וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום בטלוויזיה: ככה תעשו את זה נכון

מוגש מטעם ערוץ רדיו לב המדינה בשיתוף דיגיטאץ'

16.6.2020 / 11:30

אמנם העלויות של פרסום בטלוויזיה הן גבוהות יותר מכל ערוץ פרסומי אחר, אבל בערוץ רדיו לב המדינה, אנשי מקצוע המומחים במשך שנים בפרסום, ייטיבו לייצר את הפרסומת המשכנעת ביותר אשר תצליח למשוך את הצופים

אנו יודעים כי פרסום בטלוויזיה הוא יעיל ויקר יחסית לאפשרויות פרסום אחרות, אך מצד שני זהו כלי שיכול להגיע לקהל יעד גדול אשר יכול להעביר את המסר שאתם מעוניינים שיגיע ללקוחות הפוטנציאליים. רוב החברות הגדולות והבינוניות משווקות את מוצריהן או את השירות שהן מציעות באמצעות פרסום בטלוויזיה. קהל היעד יהיה מפולח יותר באמצעות תשדירי פרסום בתוכניות המתאימות שיש בהן יותר רייטינג. בטלוויזיה יש את יכולת ההמחשה באופן ברור וחד. היכולת של שילוב קול, יחד עם תמונות או סרטוני ווידאו, מקנים לצופה את כל המידע והרושם שהוא צריך במעט מאוד זמן ובאופן המשכנע ביותר.

איך זה עובד?

לטלוויזיה יש המון מאמינים, וכאשר הם צופים בתוכניות האהובות עליהם הם גם צופים בפרסומות בעין די ביקורתית. למדיה הזאת, קיימת היכולת לעורר את אמון הצופים היות ותמונה אחת שווה אלף מילים, במיוחד כאשר קיימת יכולת של השילוב בין הסאונד לוויז'ואל, כמו בהסבר על יתרונות המוצר, מחיר, מבצעים וכדומה. בטלוויזיה מדגימים מוצרים ועוד. הפרסום בטלוויזיה, מגיע לכל קבוצת צופים בכל גיל. מוצרים מסוימים או מוצרים חדשים אשר יצאו לשוק וזוכים לפרסום בטלוויזיה, מראים גם את היתרונות של מוצרים אלה על פני מתחריהם.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מהו רייטינג?

האמת היא שבפרסום בערוצי המדיה ובטלוויזיה בפרט, מועיל בהחדרת המוצר לתודעת הציבור ולכן הוא עשוי להועיל רבות ואפילו הרבה יותר מאשר פרסום בעיתונות, שלטי חוצות ואפילו יותר מאשר פרסום ברדיו. הפרמטר החזק ביותר שיכול לפרסם אתכם באופן האופטימאלי ביותר בטלוויזיה הינו פרסום בשעות הרייטינג. הכוונה היא לשעות הצפייה שבהן הצופים צופים בתכניות האהובות שלהם, בחדשות ועוד. למשל מהשעה 20:00- 23:00: הן השעות של הרייטינג הגבוה ביותר. למשל בתכנית הישרדות, באח הגדול, מוצרים המיועדים לגברים למשל ומשדרים את הפרסומות בעת משחק כדורגל חשוב וכדומה.

איך מתאימים תוכניות לפרסומת?

התאמה אישית בפרסום בטלוויזיה, מהווה יתרון עצום. מדובר על האפשרות הטובה ביותר לפנייה אל קהל היעד המתאים ביותר, אשר עשוי להתעניין במוצר ספציפי וכן, בשפת מושגים שמוכרת לו. הטלוויזיה עצמה שוברת שיאים בכל הקשור אל תכנים איכותיים ולהשפעה בשיווק ובמכירות בכלל. זו הסיבה כי חשוב מאוד לבחור את פלטפורמת השידור המתאימה ביותר, בכדי ליצור קמפיין פרסום אשר יביא את התוצאות הטובות ביותר. קיימים ערוצים שונים בטלוויזיה, כאשר כל ערוץ מתמקד בתחומים השונים. למשל ערוץ הרפואה, ניתן יהיה לפרסם תרופות משככות כאבים ומוצרי פארמה למיניהם, בתכניות בישול, ניתן יהיה לפרסם כלי בית, מוצרי אפייה ועוד וכן הלאה.

סדר גודל של עלויות

התשלום עבור פרסום בטלוויזיה, נקבע על פי כמה פרמטרים: הרייטינג כאשר הפרסומות ששודרו למדידת הרייטינג, כך שקיימת השפעה מכרעת על עלות הפרסום של המפרסם ועל הכנסותיו של הזכיין. נקודת הרייטינג, מחושבת ע"פ ממוצע הרייטינג בפועל, ב-15 הדקות אשר בהן שודרה הפרסומת +נקודות הרייטינג הנוספות שהושגו בצפייה נדחית, כמו למשל צופים אשר הקליטו תכנית מסוימת והחליטו לצפות בה מאוחר יותר.

למה אצלנו?

אמנם העלויות של פרסום בטלוויזיה הן גבוהות יותר מכל ערוץ פרסומי אחר, אבל אצלנו בערוץ רדיו לב המדינה, אנשי המקצוע המומחים שנים בפרסום, ייטיבו לייצר את הפרסומת המשכנעת ביותר אשר תצליח למשוך את הצופים. מלבד זאת, אנו נגרום לכם המפרסמים, להגיע לקהלי יעד מפולחים באמצעות תשדירי הפרסום במהלך התוכניות המתאימות

הפרסומות הנצפות ביותר בטלוויזיה

הפרסומות הנצפות ביותר בטלוויזיה הן: דילים לחופשות בחו"ל, רכבים, כל הקשור במזון ומוצרי פארמה.

מוגש מטעם ערוץ רדיו לב המדינה בשיתוף דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully