וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בעולם הקירור

מוגש מטעם דיגיטאץ' וניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ

7.7.2020 / 12:42

במקום מערכת הקירור הישנה והנפוצה בתעשייה הישראלית, המבוססת על גז הפריאון הרעיל, אפשר לעבור למערכת קירור מבוססת על C02 שמאפשרת לנו להתקדם לעולם ירוק יותר

כידוע, עולם הקירור בישראל, החל ממזגנים ביתיים ועד למערכות קירור תעשייתיות, מבוסס על גז פריאון. מדובר על גז בעל השפעה מאוד מזיקה על שכבת האוזון, ועל ההתחממות הגלובלית. מדינות מפותחות רבות אוסרות את השימוש בו, ומה קורה כאן אצלנו בישראל?

והנה זה קרה, כאן אצלנו

חנות מפעל קטנה בראשון לציון אשר מונה 18 סניפים בפריסה ארצית, התקינה לראשונה בישראל מערכות קירור מבוססות על C02. מדובר במערכת Transcritical תוצרת גרמניה והיא מותקנת בחדרי קירור והקפאה. המערכת למעשה מחליפה את מערכת הקירור הישנה והנפוצה בתעשייה הישראלית, המבוססת על גז הפריאון הרעיל ומאפשרת לנו להתקדם לעולם ירוק יותר.

מערכות קירור C02. ניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ,
מערכות קירור C02/ניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ

אי אפשר להתעלם מהיתרונות של המערכת

כבר עכשיו ניתן לראות את היתרונות הבולטים של המערכת, היתרונות כוללים הפחתה משמעותית בעלויות תחזוקה, תיקונים ועלויות ההפעלה השוטפת. אותה חנות מפעל קטנה בראשון לציון מוגדרת היום כמפעל ירוק שרואה את החשיבות בתמיכה אקולוגית ואיכות הסביבה, מעבר לתועלות הכלכליות שזה מביא לו.

המערכת ידידותית לסביבה גם בזכות הגז הידידותי עליו היא מבוססת, וגם בזכות העובדה שמערכות מבוססות C02 מעניקות הפחתה משמעותית בצריכת האנרגיה. ומעבר לכך, עלויות גז C02 נמוכות משמעותית מאלה של גז הפריאון.

יתרון בולט נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו הוא התשתיות הנדרשות להתקנת המערכת, מדובר בתשתיות זולות הרבה יותר מהמערכת הישנה, בעבור אותה תפוקת קירור. על מנת להמחיש לכם, דעו כי עלות הצנרת של המערכת זולה יותר בכ- 35 אחוזים.

בהחלט מדובר במערכת שמתאימה לכל תחום או אגף בתעשייה הישראלית והעולמית, החל ממפעלי מזון, מחסני מזון ועד לתוצרת חקלאית ולרשתות השיווק. המערכת מתאימה בקלות מהסיבה הפשוטה שניתן להתאים אותה למקום ולהתקין אותה בקלות ובמהירות.

היכן משיגים את המערכת בישראל?

לפני מספר חודשים, המהנדס ניקולאי וודולזוב, מייסד החברה ניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ, הבחין בפוטנציאל הגדול במערכת מהדור החדש, והתחיל לפעול על מנת ליישם ולהתקין אותה בישראל. הדבר הוביל למהפכה בעולם הקירור בארץ וגרם למהומה גדולה. יותר ויותר מפעלים וחברות מתעניינים בהתאמת מערכת מבוססת C02.

למעוניינים שביניכם במערכת החדשנית והידידותית, דעו כי חברת ניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ החברה היחידה בישראל שמייבאת ומתקינה את המערכת, והיא פועלת על פי סטנדרטים מחמירים של משרד הבריאות הישראלי, האירופאי והאמריקאי.

בנוסף, החברה תלווה אתכם לאורך כל התהליך החל משלבי התכנון וההקמה ועד לתחזוקה ותמיכה טכנית למערכת לאחר ההתקנה.

כך למעשה, הפך החלום של המהנדס ניקולאי תוך כמה חודשים ספורים למציאות. המציאות החדשה מאפשרת ליותר ויותר גופים תעשייתיים בישראל ליהנות מכל היתרונות שמעניקה המערכת החדשנית, תוך שמירה על הסביבה ודאגה לאיכות החיים של העובדים במפעלים.

מערכות קירור C02. ניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ,
מערכות קירור C02/ניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ
מוגש מטעם דיגיטאץ' וניק מערכות שירותי הנדסה בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • קירור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully