתי הפיך של איבוד שיער בראש.

אם החלה נשירת שיער מוגברת, כדאי להתייעץ ברופא עור ולעבור בדיקת דם ובדיקת תפקוד לבלוטת התריס. אלה יכולות לזהות מחלות שאולי גורמות לנשירה. התקרחות נשית יצרה תעשייה גדולה של שירותים ומוצרים המוצעים לנשים, חלקם ללא שום יכולת אמיתית לעזור וחלקם מספקים פתרונות זמניים, לא קבועים ולא טבעיים, כגון מכונים המציעים עיסויים לקרקפת שמנים וכו'. אף אחד מהם לא יצמיח לאישה שיער חדש באזור ואולי יכול רק לטפל ולעכב נשירה בשיער קיים.

השתלת שיער אינה פתרון לגברים בלבד. היא הפתרון הנכון גם לנשים.

התהליך לוקח בין שנה לשנה וחצי בדרך כלל ומסייע לשיער להתעבות. התהליך מעניק פתרון יציב וקבוע לנשים, למשך שנים. המקצועיות של חברת איילת גייר והשמירה המלאה על הנהלים מבטיחה שיעור הצלחה גבוה לצמיחה מחודשת של שיער, עם תוצאות טבעיות.

כיום נשים אף יכולות לבצע טיפולים להשתלות שיער מבלי לגלח את שיער ראשן - חידוש מרענן וחשוב של השנים האחרונות. השתלת שיער היא הליך רפואי לכל דבר ויש לבצע אותו רק עם צוות רפואי, שמלווה אתכן ומשגיח על התהליך מתחילתו ועד התוצאה הסופית. בחברת איילת גייר תוכלו למצוא מומחים רפואיים שיעזרו לכן לבצע את התהליך בצורה הבטוחה והמוצלחת ביותר.

תהליך השתלת השיער מורכב ממספר שלבים וחלקו הראשון מתקיים כאן בישראל. בימים אלה, עם פתיחת השמיים מחדש לטיסות לאיסטנבול, אפשר ליהנות ממחירים מיוחדים בחברת איילת גייר לעסקת השתלת שיער - אתן יכולות להיות במרחק שעת טיסה אחת בלבד מפתרון טבעי וקבוע להתקרחות נשית! חברת איילת גייר גם מעניקה לכן אפשרות לביטול והחזר כספי מלא ללא קנסות.

איילת גייר. חברת איילת גייר, אתר רשמי
הפתרון הנכון בשבילכן - השתלת שיער/אתר רשמי, חברת איילת גייר

השתלת השיער מורכבת מכמה שלבים

תחילה נערכת בדיקת התאמה בשיחת טלפון, בה תתבקשו לענות על מספר שאלות בנוגע למצבכן הבריאותי. אם הכל יהיה תקין, תתקדמו הלאה. אם יש שאלות שידרשו בירור נוסף, תופנו לרופא המטפל שלכן או לשיחה עם המנהל הרפואי של חברת איילת גייר, רופא העור ד"ר גיל טאובר.

לאחר מכן מתקיימת פגישת ייעוץ, באחד מששת סניפי איילת גייר בישראל. בפגישה זו יבוצעו צילומים של אזור הראש והם יישלחו לצוות המקצועי והרפואי של החברה בחו"ל. אנו שולחים את התמונות לשני צוותים שונים על מנת לקבל לפחות שתי חוות דעת, משני ספקים שונים. לבסוף תתקבל המלצה על פי האבחנה השמרנית יותר.

לאחר שמתקבלת חוות דעת לגבי ההתאמה של הלקוחה לטיפול, מתבצע ייעוץ שכולל תיאום ציפיות מותאם גיל, מצב ההתקרחות ושטח העבודה הנדרש ביחס לחוות הדעת שהתקבלו. תיאום ציפיות נכון הוא חלק משמעותי מאוד בקבלת ההחלטה של הלקוחה ובשביעות הרצון הסופית שלה מהתהליך.

השלב השלישי הוא קביעת תאריכי הנסיעה לטיפול בחו"ל. בשלב זה בודקים שאתן מחזיקות בכל המסמכים הנדרשים. החברה תסייע לכן לאורך הנסיעה עצמה והתהליך. אחרי השתלת השיער, המטופלת תמשיך לטיפול ראשוני בביתה. השלבים האחרונים כוללים ביקורת ראשונית וליווי צמוד, ואת סיום התהליך ותעודת אחריות, במסגרתה יש להגיע בטווח של 6-7 חודשים לביקורת פיזית באחד מסניפי איילת גייר ובכל חודשיים יש לשלוח צילום של האזור התורם והאזור המושתל. שנה וחצי אחרי ההשתלה יש להגיע לביקורת אחרונה.

להתקרחות יש פיתרון והוא טבעי, קבוע יציב לכל החיים!

בשיתוף חברת איילת גייר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully