וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקת השיער המהפכנית והמובילה בעולם זמינה עכשיו גם בישראל

בשיתוף Ybera Israel, בשיתוף Ybera Israel

22.6.2020 / 9:45

בעקבות דרישה של מעצבי השיער הישראלים, מוצרי השיער המתקדמים של חברת איברה, אשר משווקים במדינות רבות ברחבי העולם, ניתנים כעת לרכישה גם בישראל

Ybera ISRAEL

נשים רבות חולמות על שיער חלק ומבריק, עם רמת לחות גבוהה, גמישות ורכות מדהימים - אבל חוששות להפקיר את שיערן להחלקת שיער לא מקצועית או למוצרים שהן אינן סומכות עליהם ולרוב הן מסתמכות על מעצבי השיער שלהם שיידעו להתאים להן את מוצרי ההחלקה הטובים ביותר והבטוחים ביותר. עכשיו מעצבי השיער בישראל יכולים להרגיע אותן, כי חברת Ybera, שמשווקת את מוצריה בכל רחבי העולם, הגיעה לישראל ומעתה גם בארץ ניתן ליהנות מהמוצרים המעולים שלה - והיא מזמינה את מעצבי השיער הישראלים להזמין ולהתנסות.

כמו שאומר מעצב השיער רותם פריינטה, המדריך הראשי של איברה ישראל: "עם ניסיון של יותר מ- 20 שנים כמעצב שיער, בארץ ובחו"ל, ולאחר שהתנסיתי במוצרים רבים ומגוונים, היום אני אומר באחריות מלאה כי חומרי ההחלקה מבית Ybera הם ללא ספק הטובים ביותר, והם משיגים תוצאה מדהימה ללקוחותינו, ולנו מעצבי השיער יש חומרים בטוחים לשימוש וקלים לעבודה, שמשיגים מקסימום תוצאה במינימום עבודה".

אחרי שכבשה את כל העולם והיא זמינה ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם בהם ברזיל, ארצות הברית, צרפת, גרמניה ועוד. בשל ההצלחה העולמית קמה דרישה של מעצבי שיער רבים בישראל שהכירו את המוצרים מעבודתם בחו"ל - החלקת Ybera זמינה גם למעצבים בארץ. מדוע מעצבי שיער רבים כל כך לא מוכנים לוותר על המוצרים הללו? ראשית כיוון שהחומר ידידותי ונוח לעבודה, שנית הוא משיג תוצאות חסרות תקדים שלא ניתן להשיג עם החלקות אחרות ובנוסף מדובר בחומרים בטוחים לשימוש עם אישור של משרד הבריאות. למעשה, זוהי ההחלקה היחידה שנשטפת ב- 100% מהשיער בטרם העבודה עם המחליק, ללא עשן ורעלים כפי שקיים בחומרי החלקה מתחרים (בהחלקות מתחרות שמאושרות לכאורה ע"י משרד הבריאות, חל איסור לעבוד עם מקור חום כמו פן/מחליק כשחומרי ההחלקה עדיין על השיער ולכן מי שעושה זאת למעשה פועל בניגוד לתנאי אישור משרד הבריאות, מכיוון שחומרי Ybera נשטפים ומוסרים במלואם מהשיער בטרם עבודה עם מקור חום - אין חשש כזה, זאת הסיבה שאישור משרד הבריאות של מוצרי Ybera הינו של תכשיר לטיפול ושיקום). לא בכדי חומרי השיער של חברת Ybera מאושרים לשימוש בארצות הברית ובאירופה, מדינות בהן ישנה הקפדה יתרה בטרם ניתן אישור לתמרוקים, למוצרים לשיער ולהחלקות בפרט.

החלקת Ybera היא החלקת שיער אורגנית משקמת חדשנית שהגיעה מברזיל, מולדת החלקות השיער, מבוססת על חומרים מזינים לשיער כמו אומגה 3, 6 ו- 9 אינה מכילה פורמלין או כל חומר מסוכן אחר. מתאימה לכל סוגי השיער וצבעי השיער, החל בשיער שעבר טיפולים אינטנסיביים בחומרים כימיים וכלה בשיער טבעי יבש ומתולתל הזקוק להזנה עמוקה. זוהי החלקה אורגנית קארטין מהדור החדש, המבוססת על פורמולה אשר מזינה ומבריאה את השיער במספר רמות חוזק להתאמה מקסימלית, הפורמולות הייחודיות נחלקו למספר מוצרים אשר נותנים מענה לכל סוגי השיער- מוצר הפיישן ייתן מענה לרוב סוגי השיער, הפלטינום ייתן מענה לשיער מובהר/גוונים כדי לשמור על הגוון, בלק דיווה לשיער אפרו עבה ומרדני ומוצר הדיסקברי אשר מביא עימו בשורה לאלרגניות עם רגישות גבוהה אשר נמנעו עד כה מהחלקה.

שלבי העבודה בהחלקת Ybera מתחילים בטיפול להזנה עמוקה של השיער, החדרת קראטין טבעי אל עומק סיב השערה, למילוי סדקים ותיקון שברים בגוף השערה. בשלב השני נאטמת השערה במעטה קראטין טבעי לשמירה על השיער ומניעת נזקים נוספים.

מכיוון שמסירים מהשיער את חומרי Ybera במלואם לא נוצרים אדים ועשן מזיקים. זהו טיפול יעיל לשיער פגום, ללא אדים של חומרים רעילים וללא החדרה של כימיקלים מסוכנים אל עומק השערה. בסופו של התהליך, תוצאת ההחלקה של איברה מרשימות, השיער יוצא חלק עם ברק עוצמתי והוא נותר עם רמת לחות גבוהה, גמישות ורכות מדהימים.

יקיר מלול וברק רוזיליו מבכירי הפרזנטורים של איברה ישראל. איברה ישראל, אתר רשמי
יקיר מלול וברק רוזיליו מבכירי הפרזנטורים של Ybera ישראל/אתר רשמי, איברה ישראל
seperator

כל הדרכים להשיג החלקת שיער באיכות שלא נראתה עד היום בישראל

מספיק לראות את ההתלהבות של מעצבי השיער הבכירים שבחרו להיות פרזנטורים של המוצרים כדי להבין שמדובר פה באיכות שלא נראתה עד היום בישראל.

מעוניינת בהחלקת איברה? תוודאי כי מעצב השיער שלך רוכש את המוצרים המקוריים, עבר הדרכה ושהוא אכן מורשה מטעמנו, מורשי איברה ישראל.

מכיוון שישנם חיקויים רבים אנו מזמינים את לקוחותינו לוודא שמדובר בנו ולמצוא פרטים נוספים בחנות המקוונת של החברה, כמו גם בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם.

החלקת שיער Ybera. Ybera ISRAEL, אתר רשמי
החלקת שיער Ybera/אתר רשמי, Ybera ISRAEL
בשיתוף Ybera Israel, בשיתוף Ybera Israel
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully